"Ne yapıyorsun burada?" diyerek yanıma doğru yürüdü.
Evet ne yapıyorum ben burda? Cevapla bakalım.
"Özkan abiyle konuşmam gereken bazı meseleler vardı da o yüzden geldim, sen neden buradasın?" bu sefer okları ona yöneltmiştim.
"Arkadaşlarla neredeyse her akşam burada toplanırız, Özkanla ne konuşacaktın ki?" diyerek gözlerini kıstı.
"Yarışlarla ilgili ya öyle çok önemli bir şey değil. İki gün önce taşındım İstanbul'a, tabi gelir gelmez kendimi bir anda burada buldum." Güldü, gözleri kısılmıştı, ne kadar güzel gülüyorsun kurban olduğum.
"Hmm sen öyle diyorsan, dünkü yarışa bende gelicektim fakat bir kaç aksilik çıktı. Meydanı kurtlar kapmamıştır umarım." Sanırım dediği kurtlar Akay ve çetesiydi. Kurtlar değil ama ben kapmıştım.
"Kurtlar?" dediği şeyi bilmemezlikten geldim.
"Boşver şimdi kurdu kuzuyu, dünden sonra seninle karşılaşmayı beklemiyordum. Açık konuşayım bayağı bi etkilendim, motor konusunda beni geçen çok nadir kişi var."
"E tabi var bizde de bir şeyler." Sırıttı, ne kadar mütevazıyım ama.
"Çocukların yanına geçiyorum, gelsene sende." Gelmemi istiyor gibi duruyordu.
"Başka zaman artık, Özkan abinin yanına gitmem lazım da, burdayım nasıl olsa." diyerek gülümsedim. O da gülümsedi.
"Peki nasıl istersen." diyerek omuzlarını kaldırdı hafifçe.
"Pekala görüşürüz." diyerek yanından geçtim, çıplak omuzlarım, koluna değmişti, arkamdan baktığını hissediyordum.
"Görüşelim."
Cebimden telefonumu çıkarıp saate baktım.
23.03
Dünkü çağırdıkları yere gittim, umarım üç dakika geciktim diye, geri gitmemişlerdir.
Duvarı da döndüğümde gelmiştim, diğerleri yoktu, sadece Akay vardı.
Yanına doğru ilerledim.
"Evet, teklifin nedir?" diyerek direkt konuya bodoslama daldım. Napim merak ediyordum.
Kısıkça güldü.
Cevap vermedi, cebinden sigara paketini çıkarttı, ilk bana uzattı paketi, ona doğru yaklaşıp içinden bir dal çıkarıp aldım, o da kendine çıkartmıştı. Ceplerime baktım çakmak bulmak için fakat unutmuştum. Akay'a baktığımda, zaten bana bakıyor olduğunu gördüm, yaslandığı motorundan kalkıp bana doğru bir iki adım attı ve çakmağı yaktı. Yüzümü yaklaştırdım. Diğer eliyle yanan çakmak sönmesin diye kalkan yapmıştı. Sigaram yandığında geri çekildim, kendisininkini de yakıp çakmağı geri cebine attı. Bir süre konuşmadık, gökyüzüne bakarak sigaralarımızı içtik.
Bana doğru döndü.
"Merak ediyor musun teklifimi?" diyerek soru sordu. Gözlerimi devirdim.
"Söyleyecek misin artık?" diye bıkkınca sordum. Sırıttı.
"Pekala ben cevabımı aldım, bundan sonra tüm yarışlarda, benim için yarışmanı istiyorum." Bu ne demekti.
"Anlamadım." diyip gözlerimi kıstım.
"Yani hell Angels çetesine katılmanı istiyorum, burada çeteler arası büyük iddialar döner, kimin çetesinden bir üye yarışmada birinci olursa, o çete kazanmış olur. Bu sadece motor yarışlarında geçerli değil, tüm yarışlar için geçerli. Kabul ediyor musun?" Kaşlarımı kaldırdım, gerçekten beklemiyordum bu teklifi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecekondu
ActionBurası, hız, hırs, öfke ve tutkunun yeri. "Bebeğim bugün bizim günümüz, bu gece, asfaltları yerinden sökeceğiz, bu gece, gecekondu sallanacak, hazırlan." Nereden bilebilirdim ki Gecekondu'nun hayatımı tam anlamıyla değiştirebileceğini.