bölüm -10

35 3 3
                                    

(uzun süre yeni bölüm heyecanlandırdı-...)

Kunikida: "başkanın verdiği bu belgelerin tamamlanması gerek... Dazai, zaten bütün gün dışarıdaydın, gel ve şu evrakları hallet"

Dazai: "hadi ama Kunikida-kuun!!"

Himari: "şey, Kunikida-san, Dazai-san zaten hasta, bence üstüne fazla iş yüklemeyelim"
(Ah be kuzum... Bi bilsen Dazai kaç kez sırat köprüsünden geçti)

Dazai: "Himari-chan haklı! Oldukça hastayım zaten"
*İşten kaytarmaya çalışan bir tonla söyledi*

Kunikida: "boş bahane uydurma Dazai! Himari-san siz de Dazai'nin bahanelerine kanmayın, o sadece işten sıyrılmaya çalışıyor"

Dazai: "off!! Banane, evraklar çok sıkıcı!"

Kunikida: "başkanın emri Dazai"

Dazai: "tamam tamam... Ooff..."

Himari: "ben yardım edebilirim isterseniz Dazai-san... Tabi sizin kadar bu işte iyi miyim bilmem ama... Sonuçta daha tecrübelisiniz"

Kunikida: "her ne kadar ona aptal desem de evraklarda Ranpo-san kadar iyi, oldukça zeki olmasına rağmen fazla tembel..."

Himari: "yani Dazai-san'ı sizin kadar iyi tanıyorum desem yalan olur, ama en azından zeki olduğu sadece 1-2 gün zaman geçirdikten sonra bile gerçekten belli oluyor..."

Dazai: *kendinden emin bir sırıtışla* "elbette zekiyim! Sadece evraklar aşşşırı sıkıcı!!"

Himari: "yani benim önceki mesleğimin çok da evraklar ile igisi yoktu... Umarım ben de biraz olsun bu konularda gelişebilirim..."

ฅ^•ﻌ•^ฅ
(Burada birlikte evrak fln vesayre bişiler yapıyolar birlikte, Dazai nasıl çözüceğini öğretiyo Kunikida fln da bunların yanında ama burayı geçiriyorum çünkü Dazai'nin Himari hakkında bişiler bilmesi gerek ve daha sonra olaylar biraz farklı gidicek, o yüzden bölümü uzatmaya gerek yok ztn çok önemli kısım da değil)

Himari: "Dazai-san, her ne kadar çalışmaya isteksiz olsanız da zekanız hayrete düşürüyor..."

Dazai kendinden emin bir şekilde sırıtırken Kunikida iç çekiyor

Kunikida: "biraz da çalışmayı sevse daha da işeyarar olur ama cidden ajans için önemli biri olduğunu söyleyebilirim"

Himari: "bence her ne kadar zıt kişilikler olsanız da takım çalışmasında Dazai-san ile oldukça iyisiniz Kunikida-san<3 gerçi siz de Dazai-san kadar zekisiniz... Hatırladığım kadarıyla eski mesleğiniz öğretmenlikti, değil mi?.."

Kunikida: "teşekkür ederim, ve evet öyleydi, ajansa katılmadan önce matematik öğretmeniydim"

Himari: "sizin gibi zeki, çalışkan ve düzenli birinden de bu beklenir"

Dazai: "Kunikida-kun şimdi de ajansa öğretmenlik yapıyor~"

Kunikida: "ajansta senin gibi geri kafalı çocuklar olunca biraz ders vermen gerekiyor demekki"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 22 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Dazai x Reader Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin