8. BASKIN

313 8 27
                                    

Sabah olmuştu uyanıp üstümdeki ağırlık ile göğsüme baktım Murat göğsüme yatmıştı hatırlıyorum en son böyle uyuyakaklmıştık.

Ceren:"Murat!"

Murat hızla uyanıp bana baktı.

Ceren:"Ezildim!"

Gülüp yanıma uzandı ona baktım.

Ceren:"Bu gün planı uygulayacağız."

Murat:"Doğru ya..."

İkimizde kalkıp kahvaltı yaptık ekibi çağırıp arabaya bindik ben Murat'ın yanına, Tekk ile Anıl arkaya Hakan abi ise başka bir arabayla geliyordu.

Ceren:"İlk önce kadının yanına gideceğiz. Adı... Firuze."

Oraya geldiğimizde Murat ile ben kadının evine girdik girdiğimizde yatakta yatıyordu gündüz vakti ne diye cesaret etmiştik bilmiyorum ama plana devam ettim ve elindeki bıçak ile kadına yavaşça dokundum uyanıp hızla doğruldu.

Firuze:"SİZ KİMSİNİZ!"

Murat:"Kes sesini ve bizi dinle. Ne sorarsak cevap ver. Akın'ı ne kadar tanıyorsun onun hakkında herşeyi dök."

Firuze:"ben öyle birini tanımıyorum!"

Murat:"Yatıp fingirdeştiğin adamı satma senin yaptığına ne derler biliyor musun!?"

Ceren:"Murat. Tamam."

Murat durup beni izledi kadına dönüp bıçağı çenesinin hizasında kaldırdım.

Ceren:"Hadi bize biricik sevgilini anlat."

Firuze:"Akın çok zengin bir iş adamı çalıştığı yer çok disiplinli bir sürü evi arabası var. Ceylin adında bir karısı olsa bile onunla yattım. Bana yaptığı işleri, çaldığı parayı, uyuşturucu maddeyi herşeyi anlattı."

Murat:"Çaldığı para derken?"

Firuze:"Sadece para kazanmakla kalmadı en yakın dostu Tarık uyurken kasasını patlattı bir operasyonla. Sonra da hızla kaçıp kimliğini temize çıkardı şu an ormanda falan yaşıyorlardır... Ayrıca bunula kalmadı 16 yaşındaki bir kıza Extazi verip kullandı diğer 16'lık kızlara da yaptı. Ve Extazi'yi de çaldı poşet poşet çaldı... Arkadaşı Tarık malvarlığı gidince intihar edip öldü."

Ceren:"Sende herşeye sessiz kaldın."

Firuze pişmanca kafasını salladı. Murat silahını çıkardı ve kadına doğrulttu.

Murat:"Teşekkürler..."

Ve bir el anlına ateş etti susturucu vardı ki ses çıkmadı. Eldiven takıp kadını bodrum katına indirip varilin içine attım. Üstüne de tahta yığdım. Yukarı çıktım Murat ile evden çıktım arabaya binip orman yoluna sürdük.

****************

Geldiğimizde Murat, ben, Tekmill, Anıl ve arkadan gelen Hakan abi ile eve girdik. Karşımızda tamda oturuyorken havaya bir el ateş edip silahı ona doğrulttum Murat bana bakıp sırıttı bende ona bakıp gülümsedim. Hakan abi adama yaklaşıp yakasını tuttu.

KillaHakan;"Senin utanman yok mu şerefsiz!?"

Akın:"BIRAKIN BENİ!"

Tekk:"Bağırma pedo geç şöyle!"

Murat:"Ağaçların oraya götürelim."

Anıl:"Abi ben ne yapayım?"

Murat:"Sen öyle gezin dur Anıl."

(Anıl çocum yazık)

Bende arkalarından gittim ağaca bağladılar. Adam hala bize yalvarıyordu umurlarinda değildi. Tekk eline bir bıçak alıp delik deşik etmeye başladı.

Ceren:"Bir bekleseydin amk."

Hakan abi gelip adamı yumruklamaya başladı sakat kaldığından adım kadar eminim. En son Murat iki el kafasına ateş etti hali beterdi çözüp gömdük ve herkes evlerine dağıldı. Murat ile bende.

Ceren:"Banyodayım..."

Başını sallayıp yatak odasına gitti.

(ANİ BİR KARAR İLE SMUT YAZIYORUM GÖZ GÖNÜL AÇILSIN BİRAZ UMARIM MASSAKA GÖRMEZ DE EVİME BASKIN YEMEM... B-Bİ DAKİKA KAPI ÇALIYO)

Duşakabine girip yıkanmaya başladım banyodan bir ses gelince korkuyla oraya dönüp kendimi gizlemeye çalıştım birden açılması ile karşımda çıplak bir Murat vardı gözlerim fal taşı gibi açıldı duşakabine benimle beraber girip beni duvarla arasına aldı omuzlarına tutundum.

Ceren:"Napıyosun?"

Murat:"Geç kaldığım bir şeyi."

Yutkundum beni kendine bastırdı.

Murat:"Lütfen izin ver."

Dudaklarına yapıştım ve parmak uçlarımda yükselip daha fazla öptüm bu evet demekti. Bir elini belime sarıp banyodan çıkardı lavabo taşının üstüne oturtup bana baktı gözlerine bakıp onay verdim. İçime girdiğinde kısa süreli bir çığlık attım. Hareket ettiğinde boynuna gömülüp gözlerimi sıkıca kapattım. Hırsını alamayıp hızlanmıştı yüksek sesle inledim. Bazı vuruşlar yapmaya başladı gözlerim doldu tırnaklarımı omzuna geçirdim boynumu öptü içimde bir sıcaklık hissettiğimde ona baktım.

Ceren:"İçime mi boşaldın?"

Murat gözlerime bakıp onay verir şekilde başını salladı. İçimden çıkıp boynumu öpmeye başladı saçlarını okşayıp hafif inledim. Kucağına alıp yatak odasına götürdü beni yatırıp yorganı üstümüze örttü sıkıca boynuna sarıldım. Belime sarıldı gözlerim kapanıyordu uyuyakaldım...

EVET BAKALIM ÖLECEK MİYİZ DEVAMI İÇİN TAKİP ETMEYİ UNUTMAYIN 🖕🏿


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 26 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

 rappers girlsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin