6

60 3 0
                                    

"Bundan sonra da çok karşılaşacağız gibi duruyor." bunu dememle gözleri ışıldamıştı sanki.

Elinin belimdeki varlığını çok net hissedebiliyordum, gözlerimi gözlerinden çekip etrafa baktığımda bir çok kişinin bize baktığını gördüm.

"Neden herkes buraya bakıyor?" diyerek tekrar ona doğru döndüm.

Kısıkça güldü.

"Eee insanlar crips çetesinin lideri ve iki gün önce yapılan yarışta tozu dumana katan bir kızın, beraber dans ettiğini görünce şaşırmış olmalılar." Duraksadım, şaşırmıştım.

"Ciddi misin?" diye şaşkınca sordum.

"Ciddiyim, neden bu kadar şaşırdın ki?" diyerek yavaşça etrafında beni döndürdü.

"Bilmem, beklemiyordum şaşırdım sadece. Birde o günkü yarışa katıldığımı nerden biliyorsun?" diyerek tek kaşımı kaldırdım.

"Kuşlar söyledi." Yüzünde ben her şeyi bilirim ifadesi vardı.

"Peki, bunu biliyorsan bundan sonra yarışlarda sadece benim adımın da konuşulucağını biliyorsundur." diyerek kibirli bir şekilde gülümsedim. Dudağının kenarı hafifçe yukarı kalktı.

"Pek emin olma bence." Bence sen emin olma.

Belimden çekerek kendine daha fazla yaklaştırdı. Çalan şarkının ritmiyle vücudumuzu hareket ettiriyorduk. Gözlerimin içini görmek ister gibi bakıyordu, gözlerimi ela gözlerinden kaçırdım. O sırada kara gözlerle buluştu gözlerim. Sanki sinirli gibiydi. Göz göze gelmemizle bize doğru ilerlemeye başladı. Yanımıza doğru geldi.

"Yeter bu kadar şov." diyerek kolumdan tuttu.

"Şov senin işin kardeşim, hem sana hayırdır, istediğim zaman bırakırım." diyerek sertçe konuştu Adil.

"Bana kardeşim deme, Alina artık bizim çetemizin üyesi, sorun çıksın istemiyorsan bırakıcaksın." Adil duraksadı, duyduklarına şaşırmıştı. Akay onun şaşkınlığından yararlanarak bırakmadığı kolumu çekiştirerek grubunun olduğu yere doğru ilerletti.

Kolumu sertçe çekerek;

"Sana hayırdır ya, istediğimi yaparım, istediğim insanla, istediğim kadar dans ederim seni ne ilgilendirir!?" diyerek hafifçe sesimi yükselttim. Akay da sinirli gözüküyordu fakat gram umrumda değildi.

"İlgilendirir, çünkü sen benim çetemin üyesisin ve o piç benim çetemin bir üyesiyle bile yanyana gelemez." diyerek o da sesini yükseltti. Diğer dört kişi film izlermişcesine ikimize bakıyorlardı.

"Ya sen kimsin? Çetenizin üyesi oldum ben, senin malın olmadım. Hareketlerine dikkat et." diyerek yanından uzaklaştım. Çok fazla sinirlenmiştim.

Kalabalığa tekrar girip, Elis ve Ece'yi ararken kolumun üstünde tekrar bir el hissettim.

"Bir sıkıntı mı var?" Kolumu tutan Adar'dı fakat, Akay gibi sertçe tutmamıştı.

"Hayır bir kaç gereksiz sinirimi bozdu sadece." diyerek omzumu silktim.

"Seni Adil ile dans ederken gördüm, ondan uzak dur Alina, çok tehlikeli birisi o, onu burada en çok tanıyan kişilerden biriyim." diyerek bir uyarıda bulundu, gözlerimi devirdim.

"Ya gerçekten kafayı yicem ben, bak ben iyi veya kötü kendi kararlarımı verebilecek bir insanım, ayrıca iki dans ettik diye sevgili veya başka bir şey olmadık, anlıyor musun?"

"Ben seni uyarmış olayım da." diyerek yanımdan geçip gitti.

"Allah'ım tüm mallar neden beni buluyor?"

GecekonduHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin