TEKRARDAN HALLOOOOOOOO
Yeni bölüme hoşgeldiniz
Buraya kardeşiniz var mı yok mu yazabilirsiniz
Hadi bakalim bölüme gecelimmmm
Dilerim beğenirsinizzz
Efken Alec Conte:
Bölüm Şarkımız:Nasıl Kalalım Ayrı-Dolu Kadehi Ters Tut
Keyifli Okumalar❤️
Anladığın kadarım
****
Efkeni hafifçe ayağımla dürtükledim. "Ne olacak peki şimdi"dedim. Tek gözünü açıp bana baktı. "Bilmiyorum ne yapmak istiyorsun"dedi.
"Beni sevdiğini hissediyorum,sence konuşmalı mıyım? Ya şakaysa? Bunu ona açamıyorum eğer şaka değilse sevgisini alaya aldığımı düşünmesi pek hoş olmaz"dedim.
"Çok düşüncelisin gerçekten. Ama şaka olduğunu falan düşünmüyorum ben. Ben tanıyorsam artık kimse,öyle bir şey yapacak biriyle arkadaş olmayı bırak konuşmazdım bile emin ol"
Ofladım. "Seni tanıdığını söyledi işte ama bilmiyorum çok fazla arkadaşın var"dedim umutsuzca.
"Sonuçta çocuk anonim yazmış Efsuncum. Kendini açık etmesini beklemiyordun herhalde öyle çok mantıksız olmaz mı?"dedi. Zaten 1 ay sonra kim olduğunu söyleyecekti. Umarım günler hızlı geçerdi.
"Ama bilmiyorum gerçekten"dedim mızıldanarak. Efken hiç yardımcı olmuyordu! İçimden bir ses bir şeyler saklıyor diyordu.
"Ne yaparsan yap daima arkandayım"dedi. Kıkırdadım sonra tekrar ofladım"Ne yapıcam ben şimdi? Ya elime yüzüme bulaştırırsam?"dedim dudak büzerek
"Saçmalama Efsun öyle bir şey yapmazsın hem kaç yıl olacak demiştin?"dedi dudak büzdüm. "3"dediğimde gözlerini büyülttü.
Gerçekten beni nasıl sevmişti ki hem de dile kolay 3 yıldan bahsediyoruz! Böyle dillere destan bir güzelliğim de yoktu halbuki..
"Hey sıkma canını Ef"dedi. "Ef ne be"dedim kaşlarımı çatarak "Efsun o an uzun geldi"dedi göz devirdim.
"Abilere göz devrilmez küçük bıcırık"dedi. "Alt tarafı 2 dakika büyüksün Efkencim"dedim.
"İlk çocuk sayılırım senden önce nefes aldım"dedi "Keşke benden önce de beyninin gelişimi tamamlansaydı"dedim.
"Hey sen abiye ne dedin?"diyip üstüme atladığında hafifçe çığlık attıp geriye kaçmaya çalıştım. Ama ayı gibi olduğu için nakavt edilmiştim.
"Seni küçük cadı"diyerek beni gıdıklamaya başladığında gülerek çığlık atıyordum taki "ALESSİA ALEC NERDESİNİZ OROSPUNUN DÖLLERİ"babamın sesini duyana kadar.
Efken yavaşça üstümden çekildi. Korkuyla ona baktım. Gelmişti.
"Sen burada kal Efsun. Ben çıktıktan sonra da kapıyı kilitle olur mu?"demişti. Başımı hızla iki yana salladım. "Hayır ben de gelicem"
Ellerini yumruk yaptı. "Efsun bebeğim lütfen sana bir şey olsun istemiyorum tamam mı meleğim? Hemen geleceğim"diyerek kapıdan çıktı.
Korkuyla kapıya yaklaşıp kapıyı kilitledim.
Zangır zangır titriyordum.
"Sen kim oluyorsun da bana sesini yükseltiyorsun?!"bağırış sesleri kulaklarıma geliyordu.
