Mikor megérkeztünk a birtokra egy gyönyörű szép,hatalmas villa ált ott.Dániel az ajtóban álló gorilláknak intett,hogy vigyék be a csomagokat.A gorillák egyből csinálták.Dániel pedig az én ajtómhoz jött.Ki akart segíteni de nem hagytam neki.Kipattantam az autóból és az villa bejárata fele mentem.Dániel becsukta az ajtót és két lépésből ott termett mellettem.
-Hol a szobám?!
-Gyere,megmutatom.
Dániel felvezetett az emeletre.Bal oldalon 4 ajtó,jobb oldalon 3 ajtó található.Dániel a jobb oldalon az utolsó ajtóhoz vezetett.Egy szép tágas szoba volt.Fekete ágynemüs francia ágy a szoba közepén,egy fürdővel,gardrób szobával.Az ággyal szemben helyezkedett el egy íróasztal.Valamint a szobához tartozik egy terasz is ami a kinti medencére néz. A teraszon helyet foglal két napágy,egy dohányzóasztal és egy Jacuzzi.A gardróbba belépve észrevettem,hogy ott vannak Dániel ruhái.Teljesen dühbe gurultam és elkezdtem kiabálni.
-Mit keresnek itt a ruháid?!
-Drágám! Ez az én szobám is.Mondtam halál nyugodtan.
-Az kizárt,hogy veled egy szobán osztozzak!
-Már pedig fogsz!
-Kizárt,hogy veled aludjak egy ágyban!Alszom a kanapén.
-Na azt már nem!Itt alszol velem a szobában.
Kimentem felfedezni a ház többi helyiségét.Magam után bevágva az ajtót elindúltam.Megtaláltam a másik oldalon a könyvtárat.Bementem és elkezdtem olvasni egy könyvet.Órák múlásával elaludtam a könyvtárban lévő puha fotelben.Így abba maradt a felfedezés.
Villa:
Jobb oldali folyosó:
Bal oldali folyosó:
A szománk...
Ágy:
Fürdő:
Gardrób:
Íróasztal:
Terasz...
Jacuzzi:
Napágy:
KAMU SEDANG MEMBACA
Szerelem a Maffiában
RomansaEmily Brown vagyok egy 16 éves lány. akit kényszer házasságra fogtak. Vajon hogyan bírom? ... A könyv tartalmazhat trágár szavakat! Valamint 🔞 18+ dolgokat! Saját felelősségre olvasható Jó olvasást!🙂