• 3 🦋

10 1 0
                                    

Saat 3.30' a geliyordu ve ben tam yarım saattir nereye gittiğimi bilmeden koşuyordum sadece koşuyordum..

Ta ki takılıp düşene kadar. Kalktım etrafıma bakındım 3 tane sokak vardı önümde biri çıkmaz diğeri ışıksız ve son sokak ise ışıklı fakat pek tekin durmuyordu ama başka şansım yoktu bu yüzden ışıklı sokağı seçtim.

Burası barlar sokağıymış duvarda öpüşen çiftler sarhoş olup sızmış herifler genel olarak pavyon vardı 2 3 tane var vardı hepsi de eskiydi fakat dikkatimi çeken bir bar vardı gayet temiz ve pahalı duruyordu bu sokakta ne işi vardı ki bu barın aslında kalıcak bir yerim yoktu ya biraz daha ilerliyip pansiyon aricaktım yada bu barlardan birinde kalıcaktım.

Fakat param çok fazla yoktu şuan bir işimde yok param biterse yemek de yiyemem bu yüzden en temiz görünen bara girdim.

Kapıda ki güvenlikler beni süzdü sanırım giysilerim pek uygun değildi eşofman takımı ile alınmam zaten saçma olurdu böyle bir yere sonra adam telefonunu çıkardı ve sanki birşey karşılaştırıyormuş gibi telefonu bana doğru tuttu.

Ona garip garip baktım sonra bir anda adamların kaşları şaşkınlık ile havalandı ve bir anda eğilip "buyrun efendim" diyip çekildiler.

Aslında bu olayı çok garipsedim ama ne demişler üzümünü ye bağını sorma kalıcak bir yere ihtiyacım olduğu için sorgulamadan içeri yürüdüm.

İçerisi de dışarısı gibi şahşalı ve lükstü vip odalar,localar vardı bide bir tane büyük kapı önünde iki adet büyük güvenlik. Gene mi cidden?

Gerizekalı olduğum için güvenliğin oldu yere doğru yürüdüm belki aynısı olur diye.

Gene adamlar beni süzdü sonra "şifre" dedi ben ise çok nazik bir tepki verdim "ha" adamlar tekrar boş bakışları eşliğinde " şifre " dediler bende aklıma gelen ilk şeyi söyledim " mantı " adamların biri gülecek gibi oldu sonra kendini toparladı sonra ise " eğer şifreyi bilmiyorsanız buraya giremezsiniz lütfen sizi şöyle alim" diyerek karşıdaki bar taburesini gösterdi.

Bende omuzlarım çökük bir halde tabureye doğru yürüdüm.

Oturdum ve barmen yanıma yaklaşıp ne istediğimi sorar gibi kaşlarını kaldırıp bana baktı " su " barmen kafasını sallayıp suyu getirip önüme koydu.

Kulaklarım patlicak gibiydi sesten ama başka gidicek adam akıllı yerim yoktu.
Boran umarım daha yokluğumu farketmemiştir.

Aslında mantıklı düşünmek gerektiğinde polise gitmem lazımdı bunu bende düşündüm fakat ben bir cinayete yardım ettim ve kayıbım gidemem olayı anlatamam da mecbur bir süre polislerden uzak bir yerde kalmam lazımdı.

Düşüncelerimden kurtulmamı sağlayan bir ses duydum, silah sesi hemen yere eğildim art arda gelen silah sesleri kesilmek bilmedi ben hala yerde duruyordum son kez bir silah sesi geldi ve bütün şişeleri kırdı elim ve kolum kesilmişti acıyla gözlerimi kapattım aradan bir 20 sn geçti tam bitti herhalde diyip kalkıcaktım ki gene başladı fakat bu sefer tek değildim yerde biri üstüme beni korumak amacıyla uzanmıştı.

Kim olduğu göremiyordum üstüme siper olduğu için...

Barlar sokağı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin