9.

125 16 8
                                    

Yazar anlatimiyla.

***

Hyunjin arabasina atlayip merkeze dogru sürdü. Yola odaklanmisken telefonuna gelen bildirimle gozleri buyudu.

Lee Felix canli yayina geçti.

Felix'in gercekten unlu sayilmasada kendi capında bir kitlesi vardi. Hesabi ozel olmadigindan hyunjinde takip ediyordu.

Hyunjin bi yandan yola bakarak canli yayina girdi. Felix odasinda icki bardagini yudumluyor ve bir yandan chatten gelen sorulara cevap veriyor.

 Felix odasinda icki bardagini yudumluyor ve bir yandan chatten gelen sorulara cevap veriyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oylesinebiri: Sevgilin var mi?

"Bir tek niye bunu soruyorsunuz? Ayni yayinca 30 kisi ayni seyi sordu. Hayir yok, olmayacak."

Bukimkine: Seni yqkistirdigim bir ünlü var. @eunwoo

Istebirileri: Sarhos mu oldun?

"Galiba daha olmadim ama fazla icemiyorum:("

Eyyukk: Cok tatlisin, HEY CILLERIN NEREDEE?!?

"Onlari kapatiyorum, yuzumde lekeden baska birsey degiller."

Hyunjin bos yolda giderken bi yandan yayını takip ediyordu, felixin cevabiyla kaslarini çatmis ve oda cevap yazmisti.

hyunjinhwangg: Cillerini seviyorum.

Felix seslice yorumu okuyup gulumsemisti.

"Tesekkur ederim, genelde sevilmezler."

Hyunjin felixin evinin onune geldiginde buyuk binaya baktı. Cidden devasa boyuttaydi, bi aralar hayalet oldugunu soyleyen 1,2 insan yuzunden kirasi epey düşmüştü. Felix'te burayi oyuzden tercih etmisti, o hayaletlere inanmazdi.

Hyunjin ezbere bildigi siteye girip asansore bastı. Cok iyi hatirliyordu, felix ayagini incitmisti ve hyunjin onu kucaginda eve kadar tasimisti. Lise zamanlarinda fazla kaslı olmadigi icin sonrasinda kollari cok agrimisti. Ama simdi olsaydi felix gibi 3 tane kisi tasirdi.

Bunlari dusunurken coktan asansore binmis ve 7. Kata basmisti. Asansorde bosluga baktigindan yaninda duran kizi fark etmemisti. 7. Kata geldiginde yanindaki kiza selam vererek cikmis ve 707. Numarali kapiya vurmustu.

Felix evde yayini durdurup kapiya bakmaya gitmis ve kapiyi actiginda geri kapatmasi bir olmustu.

"Geri git acmayacagim kapiyi."

"Felix sadece konusmaya geldim."

"Yok bide baska bisey icin gelseydin!"

"Ac kapiyi sadece seni gormek istiyorum."

Hyunjin yumruklarini kapiya vuruyor ve acmasi icin yalan uydurmaya calisiyordu.

"Yayin yapiyorum acmayacagim."

"Sadece oturup seni izleyecegim güzelim. Çıt bile cikmayacak."

Felixin oflama sesi kapinin disina bile geliyordu. Felixte biliyordu gitmeyecekti acmazsa kapinin onunde bile yatabilirdi.

"Tamam geliceksin, ama sakın birsey konusma."

"Tamam tamam, bisey konusmam hahah."

Felix kapiyi acmis ve hyunjinin gecmesi icin kapinin arkasina dogru cekilmisti.

"Ayakkabılarını çıkart."

"Tamamm sevgiliim~"

"Kes sesini Hwang."

Hyunjin hafif kıkırdayip yayinin acik oldugu telefonun arkasina gecti. Felix telefonun basina gectiginde yayini tekrar acti ve sanki hyunjin yokmus gibi yayinina devam etti.

Hyunjin arkada ceketini çıkarırken felix'in gözü bi anlik arkaya kaymıştı.

***

Ne kadar alakasız bir yerde kestim amk
Ama olsun çok güzel ilerliyor
Kaydırarak yaziyom canimlar tek elimlennnn

Veee 1k olmuşuzzzz

Cok mutluyum cidden

Of neyse uzattim

Neyse NEYSE Neeeyyssee

BAİİİİİ
🎀💗🎀💗🎀💗🎀💗🎀💗

exHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin