• 4 bölüm 🦋

15 1 2
                                    

Sonunda dünyanın en mükemmel erkeği ile tanışıyorsunuz bu bölümmmm

Silah sesleri kesildi ama yinede önlem amaçlı bir kaç saniye daha bekledi  üstümde sonra ise kalktı sonunda yüzünü görebildim.

Kumral saçları sakalsız yüzü lacivert gözleri ve hatları keskin pürüzsüz beyaz teni ile her kızın ilgisini çekebilecek  yakışıklılığa sahip bir erkekti.

Üstümden kalktı ve siyah takım elbisesini çırptı bende sonunda onu incelemeyi bırakıp kalktım bende üstümü başımı düzeltim.

İfadesiz yüzü beni görmesiyle yumuşadı ve hafif bir tebessüm ile " böyle tanışmak planlarımda yoktu " dedi ne demek istediğini anlamadım ve kaşlarımı havaya kaldırıp bunu belli ettim

Tekrar gülümsedi ve elini uzatıp " üzgünüm kendimi tanıtmadım adım demir " bende hafif bir tebessüm ile elini tuttum " derin "

Gülen suratı aklına birşey gelmiş gibi çatıldı "senin burada ne işin var" dedi pardon da bu samimilik ne " senli benli konuşmak? " Diyip kaşlarımı çattım

O ise hala kaşları çatık bir şekilde " hala soruma cevap alamadım " diye tekrar aynı soruyu sordu

"Kalıcak yerim yok geceyi geçirmek için şuanlık tek çarem burasıydı" dedim "oteller ne güne var? "

Bütün nazikliğimi bırakıp çemkirmeye hazırlandım. "ya cidden mi ben bilmiyordum otele gitmeyi dimi param yok bende burda boş boş oturmaya meraklı değilim merak etme hem sanane benden sanane? Zaten kalmam burada bu olaylardan sonra " diyip çıkmaya hazırlanıyordum kolumdan tuttu

"Tamam kusura bakma farkındayım biraz garip davranıyorum herşeyin bir açıklaması var önce birşeyler ikram etsem "  dedi "herhalde ısmarlamak demek istedin " diye yanıtladım.

"Hayır ikram etmek istedim, Burası bana ait. "

"Anlıyorum" demek buranın sahibiydi.

Elini beni yönlendirmek amacıyla belime koydu ve locaların olduğu tarafa yürüttü normalde localar kırmızı iken bizim yürüdüğümüz loca siyahtı.

Oturdum masadaki bir düğmeye bastı gözlerini bana çevirdi " ne içersin"

" Votka"

"Alkolsüz olarak."

" Votka "

Derin bir nefes aldı ve elektrikli menü ile  siparişleri verip arkasına yaslandı

" Anlat bakalım ne düşürdü seni buraya"

Aklıma gelenler ile gözlerim doldu bakışlarımı masaya sabitledim dudaklarımı yaladım ve konuşmaya başladım " anlatamicağım bazı şeyler var ama birinden kaçıyorum sadece bunu söyleyebilirim "

Anında kaşlarını çattı ve masaya yaklaştı bütün yüzü gerildi " kimden? "

"Eski sevgilim beni zorla kaçırdı"

" Peki sana birşey yapmaya kalktı mı "

Sorusuna cevap vermedim gözlerimi gene masaya diktim.

Gözlerini kapattı sanırım sakin kalmaya zorluyordu kendini derin bir nefes verdi "tamam bu konuyu daha iyi olduğun bir zaman anlat " dedi ve ayağa kalktı " beni takip et sarışın"  dediği şey ile sinirlendim " benim bir adım var. Derin "

" Biliyorum" diye yanıtladı beni ve tekrarladı sözlerini " beni takip et sarışın" dediği şey ile ayaklarımı yere vura vura sinirle yürüdüm Allah'ım çıldırıcam bide utanmadan sırıtıyor komik birşeymiş gibi

Vip odalara getirdi beni tedirgin oldum en sondaki odaya girdik gene locada olduğu gibi diğer vip odalardan farklıydı buranın kapısı şifreli ve demirden yapılmıştı.

Şifreyi girdi ve parmak izini okuttu onun odasıydı sanırım.

Bana doğru döndü ve elini içeri girmem icin uzattı içeri girdim ve gözlerimi etrafta gezdirdim.

Genel olarak siyah ve gri ağırlıklı şık fakat sade bir odaydı bir giyinme odası, tuvalet, yatak, komidin ve televizyon vardı.

İçeriyi çok fresh güzel erkeksi bir koku sardı ( Dior savage 😍)

"Burada kalabilirsin istediğin kadar "
Dedi normalde kabul etmezdim bu teklifi fakat şuan başka şansım yoktu başımı salladım ve yatağa doğru yürüdüm, oturdum.

" Duşa gir istersen bende sana giysi getirim olur mu" diyip karşıdaki kapıyı gösterdi

"Peki"  gösterdi yere doğru yürüdüm ve içeri girdim beklediğimden büyüktü bir adet jakuzi ve yanında jakuzi topları gül yaprakları ile dolu sepet ve erkek şampuanı ve vücut losyonu. Diğer tarafta ise duşa kabin dolaplar ve tuvalet vardı.

Şuan keyif yapmanın ne yeri ve ne sırasıydı bu yüzden duşa kabini seçip içine doğru yürüdüm içinde gene erkek şampuanı ve vücut losyonu vardı yanında ise paketli açılmamış lifler.

Hızlıca bir duş aldım ve çıktım kapıyı açtım ve başımı içeri doğru uzattım odada kimse yoktu yatağın üstünde iç çamaşırları pembe saten çizgili pijama ve pembe bir terlik vardı hepsi etiketli ve yeniydi Victoria secret' dan alınmıştı sevdiğim bir markaydı.

Hızlıca giyindim ve yatağa uzandım düşünmeye başladım kapıdaki güvenlikler ve o adamın beni sanki tanıyormuş gibi davranması hepsi gerçekten garipti acaba gerçekten beni tanıyor olabilirmiydi?

Kafamı karıştıran düşünceler ve boran beni bulucak mı endişesi eşliğinde uykuya daldım...

Umarım sevmişsinizdir bu bölümü 🦋







Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 02, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Barlar sokağı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin