Atak

274 15 22
                                    

Yatağın için ağrıdan kıvranıyordum.Ben zaten sürekli hep yağmurun altında olduğum için mezarlıkta hasta olmam diye düşünmüştüm ama yanlmışım.

Yataktan kalkamıyordum bile.Abim zaten benimle ilgilenmeyi geç yüzüme bile bakmazdı.
Ama denemekten sakınca gelmezdi.

Aptal
Abi
Hasta olmuşum yataktan kalkamıyorum yardım eder misin
(Gönderildi 10:26)
(Görüldü 01:30)

Görüldü atmıştı anlaşılan gelmeyecekti.
Aradan 1-2 dakika geçtikten sonra abim odamın kapasını açıp içeri girdi.

Aslında şaşırmıştım gelmesini beklemiyordum.
Yorganımı açıp yataktan kalkmamı sağladı.

Kolumdan tutup beni çekiştirmeye başladığında mutfağa götürüp kahvaltı etmeme yardım eder diye düşünmüştüm.

Hiç bir şey demeden beni çekiştirmeye devam ederken mutfağı geçmiştik bile endişelenmeye başlıyordum.Çünkü beni salona götürmezdi.

Dediğim gibi de oldu salonunda yanından geçtik önümüzde sadece bir kapı kalmıştı

Bodrum katının kapısı

Beni bu halde bırakmazdı oraya değil mi?Yapmazdı yada ben öyle düşünüyordum

Kapının önüne geldiğimizde tekte kapıyı açıp beni içeriye ittirdi.

"Yardım istemiştin hastalığın geçene kadar orada kal bana bulaştırmanı istemem"

"N-ne?"

Kapıyı yüzüme kapatıp kilitlemişti.Oda kapanan kapı ile kapkaranlık olmuştu burada cam yada herhangi bir ısınma kaynağı yoktu.
İçeri buz gibiydi ve benim üstümdekiler inceydi.

Biliyordu karanlıktan korktuğumu biliyordu.
Panik atağım kendini gösteriyordu.
Vücudumdan terler akıyordu,titriyordum.

Bu sefer gerçekten ölmemi mi istiyorsun?
Kendimi ölüme yakın hissediyordum.Korkuyordum.

Göz yaşlarımın arasında yerde çalan telefonuma baktım.

Tae

Düşünemden telefonu açtım.

"Kook nasılsın-"

"T-tae n-nolur gel *hıçkırık sesi* "

Hıçkırmaya devam ederken nefesim daralıyordu.
Dayanamayacaktım.Telefonsan sesler geliyordu ama hiç bir şey anlamıyordum.

Bu şekilde ölmek istemiyordum.

Taehyung'un gözünden

Jungkook konuştuktan sonra seslensem bile asla geri cevap gelmemişti.Hızlıca hazırlanıp yoonginin ve jungkookun evine gittim.

"Jungkook kapıyı aç"

Kapıya sertçe vuruyordum.Açılan kapıyla hemen içeri geçip etrafa baktım.

"Taehyung ne oluyor?"

"Jungkook nerede!"

"Ne yapacaksın-"

505 |Taekook|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin