Her zamanki gibi bir davayı okuyordum. Merkezde tek başımaydım diğer ajanlar görevdeydiler artık davalar çok sıkıcılaşmaya başlamıştı çünkü insanlar artık bu sistem ortaya çıkınca suç işlemekten korkmaya başlamıştı. Açıkçası haklılardı artık güvenlik sistemi oldukça üst seviyeye getirilmişti ayrıca yeni yeni mesleklerde ortaya çıkmıştı artık güvenlikle ilgili ama bu iyimi kötümü hiç bilmiyorum çünkü insanlar suç işlemezlerse bu mesleklerde artık önemini yitirip yok olacaktı. Ben bunları düşünürken ağabeyim yanıma geldi ve bana bir kahve uzattı. Gülümseyerek kahveyi elime aldım ve bir yudum aldım. Evet ağabeyimde bir ajandı.
"Nasıl gidiyor?"
"Çok sıkıcı daha eğlenceli ve riskli şeyler yok mu tanrı aşkına? Ben eğlenmek için ajan oldum ve şuna bak millet artık suç işlemeye korkuyor doğru dürüst dava yok."
Ağabeyim bu cevabım üzerine güldü ve konuşmak için dudaklarını araladı.
"Bak ne dicem tam senlik bir dava var ama senin gitmeni pek istemiyorum çok riskli"
Heyecanla gözlerim açıldı uzun zaman sonra riskli görev mi?? Açıkçası özlemişim.
"Söylemeden önce düşünecektin dökül bakalım"
Ağabeyim sıkıntılı bir şekilde iç çekti. Sanırım söylediğine pişman olmuştu fakat artık benden kurtuluşu yoktu.
"Bak açıkçası bu görevi Kafka'ya devrecektik senlik bir durum y-"
Göz devirdim
"Kafka senin müstakbel karın bi kere ona zarar gelsin istemezsin"
Bana sinirli bir bakış attı sonrasında tekrar konuşmaya başladı.
"Önceden ayarlandı bunu değiştiremeyiz Laura bunu biliyorsun"
"Önceden nasıl ayarlandı toplantı yapılıp ayarlanılıyor bi kere insanları salak yerine koymamayı öğrenmen gerekiyor"
Ağabeyim bıkkınlık içinde bana baktı bense tekrar konuşmak için dudaklarımı araladım.
"Peki görev ne tam olarak?"
"Bonten'i duymuşsundur önceden uyuşturucu satışı yapan sonrasında gelişerek en büyük suç örgütü olan çete"
"Evet"
"Görev Bonten'i ortadan yok etmek"
Kıkırdadım bu fikir hoşuma gitmişti açıkçası her zaman böyle çetelerden nefret etmişimdir heleki geçmişte gençlere uyuşturucu satıp satıp gelişen bir çeteyse. Bonten'i yakından tanıyordum onunla ilgili oldukça araştırma yapmıştım ve bu görev için oldukça güzel planlarım vardı. Seni bitireceğim Manjiro Sano.
"Bu görevi ben üstleneceğim"
"Asla olmaz Laura"
Ofladım ağabeyimi bu konuda ikna etmem biraz zor olacaktı ama kimse benim inadımı kıramazdı.
"Bonten'i uzun zamandır araştırıyorum ve böyle bir görev gelmesini çok bekledim lütfen"
Ağabeyim sıkıntılı bir şekilde nefes aldı eğer izin vermezse benim çenemden kurtulamazdı.
"Laura.."
İsmimi söylediğinde onun yüzüne baktım sonrasında bir elini yanağıma yerleştirip okşadı ve cümlesini devam ettirmeye başladı.
"Laura ailemden bir kayıp daha vermek istemiyorum
sen benim en değerlimsin""Ama kaç yıldır bu işi yapıyorum ve hiç bir zaman olumsuz bir sonuçla karşılaşmadık"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katliam | Bonten Mikey | •Tokyo revengers•
Fanfic"Oyunuma hoşgeldin Bonten! Unutma bu benim oyunum ya emirlerime uyarsınız yada kabuslarınızı yaşayarak öldürülürsünüz." Öptüm ...