Διευθυντής: Θα κάνετε η Γ λυκείου μια ομαδική εργασία για το σχολείο. Θα χωριστητε σε ομάδες των δυο ατόμων ένα αγόρι και ένα κορίτσι. Στην συνέχεια θα σας ανακοινώσουμε το θέμα της εργασίας. Μια μια κοπελα θα έρχεται στην κάλπη και θα τραβήξει ένα χαρτάκι και το άτομο που θα τύχετε θα είναι ο παρτενέρ σας για την εργασία.
Έρχεται η σειρά μου και τραβάω ένα χαρτάκι μέσα από την κάλπη. Ανοίγω το διπλωμένο κομμάτι χαρτί και βλέπω ένα όνομα.
«Αλέξανδρος Σοχο»
Γυρνάω το κεφάλι μου από την πίσω πλευρά και τον βλέπω να κάθεται σε ένα θρανίο και να περιμένει να έρθει η παρτενέρ που θα του τύχει.
Αχ είναι τόσο γοητευτικός. Ντρέπομαι να πάω να κάτσω δίπλα του.
Και τότε χτυπάει το ξυπνητήρι και συνειδητοποιώ ότι όλα αυτά ήταν ένα περίεργο όνειρο.
Σηκώνομαι από το κρεβάτι και παραληλα σκεφτομαι τον Αλεξ από το Γ6. Για ποιον λόγο τον είδα στον υπνο μου; Ποτε δεν είχα σχέσεις με αυτό το άτομο. Αμφιβάλλω αν ξέρει και ποια είμαι.
Ετοιμάζομαι γρήγορα γρήγορα και πάω στο σχολείο. Αφού μαζευτούν και οι 5 καλύτερες μου φίλες στο σχολείο αρχίζω να τους εξηγώ το περίεργο όνειρο που είδα με τον Αλεξ και πως από εκείνη την ώρα όλο τον σκεφτομαι αλλά δεν ξέρω γιατί.
Λίνα: Εγω πάντως στο έχω πει ότι πρέπει να γράφεις τα όνειρα σου και να τα κανεις βιβλίο. Πραγματικά βλέπεις πολύ περίεργα όνειρα.
Άννα: Χριστίνα εσυ τον Αλεξ τον έχεις στο τμήμα σου σωστά;
Χριστίνα: Ναι είμαστε μαζί στα μαθήματα κατεύθυνσης. Καλό παιδί είναι.
Αρετή: Και τώρα σου αρέσει ο Αλεξ δηλαδή;
Άννα: Όχι ρε δεν μου αρέσει αλλά μου φάνηκε περίεργο που τον είδα στον υπνο μου αφού δεν είχαμε ποτε επαφες.
Λίνα: Εγω πάντως δεν τον θεωρώ ωραίο τον Αλεξ έχει κάτι πάνω του που με χαλάει.
Σοφία: Εγω πιστεύω πως έχει κάτι περίεργο ωραίο πάνω του που αυτό σε τραβάει. Είναι και ψηλός.
Άννα: Όντως συμφωνώ με την Σοφ. Έχει κάτι περίεργο ωραίο πάνω του και να σας πω την αλήθεια αν είχα την ευκαιρία ποτε μαζί του δεν θα έλεγα όχι.
Χριστίνα: Είναι καλό παιδί, ήσυχο, δεν κάνει φασαρία στην τάξη. Βέβαια με πρήζει να μην τον βάλω απουσία και να τον βοηθάω στις εργασίες αλλά καταταλα καλό παιδί.
Αρετή: Είναι και Αλβανός.
Άννα: Ε ναι και να μην ξεχνάμε πως εγω και σύ Αρετή μια αδυναμία στους Αλβανούς την έχουμε.Χασκογελάμε λίγο και χτυπάει το κουδούνι για να μπούμε για μάθημα. Και έτσι όπως πηγαίνω προς την αίθουσα μου περνάει από μπροστά μου ο Αλεξ και σκονταφτω πάνω του και του ρίχνω ένα βλέμμα αλλά αυτός δεν με κοίταξε.
Οκευ είμαι σίγουρη μετά από αυτό πως του περνάω απαρατήρητη.
Η μέρα στο σχολείο περνάει βαρετά εκτός από την στιγμή που μας ανακοίνωσαν ότι την τελευταία ώρα όλη η Γ λυκείου θα κάνουμε συνέλευση στο αμφιθέατρο και θα συζητήσουμε για την πενταήμερη. Μας μοίρασαν όλους από ένα χαρτάκι με τους πιθανούς προορισμούς και το κάθε άτομο μπορεί να ψηφίσει δυο μέρη. Και προφανώς θα πάμε στην πόλη με τους περισσότερος ψήφους.
Είναι 4η ώρα και μέχρι την 6η πρέπει να ψηφίσουνε και να δώσουμε τα χαρτάκια στον Χρήστο από το τμήμα μου τον πρόεδρο του δεκαπενταμελούς.
Στο διάλειμμα συζητούσαμε με τα κορίτσια ποιον προορισμό θα διαλέξουμε. Είχαμε τις έξεις επιλογές: Κρήτη, Ναύπλιο, Κέρκυρα, Αθήνα και Ρόδο.
Κέρκυρα έχω πάει πολλές φορές εφόσον σπουδάζει εκεί ο μεγάλος μου αδερφός ο Ιωάννης και είναι μια πόλη που μαρεσει πολύ και δεν την χορταίνω και μάλιστα μόλις τελειώσω με το σχολείο θα πάω σε ένα ΙΕΚ εκεί να γνωρίσω την πόλη καλύτερα και να μείνω με τον αγαπημένο μου αδερφουλη. Είναι και μια ευκαιρία να φύγω από την Θεσσαλονίκη και να ζήσω κάπου αλλου σε ένα διαφορετικό μέρος να μπορέσω να κάνω και γω φοιτητική ζωή.
Προφανώς η μια μου η ψήφος πήγε στην Κέρκυρα που την αγαπώ και η δεύτερη πήγε στην Κρήτη που θα ήθελα επίσης πολύ να πάω κάποια στιγμή.
Κάποια κορίτσια από την παρέα μου ψήφισαν Κρήτη και Κέρκυρα όπως εμένα άλλες ψήφισαν και Ναύπλιο.
Δώσαμε τα χαρτάκια μας στο Χρήστο και περιμένανε ποτε θα έρθει η τελευταία ώρα για να μάθουμε που θα πάμε τελικά πενταήμερη.
YOU ARE READING
My first love
RomanceΗ Άννα μια κοπελα κλειστή στα συναιθησματα της αλλά ανοιχτή στις περιπετειες με τα αγόρια βγαίνει για πρωτη φορα με τον Αλεξ ένα παιδί από το σχολείο της ξεκινώντας μια ακόμη περιπέτεια. Όμως κάτι δεν πάει καλά με τα συναισθήματα της αυτή την φορά...