7.Bölüm:Boys and Efsun

67 12 7
                                    

Halo haloooo

Nasılsınız mavislerim benimm??

Dilerim beğeneceğiniz bir bölüm olur

Hadi o zaman bölüme geçelimmmm

Bölüm Fotoğrafımız:

Bölüm Şarkımız:Koca Yaşlı Şişko Dünya-Adamlar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bölüm Şarkımız:Koca Yaşlı Şişko Dünya-Adamlar

Keyifli Okumalar❤️

Sevgi dolu insanların eline gül vermek, güzel kokulu anılar bırakır

*

Kapının çalmasıyla içeriden "Efsun kapıya bakar mısın?"diye bağırdı Efken. Telefonumu yatağa bırakarak hızlı adımlarla kapıya gittim.

Kapıyı açmamla bir mülteci ordusuna eş değer bir ordu görmeyi pek beklemiyordum. Arkadaşlarım derken 3-4 kişi bekliyordum!

Resmen sınır kapısıydı. "Hoş geldiniz"dedim tebessüm ederek. "Hoş bulduk"kapının ortasından kenara çekildim. "Gelin"dedim.

Hepsi yavaşça içeri girdi. En son kişi de girdikten sonra kapıyı kapatarak ben de peşlerine takıldım. "Hoş geldiniz"diyerek hepsiyle selamlaşan ikizime baktım.

Bu kadar fazla kişi çağırmasaydı bu kadar fazla selâmlaşmasına gerek kalmayacaktı. Hepsi oturunca ben de Efken'e yakın bir yerde oturdum.

Odama ayıp olmasın diye çekilmiyordum. Bir kaç dakikaya kalkardım. Yavaşça Efken'in kulağına "Gidim mi kalim mi?"diye sordum.

"Kal"dedi. Normalde sen bilirsin derken bugün neden kalmamı istediğini pek anlayamasamda ses etmedim.

"Efsun'a biri yazıyor"diyince şok olmuş gözlerle ona baktım. "Neden herkese söylüyorsun. Belki bilinmesini istemiyor olabilir"dedim hiddetle.

Eline mikrofon versek bütün İstanbul'a duyururdu herhalde. "Ya kızım dur bi"dedi Efken. Göz devirdim. "Nasıl bir yazmak rahatsız edici bir şekilde mi?"diye soran Savaşla başımı iki yana salladım.

"Benden hoşlandığını dile getiren mesajlar ve herkesin bilmemesi gereken mesajlar"derken Efken'e bakmayı ihmal etmemiştim. Neden söylemişti ki!

"Anladım"dedi düz bir sesle. "Ne yapıcaz?"diyen Ahmet'le Efken "Hiç öyle şüpheli bir şey görürseniz bana söyleyin diye dedim"dedi.

Sağol ya çok düşüncelisin. "Konuyu kapatabilir miyiz?"dedim Efken'e başını olumlu anlamda salladı. "Pes atıyoruz o zaman"dedi.

"Efsunda oynayacak"dediğinde şokla ona baktım. Arada Efken ile oynuyorduk ama çok iyi değildim.

"Efsun sen ben dışında kendine bir eş seç, bok gibi oynuyorsun çünkü"dediğinde gözlerimi kısarak pis pis ona baktım. Sanki kendisi çok iyi oynuyordu göt kılı!

Elbet baş başa kalacaktık Efken efendi o zaman görüşecektik sizinle!

"Ben Kenanlayım valla"diyen Ahmet'le dudak büzdüm. Ahmet ile diğerlerine göre daha çok konuşmuşluğum vardı. "Ben Alihanlayım"diyen Mami'ye baktım. Hadi ya!

"Ben Berkleyim"bu şekilde elenen Salihle artık ne yapacağımı bilmiyordum. "Ben Efkenleyim zaten"diyen Cem'le gözlerimi kısarak ona baktım.

"Ne olurdu Efken'le ben olsaydım?"dedim Cem'e doğru. Cem bana öpücük atıp "Üzgünüm hayatım"dedi Savaş "Gevşek herif"diyerek yanıma geldi.

El mecbur Savaşla olacaktık. "Çok iyi değilim"dediğimde Savaş "Boşver her türlü kazanacağız"dedi. Anlamazca ona baktım.

"Bunlar arasında onlara göre daha iyiyim büyük ihtimalle bu yüzden ben ve senin eş olmamızı uygun görmüşlerdir"dediğinde içimden ego yığını diye geçirmeden edemedim.

"O kadar kötü değilim ya hakkımı yeme şimdi"dediğimde gözlerini bana çevirdi.

Kahve gözleri ve yeşilliklerim buluştuğunda sırıttı "Göreceğiz"dedi.

Görelim bakalım.

*

"Ya siktir git Cem keşke seni alacağıma Efsun'u alsaydım! Kız en azından 1-2 gol attı sen de camış gibi otur anca"

"Ya siktiğimin puştu kendi kendine oynuyorsun oyunu! Atamayınca bana atar yapma"dediğin de Efken'e göz kırptım.

"Ne oldu pek bir keyfin yok ya"dedim Efken'e "Senle görüşeceğiz Efsun"dediğinde korkmuş gibi yaparak "Korkmalı mıyım?"dediğimde bana ters ters baktı.

12-1 kazanmıştık. Bunlardan 2 tanesini ben atmıştım geriye kalan 10 tanesini ise Savaş atmıştı. "O kadar da kötü değilmişsin"yanımdan gelen sesle "Demiştim"dedim.

Dümdüz bana bakmaya devam etti. Gözlerimi kaçırıp Cem ve Efken'in tartışmasını izlemeye devam ettim. "Ben artık odama gideyim iyi maçtı"dedim Savaş'a bakarak başını salladı sadece.

Efken beni duymadığı için odama kaçtım hızlıca. Eğlenceli olsa da pek benlik bir ortam değildi. Dürüst olmak gerekirse dedikodu yapabileceğim bir kız ortamını tercih ederdim.

Telefonu elime alıp Ege'ye yazdım.

Siz:Daha erken yazamadım pes attım

Beyaz Gül çevrimiçi

Beyaz Gül yazıyor...

Beyaz Gül:Eminim her işi güzel yaptığın gibi bu işte de harika bir iş çıkarmışsındır

Utanmıştım.

Siz:2 gol attım!!!

Beyaz Gül:Vayy bir gün birlikte oynama dileğiyle o zaman ha ne dersin Alessia?

Bana Alessia demesi beni nedensizce rahatsız etmiyordu. Ona sandığımdan da fazla alışıyordum.

Siz:Çok iyi oynayamıyorum ama

Siz:Efken'in bir arkadaşı var Savaş diye tanıyorsundur belki,

Siz:12 golden 10'unu o attı

Siz:Çok iyi oynuyor

Beyaz Gül:Senle oynamasını kıskandım

Beyaz Gül:Ben bunun hayalini yaşarken o idüğü belirsiz puşt senle oynamış bile!

Siz:Karşıma çıksaydın sende

Siz:Senin için zor olduğunun farkındayım ama bana yüz yüze bir adım bile atmazken benden bir şey yapmamı bekleme

Siz:Böyle söylediğim için gerçekten özür dilerim ama

Siz:Boş yere kıskançlık yapıp kendini üzmeni istemem

Beyaz Gül:Ben de seni dilerim

*
Ehehehe en heyecanlı yerde bırakmış olabiliriiiiiim.

Umarım beğenmişsinizdir!!

Fikirlerinizi buraya alabilirim.

Bir sonraki bölüme kadar kendinize çokça iyi bakın

Öpüldünüüüüüüz

Aşkın De Hali/Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin