Sabah uyandığımda boynumdaki acı ile irkilip oraya dokundum. Doğrulup yanımda uyuyan Murat'a baktım. Tekrar önüme bakıp yorganı izleyerek düşündüm. Beni hızla yatağa çekip tekrar uzanmamı sağlayan kol ile irkildim.
Murat:"Günaydın..."
Ceren:"Kimdi o adam?"
Murat:"Sence?"
İç çekip boynuna gömüldüm.
Ceren:"Stüdyoyu dağıttılar büyük ihtimalle. Bütün emekler boşa gitti."
Murat:"Yenisini kiralarız?"
Ceren:"Kolay Murat... Ama o emekle yapılan ayrıydı. Her neyse... Kahvaltı hazırlayacağım."
Kalkıp mutfağa indim dolaptan bir şeyler çıkarı hazırlamaya başladım. Masaya oturan Murat'a baktım.
Ceren:"Gitmeyecek misin?"
Murat:"Biraz geç gideceğim"
Masaya oturup kahvemi içmeye başladım.
Murat:"Yesene..."
Ceren:"İştahım yok."
Murat:"Ne demek yok 50 kilo insan mı olur amk?"
Dediğine güldüm ve kahvemi içmeye devam ettim. Murat masadan kalkıp odaya girdi masayı toplayıp salona gidip koltuğa oturdum odadan çıkan Murat'a baktım. Yaklaştı kravatını bağlamaya başladım.
Ceren:"Bu gün çatışmadan farklı trajik görünüyor"
Murat:"Biraz öyle"
Dudağımdan öpüp kalktı ardından kalkıp kapıya kadar uğurladım. O gidince dağılan evi topladım salonda yorgunluktan uyuyakalmıştım. Akşam beni kucağına alan Murat ile irkilerek uyandım boynuna sarıldım. Odaya çıkıp yatağa bıraktı bana yaklaştı kravatını çözdüm kollarının arasına alıp boynuma yapıştı gözlerimi kapattım...
***
Sabah uyandığımda yatakta doğruldum hiçbir şey hatırlamıyordum dışarıyı izledim gözümün önünden birkaç bişey geçmişti.
Ceren:"Siktir ya..."
Bana bakan Murat'a baktım ve bozuntuya vermeden gülümsedim.
Murat:"Günaydın"
Ceren:"Sanada"
Kalkıp üstüme kazağımı giydim. Ardından Murat kalkmıştı ona baktım bana sıkıca sarıldı bende ona sarılıp göğsüne gömülüp iç çektim. Aşağı indik.
Ceren:"Gidecek misin?"
Murat:"Bu gün bir son dakika olmazsa hayır. Bizim Tekmill'den haber bekliyorum.
Ceren:"vay... Tekmill, Massaka harbi damardan..."
Gülüp koltuğa oturdu yanına oturup televizyonu açtım. Öyle oturmuştuk.
Burda bırakıyorum ve bu kitap neden bu kadar okundu?! Okumayın amk şey olmasın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
rappers girls
Fanfictionbulabileceğini herşey var. Evet şizofrebliğim tuttu ve kapak çok iyi olmadı mı?