Haloo
Umarım iyisinizdir
Keyifli bir bölüm olması dileğiyle'
Bölüm Fotoğrafımız:
Bölüm Şarkımız:Askim-Mavi
Keyifli Okumalar❤️
Son nefesim de sana ait
*
Beyaz Gül:Hasiktir
Beyaz Gül:Bunu demeni beklemiyordum
Siz:Şaşırtırım bazen
Beyaz Gül:Ben zaten seni gördüğüm her an güzelliğin karşısında şaşıryorum Efsun'
Siz:Deme şöyle şeyler bir anda
Beyaz Gül:Nasıl oluyormuş ama?
Siz:Bilmem nasıl oluyormuş?
Beyaz Gül:Çok fenasın
Siz:Huyum kurusun
Beyaz Gül:Kurumasın
Beyaz Gül:Kurban olurum ya sana ben
Siz:Sen baya baya aşıksın sanırım
Beyaz Gül:Yeni mi anladın?
Beyaz Gül:Ayrıca bayadan daha fazla
Beyaz Gül:Aşığım işte kızım sana
Siz:Madem sevginden bu kadar eminsin
Siz:Neden bana karşı söylemiyorsun
Siz:Yüzüme
Beyaz Gül:İstediğin bu olsun be güzelim
Beyaz Gül:Evinizin aşağısındaki parka gelsene
Beyaz Gül:Ama söz ver ben sana mesaj attığımda gözlerini sım sıkı kapatacaksın
Beyaz Gül:Söz mü?
Siz:Söz
Beyaz Gül:Bekliyorum
Hızla mesaj kutusundan çıkarak üzerime rahat bir şeyler geçirdim.
Yani altıma tayt üzerime de beyaz kazak giymiştim. Ayakkabı olarak da beyaz botlarımı giymiştim.
Hafif dudağıma gloss sürdüm ve biraz da yanaklarımı pembeleştirdim. Saçlarımı da açık bırakmıştım.
Efken arkadaşlarında olduğu için beni sorgulayamıyordu.
İçimdeki heyecanla yatağımda duran telefonumu ve anahtarımı alarak evden çıktım.
Derin bir nefes vererek koşmaya başladım. Evet koşmaya başladım.
Botlarla koşacak kadar heyecanlıydım.
Yanından geçtiğim herkes bana deliymişim gibi baksa da pek umrumda değildi.
Parkı görmemle adımlarımı yavaşlatıp derin nefesler çektim içime.
Hava yavaş yavaş soğuyordu, koştuğum için terlemiştim. Hasta olmasam iyiydi.
Yüzüme yapışan saçlarımı arkaya atarak parka girdim. Telefonumu açarak Ege'ye mesaj yazdım.
Siz:Geldim
Beyaz Gül:Gördüm
Beyaz Gül:Geldiğim zaman gözlerini kapatacağım korkma olur mu?
Mesajına sadece ifade bırakmıştım. Tarif edemeyeceğim bir heyecan içim de kol geziyordu.
Gözlerime kapanan şeyle ilk başta irkilsem de o olduğunu biliyordum.
"Üzgünüm korkutmak istememiştim"diye fısıldadı. Ses tonu çok anlaşılmasada burnuma dolan kokusuyla istemsizce derin bir nefes aldım.
Yüzüğü taktığım elimi alarak dudaklarını elime bastırdı. Kalbim o kadar hızlı atıyordu ki istemsizce hıçkırdım.
"Seni seviyorum Efsun Alessia Conte"dedi. İsmim dudaklarından dökülünce kalbim atabilecekmiş gibi daha hızlı atmaya başladı.
"Seni her şeyden ve herkesten daha çok seviyorum"dedi. Fısıltısı kulaklarımdan daha çok kalbime işliyordu.
"Biliyorum senden aynısını beklemek çok erken ama bana geleceksen ben seni bir ömür de beklerim be güzelim"dedi.
Cümleleri o kadar güzeldi ki..
"Ben"diyebildim zar zor. Cümlelerim yoktu belki ama ona sarılabilirdim.
"Sana sarılabilir miyim?"dedim onun gibi fısıldayarak. Kıkırtısını duydum, gülüşünü bilmiyordum belki ama kıkırtısı da çok güzeldi.
Bilmediğin birinden mi hoşlanmaya başlıyordum?
"Sormana bile gerek yok"diyerek kendisi kollarını sım sıkı bana sardı.
O güzel kokusu burnuma dolarken solumaktan çekinmiyordum.
"Duyuyor musun?"diye fısıldadı kulağıma doğru. "Kalbimin senin için ne kadar hızlı attığını duyuyor musun?"
Duyuyordum kalbi çok hızlı atıyordu, tıpkı benim ki gibi.
"Geç oldu artık"dedi kollarını benden çekerken. Kollarını çekince boşlukta gibi hissetsemde kendimi toparladım.
"Mi sto abituando a te"
*
Eveeet bir bölümün daha sonuna geldik.
Dilerim beğenmişsinizdir.
Sahi ben her onları kaleme aldığımda çok duygulanıyorum ama🥹🥹
Umarım onları da size en güzel halleriyle yansıtabiliyorumdur.
Bir sonraki bölüme kadar kendinize çokça iyi bakın.
Çokça öpülüyorsunuuuuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın De Hali/Yarı Texting
General FictionBazı insanlar yağmuru hisseder, bazıları isе sadece ıslanır.