Dazai: "sanırım henüz gelmemiş... Birşeyler içmek ister misin Himari-chan??"
Himari: "şey... Gerek yok... Arkadaşınızı bekleyeceksiniz sanırım?..."
Dazai: "evet... Neyse, çok geç gelmez sanırım"
Himari: "umarım..."
Bir gıcırtı sesiyle bakışlarım kapıdan içeri giren gözlüklü adama doğruldu
Himari: "arkadaşınız bu mu Dazai-san?..."
Dazai: "evet o, bizim muhabbetimizden sıkılırsın sen Himari-chan, biz biraz ileride oturacağız<3"
Himari: "pekala..."
Her ne kadar benden gizli konuşmaya çalıştıklarını bilsem de sessiz kalmaya çalıştım...
Dazai-san ve daha önce tanımadığım bu adam birlikte başka bir masaya geçtiler... Her ne kadar kendimi dinlememeye ikna etmeye çalışsam da kulak misafiri oldum.
??: "bahsettiğin kız bu, değil mi? İsmi Himari'ydi sanırım..."
Dazai: "bilmiyormuş gibi yapma, dosyasını okumadın mı?"
Ne diyor onlar? Benim hakkımda konuşuyor, ayrıca dosyada ne yazıyor ki? Umarım hakkımdaki o şey yazmıyordur...
??: "fazla korumacı gibisin sanki? Dosyasını okudum ve ilginç şeyler buldum..."
Himari (içinden): "hakkımda nasıl ilginç birşey okudu ki?!"
Dinlediğini belli etmemek için başını başka bir yere çevirir
??: "herneyse, dosyasını geri alıyor musun?.."
Dazai: "(...)" **bu konuşmayı Himari duymaz**
??: "pekala, öyle olsun..."
Himari (içinden): "doğru gitmeyen birşeyler var... Yinede Dazai-san bana güvenip onunla gelmemi istedi, onun güvenini incitiyorum... Yinede yalan şimdiye kadar en çok alıştığım şey değil mi? Ben bile kaç cümlem doğru bilmiyorum..."
Dazai: "herneyse, şimdilik kısa keselim..."
??: "o halde ben gidiyorum..."
Dazai: "haii hai<3" *arkasını dönüp Himari'ye bakar ve Himari fark eder*
Gözlüklü adamın gittiğini gördüm, çıkarken bana garip bir yan bakış attı, daha sorna ayrıldı, ben de Dazai-san'ın yanına gittim...
Himari: "şey... Bana bakıyordunuz, bir sorun mu var?..."
Dazai: "malesef evet..."
Himari: "sorun nedir Dazai-san?..."
Dazai: "malesef gelen arkadaş içkimi içti..."
Himari: "ah... Yeni bir tane almamı ister miydiniz?..."
Gülümsedi ve parlayan gözlerle bana baktı
Dazai:"ah, tanrım! Çok teşekkür ederim Himari-chan~"
Himari: "sorun değil... Ne içeceksiniz peki?..."
Dazai: "barmen'e ismimi söyle, kendisi anlar"
Himari: "pekala.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dazai x Reader
FanfictionBaşlarda Y/N fakat sonradan Himari isimli kişinin ajans ile yaşadığı maceraları okumak istiyorsan senin için yazdım :)