15.rész

112 4 1
                                    

Dániel Blood:

Elvittem Emilyt vásárolni.Eléggé ellenkezett,de cask jött velem.A szemében látom,hogy fél.Ahogy végeztünk a fehérnemű-boltban Emily kirohant az üzletből.Szökni próbált.Rohantam utána én is,megakadályozásként a szökést.Végűl a mosdóba menekült.

-Emily gyere ki rögtön!

-Emily hallod?!

Nem mondott semmit Emily.Pár perc után szipogva kijött.Megragadva csuklóját leráncigáltam a kocsihoz.Haza vittem és parancsba adtam Nátánielnek ,Noahnak és az őröknek,hogy ne engedjék ki Emilyt a házból.Én pedig elmentem az egyik szórakozóhelyemre.

Telefonomra pillantva Noah neve villant fel.

-Igen.

-Emily megpróbálta megölni magát.Elvágta az ereit egy üvegszilánkkal.

-Hívjátok a dokit! Máris idulok.

-Nátániel hívta már a dokit.

-Amíg a doki oda nem ér tartsátok életben!

Azonnal indultam haza.Mire haza értem a doki is odaért.A doki bekötözte Emily csuklóját.

-Hogy van?

-Életben van.De egy hétig ne érje stressz és nem fáraszthatja ki magát.Fogyasszon sok folyadékot.

-Rendben.

-Nátániel kísérd ki a dokit.

-Máris.

Fel kell hívnom apámat.

-Apa el lehetne halasztani a partit?

-Történt valami fiam?

-Emily majdnem megölte magát.

-Mi történt?

-Egy üvegszilánk elvágta az ereit.

-Most hogy van?

-Túlélte, de egy hétig nem érheti stressz és nem fáraszthatja ki magát.

-Rendben,elhalasztjuk .Átmegyünk hozzátok.

-Felhívom Emily szüleit is.

-Szia Olivia!

-Szervusz Dániel!

-Szolni szeretnék,hogy elhalasszuk a partit.

-mi történt? Emily hogy van? Kérem a telefonhoz.

-Emily megpróbált öngyilkos lenni.Most fekszik.

-A built halasszuk és indulunk hozzátok.

Vissza mentem Emilyhez.Egy óra múltán megjöttek anyámék és utána Emily szülei is.

-Merre van Emily?Kérdezték mind egyszerre.

-Fent a szobában.Gyertek megmutatom.

Felmentünk a szobába.Anyám és Olivia egyből az ágyra,Emily mellé ültek.Apám és Eric félrehívtak beszélgatni.

-Fiam ez hogy történhetett meg?

-Hogy hagyhattad neki?És ha sikerűlt volna a kísérlete?

-Menekűlni kezdett előlem...Elmondtam a nap történéseit mire anyám rohant be.

-Dániel! Dániel! Emily felébredt.

Átrohantunk Emilyhez.Emily lesütötte szemeit amint beértünk a szobába.Így,hogy már itt voltunk a szobában és megbeszéltük,a dolgokat,a szülők menni készültek.

-Anya kérlek ne hadj itt! Emily már sírva mondta a szavakat.

Odabújtam Emilyhez és szoros ölelésbe vontam.Intettem anyáméknak,hogy elmehetnek.

-Anya nehadj itt! Kelt volna fel Emily de nem hagytam.

Még egy darabig sírt Emily karjaim közt,majd elaludt.

Én lementem vacsorázni Nátánielékkel.

-Emily hogyan? Kérdezték a fiúk.

-Sírt még a karomban miután kijöttek és távoztak a szülők,majd elaludt.

A vacsora végeztével felmentem Emilyhez.Óvatosan hozzábújtam és elaludtam.

Szórakozóhely:

Szórakozóhely:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Szerelem a MaffiábanWhere stories live. Discover now