Η 6η ώρα ώρα επιτέλους έφτασε και 120 παιδιά τις Γ Λυκείου μαζευτήκαμε στο αμφιθέατρο και καθήσαμε στις καρέκλες εκτός από τα παιδιά που είναι στο δεκαπενταμελές τα οποία ήταν στην σκηνή πανω.
Ο Αλεξ απο όσο γνωρίζω είναι στο δεκαπενταμελές αλλά δεν ξέρω τι μέλος είναι γιατί είχα κολλήσει κοβιντ όταν ψηφίζαμε όποτε έχασα και την ανακοίνωση. Απλά είχα ρωτήσει τις φίλες μου ποιος είναι πρόεδρος γιατί ότι και να κάνει το σχολείο αυτός αντιπροσωπεύει όποτε ήθελα να ξέρω.
Η αλήθεια είναι ότι με τον Χρήστο δεν έχουμε πολλές επαφές. Μιλάμε που και που στην τάξη και νου φαίνεται καλό παιδί. Ευτυχώς δεν έχουμε κανέναν παπάρα για πρόεδρο και έχουμε τον Χρήστο.
Τέλος πάντων πίσω στο θέμα μας.
Χρήστος: Λοιπόν παιδιά μαζευτήκαμε όλοι;
Μια βαβούρα επικρατεί στον χώρο αλλά κανεις δεν απαντά στον Χρήστο τότε συνεχίζει.
Χρήστος: Σε πετιπτωση που κάποιος δεν μου έφερε το χαρτάκι του ας μου το φέρει τώρα πριν ξεκινήσουμε να μετράμε τις ψήφους.
Σηκώθηκαν γύρω στα 15 παιδιά και του έδωσαν τα χαρτάκια τους και έπειτα όλοι μας περιμέναμε για κάνα τέταρτο να μετρήσουν τα παιδιά τις ψήφους και να μάθουμε επιτέλους που θα πάμε πενταήμερη.
Χρήστος: Λοιπόν παιδιά τελειώσαμε με το μέτρημα. Οι δυο προορισμοί που είχαν τους περισσότερους ψήφους ήταν η Κρήτη και το Ναύπλιο.
Ναύπλιο;;; Μα καλά γιατί θέλουν να πάνε Ναύπλιο; Νταξει είναι ωραία από όσο με έχουν πει δεν έχω πάει και ποτε μου, αλλά δεν συγκρίνετε σίγουρα με ένα νησί όπως η Κρήτη και η Κέρκυρα.
Χρήστος: Η Κρήτη έχει 78 ψήφους ενώ το Ναύπλιο 54. Όποτε προφανώς παιδιά θα πάμε στην Κρήτη. Τώρα για να είμαστε σίγουρη θέλω όσοι είναι σίγουρο ότι θα έρθετε να πάτε όλοι από την δεξιά μεριά του αμφιθεάτρου και όσοι δεν θα έρθετε να πάτε στην αριστερή.
Εγω με τα κορίτσια καθόμασταν ήδη στην δεξιά μεριά όποτε απλά βλέπαμε ένα μπούγιο να έρχεται στην δεξιά μεριά. Στην αριστερή μεριά έκατσαν μόνο 10 άτομα.
Χρήστος: Τέλεια! Εφόσον η πλειοψηφια θα έρθει η εκδρομή θα γίνει. Αύριο παιδια θα σας μοιράσουμε τις δηλώσεις. Όσοι φέρετε δήλωση παρακαλώ να φέρετε και 50€ για προκαταβολή. Έχετε περιθώριο μέχρι την άλλη Παρασκευή. Αυτά είχα να σας πω μπορείτε να φύγετε.
Τότε 114 άτομα σηκώνονται ολα μαζι και φρακαρουν στην πόρτα και προσπαθούν να φύγουν ένας ενας.
Είπα 114 επειδή πάντα εγω και τα κορίτσια προτιμάμε να φύγουμε τελευταίες για να αποφύγουμε όλον αυτό τον συνωστισμό κάτω από ιδρωμενες μασχάλες, τρίχες από κοπέλες με μακριά μαλλιά ποδοπατήματα και σπρωξίματα.
Και αφού έφυγαν όλοι σηκωνόμαστε και εμείς κύριες και φεύγουμε χωρίς καμία βιασύνη. Έτσι και αλλιώς πρέπει να περιμένουμε το λεωφορείο να έρθει για να γυρίσουμε σπίτι. Είναι 13:25 και το λεωφορείο έρχεται στις 14:00.
Καθόμαστε με τα κορίτσια σε ένα παγκάκι και περιμένουμε να περάσει η ωρα συζητώντας για την εκδρομή και ποσό ενθουσιασμένες είμαστε.
Κάποια στιγμή περνάει ο Αλεξ από μπροστά μας και βγαίνει έξω από το σχολείο για να πάει σπίτι του.
Καρφώνω το βλέμμα μου πανω του καθώς φεύγει αλλά δεν το παρατηρεί γιατί είχε την πλάτη γυρισμένη.
Αρετή: Κάποια έχει κολλήσει νομίζω.
Άννα: Ποια εγω;
Αρετή: Ναι εσυ.
Άννα: Τι λες καλε. Με έχεις δει πολλές φορές να κολλάω με γκόμενο εγω;
Σοφία: Συνήθως για κάποιον περίεργο λόγο κολλάμε με τα άτομα που βλέπουμε στον υπνο μας.
Άννα: Ναι αλλά εγω δεν έχω κολλήσει.
Σοφία: Καλά ότι πεις Άννα.
Άννα: Δεν πάμε έξω σιγά σιγά; Όπου ναναι έρχεται το λεωφορείο.
Αρετή: Μην αποφεύγεις την συζήτηση.
Άννα: Δεν αποφεύγω απλά θε χάσουμε τα λεωφορεία μας αν πάμε. Άντε!!Και η συζήτηση για τον Αλεξ διακόπηκε εκεί.
KAMU SEDANG MEMBACA
My first love
RomansaΗ Άννα μια κοπελα κλειστή στα συναιθησματα της αλλά ανοιχτή στις περιπετειες με τα αγόρια βγαίνει για πρωτη φορα με τον Αλεξ ένα παιδί από το σχολείο της ξεκινώντας μια ακόμη περιπέτεια. Όμως κάτι δεν πάει καλά με τα συναισθήματα της αυτή την φορά...