4 👀

6 1 0
                                    

Μια βδομάδα αργότερα και η τελευταία μέρα που μας έδωσαν διορία για να φέρουμε τις δηλώσεις και τα χρήματα.

Να είμαι ειλικρινής πως όλη την εβδομάδα το ξεχνούσα αλλά τουλάχιστον την έφερα σήμερα την δήλωση μαζί με τα 50€ και τα έδωσα στον Χρήστο.

Άννα: Μαζεύτηκαν δηλώσεις;
Χρήστος: Δυστυχώς όχι. Έφεραν πολύ λίγα άτομα.
Άννα: Ορίστε; Μα καλά στο αμφιθέατρο όλοι είχαν πει ότι θα έρθουν τι έγινε και άλλαξαν γνώμη;
Χρήστος: Δεν ξέρω αλήθεια. Θα δω τι θα κάνω.

Πάω έπειτα στα κορίτσια και συζητάμε το θέμα της εκδρομής.

Χριστίνα: Εγω έμαθα από τον Χρήστο ότι έφεραν 20 άτομα δήλωση και δεν έφεραν κάποιοι καν χρήματα.
Άννα: Το καλό που τους θέλω σε περίπτωση που δεν γίνει η εκδρομή να μας επιστρέψουν τα χρήματα γιατί ζοριζόμαστε πολύ οικονομικά με το φαμιλι τον τελευταίο καιρό.
Χριστίνα: Ναι καλε θα τα δώσουν πίσω απλά ήθελαν να μαζέψουν τα χρήματα για να δώσουν προκαταβολή αλλά από την στιγμή που δεν έφεραν θα τα επιστρέψουν.
Άννα: Πάντως ρε φίλε δεν μπορώ να καταλάβω γιατί όταν κάναμε την συνέλευση στο αμφιθέατρο το 110 άτομα το λιγότερο από τα περίπου 120 που είμαστε είπαν πως θα έρθουν στην εκδρομή ενώ στην πραγματικότητα δεν θα ερθουν καν.
Λίνα: Μπορεί να είπαν ναι αλλά μετά όταν το συζήτησαν με τους γονείς τους να διαφώνησαν.
Αρετή: Ε τότε να μην έλεγαν ναι αλλά ας έλεγαν πτι δεν είναι σίγουρο.
Σοφία: Πιστεύεις ότι μέσα σε όλον τον χαμό εκεί μέσα θα έλεγε κανεις ότι δεν ξέρει;
Άννα: Πάντως εγω όταν είχα πρώτο ακούσει ότι υπάρχει περίπτωση να πάμε πενταήμερη το συζήτησα με τον μπαμπά μου κατευθείαν και παρόλο τα οικονομικά προβλήματα είπε ότι δεν θα μου στερήσει αυτή την εμπειρία με το σχολείο γιατί αυτές είναι οι αναμνήσεις που μένουν. Εγω απορώ γιατί δεν έκαναν και αυτοί το ίδιο να το συζητήσουν με τους γονείς τους πρώτα πριν πουν το οτιδήποτε.
Ιωάννα: Θεωρούν το ότι επειδή κλείνουμε τα 18 ότι θα κάνουν ότι θέλουν.
Άννα: Δεν ισχύει σε όλα αυτό. Γιατί για να πας εκδρομή μέχρι την Κρήτη πρέπει να δώσεις κάποια χρήματα. Αυτά τα χρήματα θα τα πάρεις από τους γονείς εφόσον εμείς δεν έχουμε δικά μας χρήματα. Και αν οι γονείς δεν μπορούν να δώσουν χρήματα τότε εμείς δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα.
Σοφία: κάποια παιδιά στο σχολείο δουλεύουν τα απογεύματα.
Άννα: Ναι αλλά όχι όλοι. Για παράδειγμα εμείς τα ξύνουμε.

Λέω και χασκογελάει όλη η παρέα.

Στο μεταξύ έχω αρχίσει να σκεφτομαι πολύ τον Αλεξ και όσο πιο πολύ τον σκεφτομαι τόσο περισσότερο θέλω να κάνω κάτι μαζί του. Μπαίνω στο instagram και ψάχνω το προφίλ του και τον κάνω follow γιατί δεν τον είχα. Να αρχίσουμε σιγά σιγά να κάνουμε κάποια κίνηση μπας και γίνει τίποτα.

Αυτό ήταν η αρχή. Μια πολύ απλή αρχή που δεν δείχνει κάποιο σημάδι ότι μου αρέσει. Αλλά ένα ένα τα βήματα.

Με κάνει follow back και κατευθείαν το λέω στα κορίτσια.

Χριστίνα: Δεν μπορείς να φανταστείς τι έμαθα για αυτόν.
Άννα: Τι έμαθες;
Χριστίνα: Έχει γαμηθει με την Παβ.
Άννα: Τι;
Χριστίνα: Μαλακα ναι έμεινα κάγκελο όταν το άκουσα.
Λίνα: Από που το άκουσες.
Χριστίνα: Μου το είπε η κυρία Παπαδόπουλου.
Σοφία: Καταρχάς γιατί πηγε με αυτό το σούργελο και η κυρία Παπαδόπουλου γιατί το ξέρει.
Χριστίνα: Αφού η κοπελα είναι ηλίθια. Πήγε και της είπε έτσι στο ασχετο ότι τον γουστάρει και ότι γαμηθηκαν.
Ιωάννα: έχουμε ξεφύγει τελείως γιατί να το πει αυτό στην καθηγήτρια. Είπαμε έχουμε καλές σχέσεις μαζί τους σχεδόν φιλικές αλλά η κοπελα το παρα γαμησε.
Άννα: αν έχει κάνει κάτι μαζί της δεν έχω καμία ελπίδα.
Αρετή: Αντίθετος εσυ εισαι πιο ωραία όποτε αν κοίταξε αυτή είναι πιο πιθανό να κοιτάξει εσένα.
Άννα: Ναι αλλά η Παβ είναι πουτανα και έχει γαμηθει με όλη την Θεσσαλονίκη άρα τέτοιες γουστάρει όχι κοπέλες σαν εμένα. Που οκευ μπορεί να κάνω και γω μόνο ξεπέτες αλλά προσέχω με ποιον θα κάνω σεξ.
Χριστίνα: Αυτός θα χάσει αν δεν κάνει κάτι μαζί σου.
Άννα: Ναι αλλά προφανώς θέλει κοπέλες που γαμιουνται με τους πάντες και είναι σίγουρο ότι θα κάτσουν.
Σοφία: Καταρχάς δεν είναι καν ωραία. Εγω αν ήμουν άντρας δεν θα πήγαινα μαζί της με την φάτσα που κουβαλάει.
Λίνα: Όταν τα αγόρια θέλουν να γαμησουν πάνε σε κοπέλες σαν και αυτή που σίγουρα θα κάτσουν δεν γα ασχοληθούν με μια που θα τους παιδέψει.
Άννα: Καλά ούτε εγω έχω σκοπό να τον παιδέψω αλλά καταλάβατε το point.

Μετά από αυτό το νέο είμαι σίγουρη ότι δεν έχω ελπίδες να κάνω κάτι μαζί του.

My first love Where stories live. Discover now