Δεν θα τα παρατήσω όμως!!
Μόλις γύρισα σπίτι και τον έψαξα στο σναπ. Βρήκα δυο προφίλ με το ονοματεπώνυμο του και εκανα και στα δυο αντ για να είμαι σίγουρη ότι ένα από τα δυο είναι το σωστο.
Λίγες ώρες αργότερα με δέχεται ως φίλη στο σναπ και η καρδιά μου χτυπάει δυνατά από χαρά. Το σναπ είναι η καλύτερη αφορμή να ξεκινήσεις συζήτηση με κάποιον. Καλύτερη και από το ινστα.
Εννοείται πως δεν χάνω ευκαιρία και στέλνω ένα ωραίο streak στον καθρέπτη με ένα τοπ και μια φόρμα να φαίνονται ωραία οι καμπύλες μου.
Λίγα λεπτά μετά το ανοίγει και στέλνει πίσω μια μαύρη εικόνα. Στέλνω κάτι παρόμοιο με πριν και με αφήνει στο ανοίχτηκε.
Γαμωτο... θα χρειαστεί πολύ προσπάθεια για να τον πλησιάσω τελικά.
Η μέρα περνάει βαρετά ξάπλα στο κρεβάτι εφόσον είναι χειμώνας και δεν θέλει καμία φίλη μου να βγούμε επειδή διαβάζουν και έχουν δραστηριότητες.
Ε βέβαια δεν είναι όλες γαϊδούρες σαν εμένα που δεν θα δώσουν πανελλήνιες και ούτε κάποιο άθλημα κάνει.
Με παίρνει ο μπαμπάς τηλέφωνο κατά τις 7 το απόγευμα και μου ζητάει να πάω να βοηθήσω με το καθάρισμα στο μαγαζί.
Αυτός και η γυναίκα του θα ανοίξουν ένα σουπερ μάρκετ εδώ στο χωριό και προς το παρόν καθαρίζουμε καλά τον χώρο και τον βάφουμε πριν έρθουν τα ράφια, η ταμειακή και τα ψυγεία.
Πήγα να βοηθήσω και ο χώρος ήταν τόσο βρώμικος που το καθαρίσαμε με το λάστιχο που έχουμε έξω στις αυλές, έπειτα βγάλαμε τα πολλά νερά έξω με την σκούπα χειρός και μετά μπόλικο σφουγγάρισμα.
Και όταν λέω μπόλικο εννοώ μπόλικο. Για να καταλάβετε γύρισα σπίτι 11 η ώρα το βράδυ και πονούσε όλο μου το σώμα.
Εκανα ένα καυτό μπάνιο και έπεσα κατευθείαν για υπνο. Μετά από αυτό δεν θέλω να ξανα σφουγγαρίσω ποτε στην ζωή μου.
Την επιμονή μέρα το πρωί ξύπνησα και ετοιμάστηκα για το σχολείο. Αλλά επειδή σήμερα είναι Τσικνοπέμπτη και θα το γιορτάσουμε τις τελευταίες ώρες στο σχολείο είπα να βάλω τζιν σήμερα μιας και πάντα φοράω φόρμες. Έβαλα το αγαπημένο μου τζιν και μια κοντή φούτερ μιας και ο καιρός σήμερα είναι σχετικά ζεστός για Φλεβάρη μήνα.
Οι αλήθεια είναι ότι ενώ κανονικά θα έπρεπε να κάνουμε μάθημα τις 3 πρώτες ώρες, κανένας καθηγητής δεν είχε όρεξη να διδάξει όποτε απλά μπαίναμε στην τάξη και μιλούσαμε περιμένοντας να χτυπήσει το κουδούνι.
Όταν έφτασε η στιγμή του γλεντιού, παιδιά από το σχολείο που ήξεραν να παίξουν μουσικά οργανα κατάλληλα για ποντιακή μουσική στήθηκαν και ξεκίνησαν να παίζουν.
Τότε όλο το σχολείο μαζεύτηκε σε έναν κύκλο και ξεκίνησαμε να χορεύουμε.
Για αρχή έπαιξαν ένα απλό ομαλ που συνεχίζει σε τικ αργό μετά γρήγορο και στο τέλος τρομαχτον.
Με την Αρετή που ξέρουμε και οι δυο να χορεύομε καλά ποντιακά αφήσαμε τα κορίτσια σε μια άκρη που καθόντουσαν και πήγαμε να χορέψουμε μαζί με τους υπόλοιπους.
Καθως χόρευα παρατηρώ τον Αλεξ που κοιτούσε όλο τον κύκλο και από μέσα μου χαίρομαι. Έτρωγε σουβλάκια. Αχού το μωρέ.
Τον κοζαρω όλη την ώρα αλλά αυτός χαμπάρι. Αχ τι θα κάνω με αυτόν τον άνθρωπο; Όσο περνάει ο καιρός όλο και περισσότερο θέλω να κάνω κάτι μαζί του.
Και όπως καταλαβαίνετε η μέρα πέρασε απλά χορεύοντας ποντιακά και χωρίς κανενα eye contact με τον Αλεξ.
Επειδή όμως μας άφησαν νωρίς σχετικά είχαμε χρόνο να πάμε για έναν καφέ αλλά μόνο με την Σοφ, την Λινά και την Ιωάννα.
Στον δρόμο είδαμε και κάτι φίλες που ήμασταν μαζί στην τάξη πέρσι την Βάρβαρα και την Κατερίνα όποτε τις προτείναμε να έρθουν μαζί μας εφόσον περνάμε πολύ ωραία μαζί τους και είμαστε καλές φίλες.
Στον καφέ συζητούσαμε διαφορα θέματα ξεκινώντας με τα πιο βαρετά δηλαδή το σχολείο. Εφόσον πήραμε διαφορετικές κατευθύνσεις στην Γ λυκείου και χωριστήκαμε είχαμε μπόλικα να πούμε για το τι γίνεται στην τάξη και πως τα πάμε με τους καθηγητές και να κράξουμε τις συμμαθήτριες που δεν χωνεύαμε.
Το αγαπημένο μου θέμα όμως είναι το σεξ. Με κάποιον μαγικό τρόπο εγω και η Ιωάννα πάντα καταλήγουμε την συζήτηση εκεί και χωρίς να το καταλάβουμε τα λέμε και φωναχτά.
Ανωμαλάρες μας φωνάζουν στην παρέα.
Όχι ότι έχουν και άδικο να είμαστε ειλικρινής...
YOU ARE READING
My first love
RomanceΗ Άννα μια κοπελα κλειστή στα συναιθησματα της αλλά ανοιχτή στις περιπετειες με τα αγόρια βγαίνει για πρωτη φορα με τον Αλεξ ένα παιδί από το σχολείο της ξεκινώντας μια ακόμη περιπέτεια. Όμως κάτι δεν πάει καλά με τα συναισθήματα της αυτή την φορά...