Bu bölümdeki jisung ve minho paralel evrenden gelenler
küçük bi' spoi: jisung ve minho'nun çatıdam düşmeden önceki gece gökyüzünde 2 dolunay belirdi
bu kadar artık düsünün ne olmus olabilir
umarım beğenirsiniz iyi okumalar🤍
***#ilahi bakış açısı
Changbin ve hyunjin okula geldiklerinden beri yapışık ikiz gibi dolaşıp bütün okulu şaşkına uğratan ikiliyi hayretle izliyorlardı "Bunlar sabahtan beri niye böyle lan..aklımı kaybedeceğim changbin bişey yap!"
"Ne bileyim! sabah minho'yu gelirken gördüm. Baktım yan yanalar, gittim konustum orospu çocuğu diyor ki 'olmuş birşeyler biz barıştık' diyor! onu geçtim 'tamam oğlum gel bu gün maç var' dedim bana 'sen kimdin?' diyor"
"Bunlar kesin hafıza kaybı falan geçirdi olamazlar böyle. Gidelim biraz minho'yu yoklayalım"
Kol kola girip güle oynaya sohbet eden ikilinin yanına oturdu çift, sarı saçlı çocuk küçük bir öksürük ile burada olduklarını belli etti. Ardından lafa girdi "Selam, nasılsın minho?"
"İyiyim saol, sen nasılsın?"
Nu kadar efendi birisimiydi minho diye geçirdi içinden sarı saçlı çocuk.
"Köpek madem iyisin neden sabahtan beri pas vermiyosun" dedi ve diğerinin ensesine vurdu.
Dudaklarından minik bir inleme kaçtı "Acıdı.."
Sarı saçlı kaşlarını çattı "Acısın diye zaten!"
"Kusura bakmayın biz hâlâ çözemedik, sabah şu yanındaki ayı gelip beni maça çağırdı gelmeyince çekiştirdi.."
Çift ne olduğunu kavrayamamış boş gözlerle bakıyordu. Jisung sessizliğe dayanamayıp elini ikiliye uzattı.
"Ben jisung tanıştığıma memnun oldum arkadaş olmak istiyosanız oluruz. Abimin kusuruna bakmayın."
Abi..?
Abi mi?
"Ben bayılacağım şimdi changbin.." diyerek şakaklarını ovuşturdu sarı saçlı çocuk.
"Dur bayılma sakın sırası değil" diye söylendi kısa olan.
"Jisung ne abisi sen saygıdan selam bile vermezsin minho'ya! selamı bırak sizin tek vasfınız kavga amına koyayım?!"
Minho, jisung'u tutup kendine çekerek kulağına fısıldadı "Unuttun mu başka evren burası! arkadaş gibi davranacağız sadece kazadan dolayı hafıza kaybı geçirdik."
Küçük olan abisini onayladı.
"Şey ya biz hafıza kaybı geçirdik de kaza olmuş damdan düşmüşüz.. hastanede tanıştık başka kimseyi hatırlamıyoruz."
Boş gözler ikilinin üzerindeydi yine sarı saçlı çocuk konuşmaya çalıştığına dair bir iki kelime mırıldanıp bayılacağına dair önden uyarı verdi. "Tut beni changbin"
"Ananısi-" sarı saçlı çocuk kendini kısa olanın kucağına bıraktı.
"Hyunjin kalk şakanın sırası değil şimdi." diye söylendi kısa olan.
"..."
"Amına koyayım gerçekten bayılmış olamazsın!"
Kısa olan sevgilisini kaldırmaya çalıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chaotic Family 'minsung
FanfictionOkulda sürekli kavga eden minho ve jisung bir kaza sonucu kendilerini kardeş oldukları paralel evrende bulurlar..