"Bana bak orospu sen kimsin ha kimsin de bana sesini yükseltiyorsun!"
"Kaçıp gidecek misin yani? Ha bu muydu? Sana harcadığım zamana vakte yazık"
Ellerimle kulaklarımı bastırdım. Geçmiş ve şu zaman arasında bir kapı açılıyor içerisinde sıkışıyordum. Babam Alenzo Conte. Annemin ondan kaçmasını hazmedememiş alkol bağımlısının teki.
Annem ondan kaçabilmiş miydi?
Hayır annemi elleriyle öldürmüştü.
Kabusları getirmişti. Para vermesinden dolayı bir kaç ay yattıktan sonra hapisten çıkmıştı.
"BİZDEN UZAK DUR ARTIK SEN BİZİM BABAMIZ FALAN DEĞİLSİN ANLIYOR MUSUN!"kulaklarıma daha çok baskı uyguluyordum.
"Yağmur yağar sere serpe
Kulağında elmas küpe
Uyuturum kızımı koka öpeEee Eee ninni
Ninni benim nazlı kızım sana ninni
Yağmur yağar lüle lüle
Oğlum gelir güle güle
Ter bıyığını sile sile
Eee Eee ninni
Ninni benim güzel oğlum sana ninni"Annem küçükken bana ve Efkene sürekli bu ninniyi söylerdi. Her söylediğinde kendimi derin ve güzel bir uykuya bırakırdım.
Olmuyordu. Kabus görecektim. Biliyordum.
"Chi pensi di essere? Cosa sei per me?"(Kendini ne sanıyorsun sen bana karşı nesin ki sen)İtalyancalar Türkçeler havada uçuşuyordu gözlerimden yaşlar dökülüyordu.
Neden sadece bizi yalnız bırakmıyordu ki reşit değildik bu yüzden babamızla kalıyorduk. Ama istemiyordum onla kalmak. İstemiyordum canım acıyordu.
Kapının tıklatılmasıyla kendime geldim. Hızla kapıdan uzaklaştım.
"Non ti voglio, non sei mio padre, non lo sarai"(seni istemiyorum sen benim babam değilsin olmayacaksın)diye bağırdım.
"Efsun benim"hızla kapıya yönelip kapıyı açtım. "Efken"dedim tükenmişlikle, ardından boynuna atlayıp ağlamaya başladım.
"Nessuno ti amerà, povera ragazza"(seni kimse sevmeyecek zavallı kız)
Bana söylediği şeyler aklımda dolaşıyor,boğazıma düğüm oluyordu. Atlatamıyordum!
"Non riesco a capacitarmi di ciò che Efken mi ha fatto passare, di ciò che ha fatto"(Atlatamıyorum Efken yaşattıklarını yaptıklarını)
Annem öldükten sonra babam bizimle sürekli İtalyanca konuşurdu. Ona dair hiç bir şey yokmuş gibi davranırdı.
"Ona noldu"dedim fısıltı halinde. "Evden gitti içip sızar sabah ararlar evi düşünme bunları hadi uyu Efsun"
Uyuyunca geçiyor muydu?
Hayır geçmiyordu.
Özür dilerim anne.
*
Evet hep aşk yazdıktan sonra ortaya giren dramatiklik🥰🥰🥰Efsun'un neden kimsenin onu sevmeyeceğini düşündüğünü anlayın diye biraz geçmişine değinmek istedim.
Lakin bu sadece buz dağının görünen kısmı :))
Umarım beğenmişsinizdir demeyeceğim (beğenilecek bir bölüm olmadı pek🥲🥲)
Bir sonraki bölüme kadar kendinize iyi bakın
ÖPÜLDÜÜÜÜÜNÜZ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın De Hali/Yarı Texting
Ficción GeneralBazı insanlar yağmuru hisseder, bazıları isе sadece ıslanır.