Neden intikam ateşi ile bu kadar yanıp tutuşuyordum ki?
Belki de ben acı çektiysem oda çekecekti.Benim acımın onun acısı olmasını istiyordum.Ne çektiğimi anlasın istiyordum.Her şey den çok acı çeken jimin ama onunla aramızda ki bağdan dolayı aynı şey benim içinde geçerliydi.
Peki Jungkook acı çekerse yoongi de çekermiydi?
***
Yoonginin evine gittiğimizden bu yana jimin ile araları biraz düzelmişti.Acaba yoonginin kafasına taş falan mı düşmüştü?Düşünmedim değil.
Ama geçmişi bu kadar çabuk unutmaları normal değildi daha 3 gün önce zorbalık yapmışken hemde?Çok garip geliyordu.Onların herşeyi unutup geride bırakması benim de aynı şekilde yapmamı gerektirmiyordu sonuçta.
"Abi yoongi ye gidebilir miyim?"
"Neden?"
"Ödevimde anlamadığım yerlere yardım edecek?"
"Hmm"
"Lütfennn"
Aslında izin vermek istemiyordum ama ona karşı da gelemiyordum.
"Peki gidebilirsin ama geç kalma"
"Çok teşekkür ederimm"
Kollarını belime sarıp sımsıkı sarılınca bende saçlarıyla oynayıp alnını öptüm
"Yanlış şeyler yapmayın bak"
"Ne?"
Anlamamıştı anlaşılan.Kafamı hafif yana eğip bakmaya devam ettim.
"A-"
Sonunda anlamıştı.Yüzü kızarmaya başlayınca utançtan kafasını eğdi..Kıkırdamadan edemedim.Utanmış halleri çok tatlıydı.
"Abi ya yok öyle birşey"
"Biliyorum dalga geçiyorum bak yoongi seni bekliyor git hadi"
"Tamam görüşürüz"
"Geç kalma bak!!"
"Kalmam"
Son kez arkasını dönüp el sallayıp gitti.Jimin gittiğine göre tek kalmıştım.
Hazır o yokken market alışverişine mi gitseydim.Mantıklıydı.
Bir insan rafta gördüğü tüm çikolatalardan 1-2 tane alır mıydı arkadaş
Cüzdanım yanımda mı diye ceplerimi kontrol ettikten sonra markete doğru yola çıktım.
*5 dakika sonra*
"Market bu kadar uzak ve büyük müydü ya"
Yürümekten nefes nefese kalmıştım.Aniden arkamda duyduğum sesle duraksadım.
"Doğru hatırlıyorsun burası 1 hafta önce büyütüldü"
"Vay be"
Yerdeki gözlerimi çekip arkamda konuşan kişiye getirdim.
"Jungkook?"
"Hatırlamazsın sanmıştım"
"Neden hatırlamayayım ki?"
"Bilmem genelde insanlar benimle tanıştıktan 1 gün sonra unuturlar"
"Kendi hataları ama ben seni hatırıyorum dün konuşmaların baya sarıyordu nasıl unatayım ki?"
"Gerçekten mi?"
"Evett"
Jungkook'un şu an ne düşündüğünü bilmiyordum ama mutlu gözüküyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
505 |Taekook|
FanfictionJungook sevmişti Taehyung intikam almak istemişti Kardeşinin intikamını almak için canımı acıtmaya değer miydi?