7.rész

102 5 0
                                    

Dániel Blood:

Reggel korán keltem az izgatottság miatt,hogy életem nőjét magam mellett tudhatom.Elkészülődtem és már mentem is a fedett garázsba.Egy fekete Range Roverrel indúltam meg a leendő feleségem után.Az út hosszú volt de izgalommal telt.Megérkeztem végűl a Brown család birtokára.Csengetés után ki is nyitotta az ajtót a bejárónő.Beinvitált a házba.A nappaliban megláttam Oliviát.

-Szia Dániel!

-Szia Olivia! Merre van Emily?

-Még a szobájában.Lehívom.

-Rendben.

Egy kis idő múlva lejön Olivia sírva.

-Emily nem készült el.Nem akar veled menni.

-Felmegyek én hozzá!

Felmentem és bekopogtam Emilyhez.

-Menj el!

-Emily nyisd ki az ajtót vagy berúgom!

-Menj el!

Egy erős rúgással betörtem az ajtót.Emily egy pizsomában állt a szoba közepén.Emily holmiai már az autóban voltak.Felvettem Emilyt a vállamra és elindultam vele az autóhoz.Emily sikított,ütött de nem tettem le.Olivia furcsán nézte a jelenetet de szeme alatt megjelentek a nevető ráncok.Beerőszakoltam Emilyt a kocsiba .Én is beültem a kocsiba és elindultunk.Az út elején Emilyvel kiabáltam.

-Meg akarsz halni?! Nem eszel semmit.

-Igen,meg akarok halni! Inkább meghalok,mint,hogy hozzád menjek!

-Már pedig hozzám jössz!És amint haza értünk te eszel.

-Elment az étvágyam a mocskos szavaidtól!

Az út további része Emily zokogásával és csenddel telt.Ahogy hazaértünk intettem az ajtóban álló gorilláknak,hogy vigyék be a csomagokat.A gorillák elvégezték a csomaghordást.Én meg Emily ajtajához siettem,hogy kisegítsem a kocsiból.De Emily nem hagyta,hogy kisegítsem a kocsiból.Kipattant és ment a bejárati ajtó fele.Becsuktam az ajtaját és két lépésből mellette termettem.

-Hol van a szobám?

-Gyre,megmutatom.

Felvittem a közös szobánkba.Körbenézett majd a gardróbban meglátta az én ruháimat.Eléggé kiborúlt.

-Mit keresnek itt a ruháid?!

-Drágám!ez az én szobám is.Mondtam halál nyugodtan.

-Kizárt,hogy veled egy szobán osztozzak!

-Már pedig fogsz!

-Kizárt,hogy veled egy ágyban aludjak!Alszom a kanapén.

-Azt már nem!A szobában alszol velem.

Emily elindult felfedezni a ház további helyiségeit.Bevágva maga után az ajtót eltünt a falak között.Pár percig még ott álltam a szobánkban,majd a dolgozómba mentem.A szekrényből kivettem egy poharat és egy üveg Whiskeyt.Sokat ittam, így a dolgozóban aludtam.

Szerelem a MaffiábanNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