|4| Geçmişin gerçekleri

82 7 3
                                    


____________________________________

" Takemichi?"

_________________________________

Takemichi beni tenha bir alana çekti.

"Laura konuşmamız lazım önemli"

Suratı oldukça ciddiydi bir şeyler dönmüştü ben yokken ve bunları öğrenmem gerekiyordu.

"Tamam ama burası çok havasız başka bir yerde konuşsak?"

Takemichi başını sallayarak onayladı ve yol üstündeki bir kafeye geçtik.

"Evet, Takemichi? Mikey'e noldu ve bu Bonten saçmalığı ne?"

Takemichi derince bir iç çekti ve söze başlamak için dudaklarını araladı.

"Laura sen kaza geçirdikten sonra Toman çok değişti çok fazla kayıp verdik ve herkes dağıldı ve herkes çok değişti bunun en büyük örneği de Mikey sende biliyorsun."

Başımı sallayarak onayladım.

"Çok fazla kayıp verdik dedin... Kimleri kaybettik?"

Takemichi sıkıntılı bir şekilde iç çekti.

"Bajiyi kaybettik.Kazutora kazayla Shinciro'yu öldürüp ıslahevine girdi ve daha bir çok şey oldu."

Gözlerim fal taşı gibi açılmıştı bunların hepsi şaka olmalıydı değil mi? Vampir dişli bana sağlam yumruklar atmayı öğreten her zaman beni koruyan Baji ölmemişti değil mi? Ve Muz saçlı Kazutora grubun neşesi o ıslahevine girmiş olamazdı değil mi?

"Lütfen bunların hepsinin bir şaka,bir rüya yada ne bilim kabus olduğunu söyle!"

İstemsizce gözlerim dolmuştu. Takemichi'ninde suratı oldukça hüzünlü bir ifadeye büründü.

"Maalesef gerçekler bunlar Laura.Şimdi Bonten saçmalığını anlatmak istiyorum."

Gözlerimi ovalayarak kendime gelmeye çalıştım. Derin bir nefes aldıktan sonra yüzümü Takemichi'ye döndüm.

"Hanma ve Kisaki sen yokken bu ikili Toman'a katılmıştı zaten nerdeyse bütün her şey bu ikili yüzünden meydana geldi. Mikey o ikisini Toman'a alarak hayatının en büyük hatasını yapmıştı."

"Ee peki sonra"

Takemichi duraksadı ve gergince elleriyle oynamaya başladı devamını anlatmak istemiyor gibi görünüyordu.

"S-sonra.... Hanma ve Kisaki..."

Takemichi'nin gözlerinin içine merakla baktım o anlatmaya hazır değildi bu oldukça barizdi belkide bende bunları duymaya hazır değildim ama benim karşıma çıkarak bu hatayı yapmıştı zaten.

Sıkıntılı bir şekilde iç çekti.

"Hanma ve Kisaki, E-Emma'yı motosikletle e-ezdiler."

O kelimeler dudaklarından döküldükten sonra benim için dünya durmuştu bile. Dökülmemesi için tuttuğum gözyaşlarım bu sefer istemsizce yanaklarımdan dökülmeye başlamıştı. Hayır ağlamam gerekiyordu. Ağlamak güçsüzlüktür.

Sinirle ayağa kalktım ve masanın üstündeki süsleri sinirle aşağıya fırlattım.

"NERDE O PİÇ KURULARI ONLARI HAYATA GELDİKLERİNE PİŞMAN EDECEĞİM"

Takemichi beni sakinleştirmek amacıyla ellerimden tuttu. Şu anda herkes bize bakıyordu fakat umrumda değildi devamınıda dinlemem gerekiyordu onları sonra öldürecektim. Sandalyeye oturdum ve elimin tersiyle yanaklarımdaki gözyaşlarımı sildim.

Katliam | Bonten Mikey | •Tokyo revengers•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin