Ryu Pow
Geçen hafta aldığım motorla hız yaparken yakalandım, yine. Ne kuralmış abicim sonuçta biri ölmedi. Avukat tutsam para cezalarından kurtulurum belki.
2 Saat Sonra
İnternetten ararken hoş bir kadına denk geldim. İsmi.. Yeji? Bir yerden tanıdık geliyor ama neyse. Numarasını telefonumdan çevirirken gözüme yüzü takıldı gerçekten güzeldi, neden eskort olmak yerine avukat olursun ki? Güzelliğini harcıyor ama bende o güzellik çok güzel bir yerde olabilir.
Yeji
BuyrunRyu
Hwang Yeji'yle mi görüşüyorum?Yeji
Evet benim, buyrun*Uzun bir konuşma sonrasında
Ryu Yeji'yi şirketine çağırır*Yeji's Pow
Bayan Shin'in isteği üzerine şirketine giden bir metroya binmiştim. Geldiğimde bir göktelen beni karşılamıştı.
Yeji
Bu kadın içime hiç sinmedi ama para paradır.İçeriye girdiğimde asansörün önü bomboştu, bende bunu fırsat bilip kapısı açılan ilk asansöre ilerlemiştim. Asansörden çıkan kadınla çarpıştığımda üzerime düşmüştü, ben ise onun altında kalmıştım. Kadına utanırcasına baktığımda kızıl uzun saçları ve kahverengi gözleri olan biriydi. Bunları aklımda tutmalıydım galiba çünkü önemli biriymiş gibi giyiniyordu
Yeji
Gerçekten çok özür dilerim isteyerek olmadı!Chaer
Sorun değil.Diyip üstümden kalkıp üstünü sirkelemiş ve yoluna devam etmişti. Bu cidden utanç vericiydi. Bayan Shin'in söylediği katın tuşuna tıklayıp yukarı çıkmasını bekledim. Geldiğimde kapı açıktı ve içeriden bağırma sesleri geliyordu. Aralık kapıdan içeri baktığımda Ryujin ve bilmediğim birinin bağırıştığını duydum, Ryujin kapının açıldığını duyduğunda kapıya baktı ve göz göze gelmiştik.
Yuna
Tabi Ryu Hanımın yeni sex partneri olması lazım çünkü o hemen sıkılan birisi!Tanımadığım kişi bunu söylediğinde gözlerim fal taşı gibi açılmıştı. Sex partneri mi? Hayır, ben sadece onun avukatıyım. En azından kız kıza yapmazsın ya!
Ryujin
Lan Hwang! Girsene ulan içeri ne odun gibi dikiliyorsun?İçeri yürümeye başladığımda Ryu'nun karşısında duran kız Ryu'ya dahada yaklaşmış hatta yavaşça ellerini karşısındakinin göğüslerine götürmeye başlamıştı. Neden bunları görmek zorundayım ki?!
Yuna
Hadi ama annecik kediciğine son bir şans veremez misin? Birbirimize çok yakışıyoruz ve fanların beraber olmamızı seviyor!Ryujin
Ben ve sen? Yakışmak mı? Hah! Orospunun tekisin sadece kızım!Ryu cebinden 100 dolar çıkarıp Yuna'nın suratına yapıştırmıştı.
Ryujin
Bunu al ve siktir ol git!Bunu duyan Yuna göz yaşlarını tutamayarak kapıya doğru ilerleme başladı ve çıkmadan önce bilerek omzuma çarptı. Olanları umursamadan çalışma odasındaki 4 kişilik masaya geçtim karşımada Ryu oturdu. Üstüne alal acele birşeyler geçirdiği dağınık saçından belliydi. Cidde o kadınla sex mi yapmıştı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Lawyer-Ryeji//(Smut)
Fiksi PenggemarÜnlü model Shin Ryujin devlet kurallarını çok takmadan yaşardı bu yüzden çoğunlukla para cezası yerdi. Çözümü iyi bir avukat aramakta bulan Ryujin farkında olmadan avukatı Hwang Yeji'ye aşık olmuştu... (Bi kerede seme ukenin peşinden koşsun aq)