• 1 🦋

18 1 1
                                    


Herkese merhaba ilk defa adam akıllı bir kitap yazıcam ğoworklsrikdrl

Kötü bir yazar değilim fakat profesyonelde değilim lütfen yazım noktalama ve saçma cümlelerime takılmayın.

Başlamadan önce uyarıyı yapim bu kitap +18 dir cinsellik,argo, küfür, şiddet, kan içerir

Bu kitaptan ümitliyim umarım ileride çok beğenilir ve kitap olur :)
Bu konuda bir kitap yok fakat bir video var ona benzer bir konuda ordan fikir aldım fakat birebir aynısı değil gelişmiş hali
Oy yöntemi ile ilerlicem

40 oy 20 yorum

Kitaba başlamadan önce bir tarih ve saat bırakın


12 Eylül

" Hadi ama eğlenceli olucak" dedim karşımdaki ikizime bakarak. internette bir video görmüştüm bir kız ikiziyle yer değiştiriyordu ve bunu sevgilisine söylemiyordu fakat sevgilisi saniyesinde anlıyordu.

Büyük ihtimalle boran beni tanımazdı fakat bu şakaya gülerdi eğlenceli biriydi ve en güzeli bana delicesine aşıktı..

" Tamam ama sadece yarım saat " dedi ikizim gergin bir surat ile " hayır 1 " dedim masum mavi gözlerimi ona dikerek en sonunda bakışlarıma dayanamadı ve "tamam " dedi. Sevgilim yemek hazırlarken biz ise yukarı çıkıp giysilerimizi değiştirdik sevgilimin bana hediye ettiği kolyeyide ikizim cerenin boynuna taktıktan sonra işte hazırdık!

Aşağı indik sevgilim arkası dönük bir şekilde yemek hazırlıyordu cerene kaş göz yaptım oda benim her zaman yaptığım gibi boranın bir anda beline sarıldı. Boranın yüzünde hemen bir gülümseme oluştu ve cerene doğru dönüp "sevgilim" diye sarıldı dudaklarımda aptal bir tebessüm oluştu dışarıdan bu kadar tatlı mı görünüyorduk biz ayrıca anlamadı şapşal yer değiştirdiğimizi.

Boran yemek hazırlamayı bitirdi hepimiz el birliği ile masayı hazırlamaya başladık. Fakat garip olan bir durum vardı.

Boran sürekli bana kaçamak bakışlar atıyor ve kaş göz yapıyordu ben ise anlamaz gözlerle ona bakıyordum cerene ne anlatmaya çalışıyordu ki bu?

Yarım saat çoktan geçmişti şuan L koltukta bir tarafta ben oturuyor diğer tarafta boranla ceren birbirine sarılmış televizyon izliyordu cerenin yüzü ilk başta gergin olsa da şuan gayet rahat ve huzurlu gözüküyordu bu görüntü kaşlarımın çatılmasına neden oldu. Hani boranı anlarım da ceren niye bu kadar huzurluydu ki?

Büyük ihtimalle role kendini fazla kaptırmıştı her neyse romantik film sonunda bitmişti aslında çoktan 1 saat dolmuştu fakat biraz uzatmak istemiştim.

Boran cereni odaya çağırdı ve odaya giderken bana göz kırptı? Hadi ama dalga mı geçiyordu bu ne alaka şimdi göz kırpmak 10 dakika içeride kaldılar ve ben endişelenmeye başladım çünkü kimse odadan çıkmamıştı en sonunda sinirlendim ya boran benimle beraber olmak istediyse ve ceren de itiraz etmek yerine kabul ettiyse ya şuan beraber oluyorlarsa? Bu iş uzamıştı artık sikerler böyle şakayı odaya girip borana herşeyin şaka olduğunu söylicektim

Kapıya geldim ve kapıyı açtığım anda gördüğüm şey ile gözlerim büyüdü ve olduğum yerde kalakaldım..

Barlar sokağı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin