De vernedering

85 1 0
                                    


Het weekend was voorbij .Stiekem hopend dat Luc als man te voorshijn zou komen.In een valse hoop maar het was het tegendeel.Luc zat aan de schoolpoort en wou me verleiden met haar nieuwe look,kleedje pantys noem maar op. Met haar diepblauwe ogen keek ze verliefd naar me.


Toen begon de shit andere leeftijdgenoten hadden haar herkend en begonnen haar te jennen,te vernederen. Ik ging weg zonder een woord of oogcontact. Dit was het einde van onze vriendschap. Later op de dag wou Melanie me spreken .Melanie zei ik weet dat je verward bent maar hij is meer een zus dan een broer". Ik antwoorde niet en even later zei ik" dat ze naar de hel gaat en dat Luc zijn hel op school ging beginnen"." Dat besef ik" zei Melanie" zou je hem willen helpen".Ze zag aan mijn uitdrukking dat het een NO GO WAS.    


Luc was de nieuwe attractie (freak) van school vernedert uitgescholden zelfs door schoolgenotes. Ik liet begaan maar nam er geen deel van, hij had me ontgoocheld .Dit duurde de hele week en nog niet de ergste .Het weekend was voorbijgevlogen zonder Luc. Nieuwe schooldag Luc was die dag eigenlijk best girly gekleed. Zittend op een bankje met haar benen gekruist. Toen kwam de grootste klootzak naast Luc zitten en spreide haar benen en taste aan haar kruis.Luc happend naar adem en was gelijk bevrozen.



Dit kon ik niet toestaan en ging naast luc zitten.Kurt (de klootzak)zei"kom je gay-vriendje beschermen vuile pooier hoeveel kost het voor een pijpbeurt"  

.

Ik ging door de rooie gaf hem een kopstoot en een paar vuistslagen. De beschermende faktor zou nu voor mij dagelijkse kost worden. Luc wou me kussen maar ik gaf geen blik. Ze stamelde "be..bedankt" . Ik had hem misschien laten vallen maar kon het niet aanzien om een fragiele persoon niet te helpen. De week erop was het mijn beurt. De Kurt en zijn meelopers hadden mij in het vizier en wisten dat ik geen gemakkelijke prooi was.Dus de gevolgen kan je raden geen uitleg of commentaar nodig. teruggekomen zei ik niks tegen mijn ouders maar ze waren op de hoogte van school en soms zagen ze blauwe plekken, Er was niets gebeurt op sexueel vlak.Mijn ouders wisten dat ik mijn mannetje kon staan in tegenstelling tot Luc. Ik kwam meer en meer introvert. 

Einde deel 2

vriend of vriendinWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu