bölüm -7

89 5 8
                                    

Ajanstaydık... Yosano-san Dazai-san'ı revire götürdü... Nasıl olsa gücü onu iyileştirebilirdi, değil mi...? Sordum ama hayır, Dazai-san yetenekleri etkisiz hale getirdiği için Yosano-san gücü ile onu iyileştiremedi, yinede normal tedaviler ile bunu halledebileceğini söyledi... Ajanstaki çoğu kişi geç olmaya başladığı için gitti, sadece Kunikida-san, Yosano-san ve ben vardım... Başkan müsait miydi?... Onunla da konuşmak istediğim konular var...

Himari: "Kunikida-san...!"

Kunikida: "evet...?"

Himari: "başkan müsait mi?...konuşmam gereken birkaç şey var..."

Kunikida: "yani çok müsait görünmüyordu... Neden ki? Eğer acil ise söyleyebilirim"

Himari: "acil değil...o halde yarın konuşsam iyi olur..."

Kunikida: "peki, bu arada saat geç olmaya başlıyor... İstersen daha geç olmadan evine gidebilirsin..."

Himari: "haklısın... O halde yarın görüşürüz..."

~Ertesi Gün~

Ajansa vardım, kapıyı açtım, içeriden o kavgalı ama mutlu sesler gelmiyordu... Anlaşılan Dazai-san hala uyanmadı, içeri girdim...

Himari: "günaydın millet!..."

Beklediğim gibi herkes sessizdi...ajanstaki kişileri az biraz tanıyorum belki... Yinede haklarında pek birşey bilmiyorum... Ama tek bildiğim Dazai-san bu ajansın neşe kaynağıydı... Geçtim ve masama oturdum

Kunikida: "Himari-san dün başkan ile konuşmak istiyordun... Bu sabah başkana söyledim, senin müsait olduğun bir zamanda yanına gidebileceğini söyledi"

Himari: "teşekkürler Kunikida-san"

Unutmamış, sevindim... Yani zaten müsaitken bu konuyu bitirmek istedim... Başkanın yanına gitmek için odasına doğru yürüdüm, kapısını çaldım, içerden gelen "Gir" sesi ile kapıyı açıp içeri geçtim

Himari: "Günaydın başkan..."

Fukuzawa: "sana da günaydın Himari-san... Dün benimle konuşmak istemişsin, gel otur"

Yavaşça başkanın masasının önünde duran sandalyeye oturdum

Himari: "yaniii... Neden anlatmak istediğimi bilmiyorum ama içimden bir his bunu anlatmam gerektiğini söyledi... Dün mafya ile birlikteyken..."

Fukuzawa: "bir sorun mu yaşadın...?"

Himari: "Mori denen şu adam... Patronları... Gücümü sordu, yani akıl okuyorum diyerek konuyu kapatmak istedim...ama bana 'emin misin??' gibi şeyler söyleyince tedirgin oldum... Yani gücümle alakalı birşey söylemedim... Biryerden duyma ihtimali de yok... Neyse..."

Fukuzawa: "sonra ne oldu...?"

Himari: "bana 'mafyaya katılmayı düşünür müsün?' gibi sorular sordu... Neden bilmiyorum, sadece gergin oldum ve...bilmiyorum...'hayır' dedim tabikide... Ajans için canım pahasına savaşıcağımı biliyorsunuz... Yinede açıkçası mafyanın böyle sorular sorması açıkça beni rahatsız etti... Söylemem gerekliymiş gibi hissettim"

Fukuzawa: "iyi yapmışsın... Mafyanın sıradaki hedefi belli oldu... Açıkça söylemem gerekirse mafyadaki kimseye 'hayır' veya 'istemiyorum' gibi kelimeler anlatamazsın...Mori... Birinin mafyaya katılmasını istiyorsa bu konuda kararlıdır... Ne kadar sıkıcı bir durum olsa bile... Sen sorun etme, bunu birkaç üyeye daha yapıyorlar, hatta Dazai alıştı bile... Ama bunun için tehdit falan kullanırlarsa haber ver tabiki"

Dazai x Reader Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin