Tutması umuduyla :)
Jungkook ve yoongi
Taehyung ve jimin kardeş...
Taehyung'un gözünden
"Jimin bu yüzünün hali ne, yine yoongi mi yaptı?"
"..."
"Cevap vermediğine göre evet"
"Abi lütfen ona bir şey yapma"
"Jimin bu şekilde sessiz kalmaya devam edemezsin"
"Abi onu sevdiğimi biliyorsun lütfen zarar verme ona"
Bir süre sessizlik içinde sadece bakışmıştık.Canını yaktığı halde sevgisinden asla vazgeçmiyordu.Bu şekil ilerleyemezdik ya bir yol bulup yoongi ile jiminin arasınını yapmam lazımdı yada jimini yoongi den soğutmam.
Böyle bir sonuca ulaşamayacağımızı fark ettiğimde önünde eğilip ellerini tuttum ve derin bir nefes aldım.
"O senin için aynı şeyi düşünüyor mu peki?"
"Her zaman bir umut vardır.Ben inanıyorum en fazla ne olur benim için zorda olsa vazgeçmeye çalışırım"
"Jimin...ben her gün seni yeni morluklarla görmeye dayanamıyorum güzelim.Umarım
hislerinin karşılığını alırsın""Umarım abi"
Bir şeyler yapmam lazımdı elim kolum bağlı duramazdım artık.
Uzun zamandır sırf jimin için susuyordum ama ben sessiz kaldıkça yoongi daha fazlasını yapıyordu.
Her gün Jimini yeni yaralar ile eve gelişini izlemek o her ne kadar belli etmese bile benimde canımı bir o kadar acıtıyordu.
Ama şu an bunu düşünmek için zamanımız yoktu.Olduğum yerden kalkıp jimine tutması için elimi uzattım.
Elimi tutup ayağa kalktığında kafasını bana doğru çevirip bir kaç saniye gözlerime baktığında bana sarılmak için izin istediğini anlamıştım.
Kafamla onu onayladığımda yavaşça kollarımın arasına girip sımsıkı sarıldı. Utandığını hissedebiliyordum.Onun bu hareketleri çok tatlıydı bu çok hoşuma gidiyordu.Masum bebeğim benim.
Benim zarar gelmesinden korkup dokunmaya kıyamadığım bebeğime diğerleri acı çektiriyordu.
Ne kadar adeletliydi bu?
Bende ellerimi beline götürüp sıkıca sarıldım
"Abi"
"Efendim"
"Sence ona karşı bir şansım olur mu?"
Sesi titriyordu.Sevip de sevilmemenin nasıl bir his olduğunu iyi bilirdim.
"Eğer onu istiyorsan pes etmemelisin bir tanem 1 kere dene olmadı mı 2 kere dene 3 kere dene pes etme"
"Peki ya o benim çabalarımı göz ardı edip umursamazsa?"
"O zaman unutma vaktin gelmiş demektir."
"..."
"Yorulduğun zaman gardını indirmelisin"
"Neden? Ya savaşmaya devam etmek istersem?"
Derin bir nefes aldım.
"Sen hiç bir kitabı sonunun hep aynı bittiğini bildiğin halde tekrar tekrar okur musun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
505 |Taekook|
FanfictionJungook sevmişti Taehyung intikam almak istemişti Kardeşinin intikamını almak için canımı acıtmaya değer miydi?