Bölümde ciddi anlamda degişiklik oldu...
İyi okumalar
Bölüm müzikleri.Ece mumay- deniz atı.
Bölüm Bir
Sadece yaşamaya çalışıyordum başka hiçbir beklentim yoktu.
Kardeşimden başka."Abla ben okula gidiyorum sen bu gün gidecekmisin gündelige?"
"Evet gideceğim bike son anda söyledi son dakika çıkmış bir müşteri.
Sana paramı lazım?"
Bike,Gündelik temizliğe iş için başvuru yaptıgım bir yerde benimle beraber bir kaç kez temizlik için aynı
eve yolladıkların'da tanışmıştım,
Bir iş olunca bana haber verirdi bende giderdim iş çok olunca ise ya iki ya üç kişi giderdi."Aslında evet biraz lazım ama eğer yoksa sorun değil idare edebilirim."
"Sorun değil var, dün gittiğim evde moloz temizleyince biraz fazla verdiler.
Halının altındaydı al.""Aldım teşekkür ederim ablacım."
"Derslerine iyi çalış bak!"
Diye seslendim salona doğru
"Tamam ablacım!"
Kapı kapanma sesi gelince saate baktım,
Hazırlanıp çıkmam için bir saatim vardı.
Ayağa kalkarak mutfağa girdim ve lambayı açtım sabah olsada evimiz bodrum katta olduğu için yeteri kadar aydınlık değildi.
Oyalanmadan hazırlandım, ve evden ayrıldım.Bazen geçinmek için otellerde odaları temizlerdim bazen gündeliklere giderdim bazense restoranlarda bulaşık yıkardım.
Sürekli gittiğim yer oteldi ama gündelige ve restorana arada giderdim.Telefonumun çaldığını fark edince kulaklıgı çıkararak yazan isme baktım.
Ve kulagıma yasladım yanıtlayarak."Naber bike"
"İyi kuşum sen?"
"İyi bende sen bana adresi atmamışsın ama, bende kuruma gidiyordum.""Evet bende onun için aradım bu özel müşterilerden biri kuruma geç ordan alırlar seni."
"Tamamdır."
"Unutturma bir gün akşam çıkalım beraber."
"Olur unutturmam."
Hoşçakal diyerek telefonu kapattım.
Bike'nin annesi onları terk edince babası başka bir kadınla evlenmiş ve bikeyi bir yerden sonra istemediğini belirtmişti, bikede bu sebeple kendi başına geçinmeye çalışıyordu.
Babası ise sadece her ay belli miktarda para veriyordu.
Bike hem okuyor hem çalışıyordu.
Benim aksime..Kuruma geçtigimde gerekli bilgileri almış ve gelecek olan arabayı bekliyordum.
Sonunda kapının önünde siyah bir araba durunca plakaya baktım,sanırım buydu.
Arabadan iki adam indi, bana doğru yürüyünce bunlar olduğunu anlamıştım."Siz temizlikçi olan bayansınız degilmi?"
Dedi genç ve ve mavi gözlü çocuksu olan adam."Evet sizde temizlenecek evin sahibisiniz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişmi?
General FictionGeçmiş,adı üzerinde geçmiş diyoruz ama aslında kişi biliyorki geçmeyip, geçmişin yaralarıyla günümüze kadar geldiğini. "Sen yükseklerden bakarsın bana bense en dipten sana.."