(evt merak edenler için Yn'nin görünüşünü çizdim, eğer size de uyarsa karakterime isim olarak Himari diyeceğim, çünkü benim zihnimdeki senaryoda Himari isminin biraz özelliği var... fakat bu bölüm de Yn olarak bahsedilecek)
!!Bana aittir, kendi emeğim ile çizilmiştir!!(Şimdi Yn'nin görünümünü anladığınıza göre bölüme geçelim~~)
**Yn, Atsushi ve Chuuya, Port Mafia karargahına varırlar**
Görevli: "H-Hoş geldiniz Chuuya-sama!!"
Chuuya: "patronun dediği gibi ajans ile konuştum...şu an müsait mi??"
Görevli: "evet...fakat yanınızdaki kişiyi ilk kez görüyorum, girmesini istediğinizden emin misiniz...?"
*Yn'ye bakar*Chuuya: "o da bizimle gelecek"
Görevli: "peki..." *Kapıyı açar* "geçebilirsiniz"
*İçeri girerler*
Mori: "hadi ama Elise-chan...! Bu elbise sana çok yakışacak~"
Elise: "istemiyorum!"
*Chuuya Mori'yi selamlar*
Chuuya: "istediğiniz gibi ajans yardımlaşmayı kabul etti patron..."Yn: *Chuuya'ya fısıldar* "patronun o olduğuna emin misin...? Çünkü biraz şeyy..."
*Elise'e karşı tavırlarından bahsediyor*
Yn: "mafya patronu diyince daha korkunç bekliyordum..."Chuuya: "beğenemedin mi Yn...??!"
Mori: "sorun değil, sorun değil! Bu kız ajansdan biri mi? Daha önce tanıştığımızı sanmıyorum...??"
Yn: "umm.. ajansın yeni üyesiyim...ben Yn, siz de muhtemelen Chuuya-kun'un bahsettiği patron olmalısınız..."
Mori: "Mori-san diyebilirsin...Dazai-kun'u kurtarmak istiyorsun ha...?"
Yn: "Özellikle Dazai-san olduğu için değil, ajanstaki herhangi biri için bile bunu yaparım..."
*Gözlerini kıstı ve aşağı baktı*Mori: "şimdiye kadar Dazai-kun hakkında neler düşünüyorsun??"
*Sırıtır*Yn: "iş arkadaşıyız ve... henüz çok konuşmadık, bu yüzden hakkında birşey düşünemiyorum..."
Elise: "hadi ama! Bir çocuk bile başkaları hakkında birşeyler düşünür!!"
Yn: "intihardan bahsetmesi dışında cana yakın biri gibi duruyor...iyi anlaşabiliriz bence...<3"
Mori: "eh, Dazai-kun sevdiklerine karşı öyledir...biraz tehlikeli bir görev olabilir, gücün veya yeteneğin var, değil mi...??"
Yn: "akıl okuyabilirim..."
Mori: "tek gücün bu mu...? Emin misin...??"
*Sert bakışlar*Bu adamın bana merhamet göstereceğini sanmıyorum... Eğer diğer gücümü söylersem bu iki taraf içinde...hatta benim için de tehlikeli olur...! Yapamam...yinede öldürecek gibi bakıyor...şimdi onun mafya patronu olduğuna eminim... Bilmesine izin verme...
Yn:"b-bu kadar...sadece akıl okuyabilirim..."
Mori: "hmm peki...sakıncası olmazsa bir soru sorabilir miyim?"
Chuuya ve Atsushi: ** dikkatle Yn ve Mori'ye bakar*
Yn: "tabii...??"
Mori: "...Mafyaya katılmayı düşünür müsün?"
Herkes şok oldu...ben de dahil...BU ADAM BENDEN BİR ANDA BUNU MU İSTİYOR?!!
Atsushi: *"hayır... Yn-san sakın evet deme..!"*
Yn: "olmaz...! Benim ajansa katılmak için amaçlarım var ve bunlardan şaşamam..."
Mori: "sen bilirsin...Fukuzawa sana ajansa bakar zaten"
Yn: *"şükürler olsun...beni tehdit edecek sanmıştım..."*
Mori: "neyse...Chuuya, onları odalarına götür...Ango'dan henüz haber yok..."
Chuuya: "peki patron..."
*Chuuya-kun bizi odalara götürdü...tabi ben o soru üzerine hala gergindim fakat rahat davranmaya çalışıyordum...*
Atsushi: "orada çok cesurdun Yn-san! Ben bile o soruyu duyunca korktum açıkçası..."
Yn: "t-tabii..."
Chuuya: "Attsushi, burası senin odan, ? ile kalacaksın...Yn, sen Gin ile kalıyorsun"
Yn: "kusura bakma ama Gin dediğin kişi mafyadan bir üye ise onunla kalmam, başımı derda atmak istemiyorum..."
Chuuya: "o halde ? Gin ile kalsın, sen Atsushi ile kalırsın herhalde??"
Yn: "olur...zaten hayır deme ihtimalim yok"
Chuuya: "siz bizi otel mi sanıyorsunuz?!"
Yn: "daha kibar olamaz mısın? Ayrıca koca mafyada bir tane boş oda yok mu?"
Chuuya: "Atsushi ile kalıyorsun, kusura bakma ama kucağımıza almamızı beklemiyordun herhalde??"
Yn: "seni-!! Ugh..! Ben oradayım Atsushi..."
*Kapıyı sertçe kapatarak odaya girer*Atsushi: "muhtemelen gergin olsa gerek...kavga etmeyin lütfen Chuuya-san..."
Chuuya: "umrumda değil..."
*Arkasını döndü ve gitti, Atsuhsi ise onun ardından odaya girdi*(Bir bölüm daha sona ermişke... Yine yoruldum- neyse bundan sonraki bölüm savaş fln ayarlancak, geçi yarın tatilin son günü ama neyse- daha az aktif olursam şaşırmayın TvT)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dazai x Reader
FanfictionBaşlarda Y/N fakat sonradan Himari isimli kişinin ajans ile yaşadığı maceraları okumak istiyorsan senin için yazdım :)