10.

127 12 13
                                    

**

Hyunjin arkada ceketini çıkarırken felix'in gözü bi anlik arkaya kaymıştı.

Vicuduna dar gelen polo yakalı gömleği, icinde belli olan goğüsleri. Ilk baktiginizda insan olduguna inanamayacaginiz turden bir yakisiklilik tasiyan yuzu, uzun kemikli parmaklari. Felix sadece 2 saniye baktigini sanarken ona dogru daldığini fark etmemisti.

"Pardon arkadaslar bosluga dalmisim, neyden bahsediyorduk?"

Malinbiri: Hic guzel degilsin.

"Hı hı sende hic guzel degilsin." Felix kameraya dil cikartip gulmustu."

"Lee Felix sok o dilini içeri

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Lee Felix sok o dilini içeri."

Felix arkasinda duydugu yogun ve biraz boğuk sesle dona kalmisti. Evet onunde degildi arkasinda duymustu, ve bu hyunjinin sesiydi.
Hayalini kurdugu o kemikli parmaklari belinde hissedince hemen telefona kamera acisinda gozukuyormu diye bakmisti.

Kamerayi eliyle tuttugu icin gozukmesede boğuk sesi cikmisti.

Oyleisnevri: O arkadaki ses kimindi?!

Ohaoha: Sevgilin var iste, bize yalan soyledin.

Slmcnmbenabuzittin: O ARKADAKI KIMDI⁉️

"Kimden bahsediyosunuz arkadaslar? Arkamda kimse yok."

Hyunjinin kolunu cimdikleyip gitmesi icin uyarmaya calismisti ama hyunjin aciyla inleyince isler iyice sarpasarmıştı. Felix duzeltemetecegini anlayinca kamerayi hyunjine dogru cevirdi.

"Yakalandim hyunjin vardi arkamda, ortaokuldan arkadaşım."

Hyunjin caresizce kameraya el sallayip kamerayi geri felixe cevirdi.

Felix Chatten gelen mesajlara bakarken gozu büyüdü.

"HWANG HYUNJININ ORDA NE ISI VAR⁉️⁉️"

"Siz sevgili misiniz?!??"

"Hwang holdingin sahibi senin sevgilin mi?!!??"

"Cok sanslisin bende oyle sevgili istiyorum."

"Cocuklar hayir sevgili degiliz yanlis bilgiler yaymayin lutfen."

Hyunjin telefonu eline alip yayini kapatti. Felix birsey demedi cunku o kapatmasa bile kendisi kapatacaktı.

"Off hepsi senin yuzunden!"

Hyunjin felixe yaklasti ve nerden buldugunu bilmedigi agzindaki lolipopla cevap verdi.

"Ne yapmışım?"

Felix kendini koltuga sırt üstü bir sekilde atip konustu.

"Söz vermistin konusmicaktin."

Felix eliyle oynuyor arada ofluyordu. Hyunjinin dibinde oldugunu bilmeden. Yan tarafina dondugunde hyunjinle burun buruna geldi.

"Ne yapıyorsun?"

"Bisey yapmadim felix. Gereksiz heyecani birak."

Hyunjin, felix'in yuzune daha da yaklasti. Felix öpecek diye beklerken hyunjin kafasinin altindan kollarini geçirip felixi göğsüne doğru çekti.

Felix beklenmedik hareketle gozlerini buyutmus hyunjinde arasinda kalan ellerini kurtarmaya calismisti. Ama hyunjin o kadar sıkı sarmıştı ki onu kollari arada ezilecek vaziyete gelmişti.

"Seni seviyorum Felix."

***

Allah ALLAHHHH

Uzatmayayim
okudugunuz icin tesekkurlerrrr🍓‼️

Yb geç gelebilir (3 bucuk yil sonra)

BAIIIIII🎀💗🎀💗🎀💗🎀

exHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin