Dániel Blood:
Reggel a dolgozóban lévő íróasztalon keltem.Elpakoltam a Whiskeyt,valamint a poharat.Mikor elpakoltam mentem a szobánkba Emilyhez,de Emily nem volt a szobában.Végig jártam a házat és végűl a könyvtárban találtam rá.Aludt a fotelben egy könyvvel a kezében.Felébresztettem majd mentünk reggelizni.
-Emily kelj fel!Kész a reggeli.
-Nem vagyok éhes!
-De muszáj enned.
Emily elindult a szobánkba.Utána mentem én is.
-Átköltözöm,minj ki!
-Emili hamarosan a nejem leszel.
-Menj ki!
Emily kivett egy melegítő szettet és bezárkozott a fürdőbe.Pár perc után átöltözve és egy kis sminkkel kijött.Leindultunk reggelizni.Márgárett palacsintát készített.A 40 éves asszony nagyon jól végzi nálunk a munkáját.Bemutattam Emilyt Márgárettnek, és Márgárettet Emilynek.Megreggeliztünk, majd felmentünk a szobánkba.
-Emily hivatalosak vagyunk egy maffia találkozóra ma este.A dress cod a kék.
-Én nem megyek!
-Nem kérdés volt!Este hétre legyél kész!
Azzal Emily bedölt az ágyba,én meg mentem a dolgozóba papír munkákat intézni.Pár óra múlva vissza mentemm a szobánkba.Emlily békésen aludt.Átöltöztem és mellé feküdtem.Elkezdtem simogatni a haját.
-Mit csinálsz?
-Készülődnöd kell szívem.
Emily készülődni kezdett.Én lementem Nátánielhes és Noahhoz a ét jobbkezemhez.Kis idő múlva lejött Emily egy gyönyörű kék ruhában, Noahval,Nátániellel és leendő feleségemmel Emilyvel elindultunk a találkozóra.
Emily melegítő szettje:
Emily ruhája:
Dániel öltönye:
YOU ARE READING
Szerelem a Maffiában
RomanceEmily Brown vagyok egy 16 éves lány. akit kényszer házasságra fogtak. Vajon hogyan bírom? ... A könyv tartalmazhat trágár szavakat! Valamint 🔞 18+ dolgokat! Saját felelősségre olvasható Jó olvasást!🙂