Aşağıya inince Ali ve Alp'in yanında 3 tane süper yakışıklı çocuklar vardı herkes ekmeğinde yaani
Ali ve Alp dehşet içinde bize baktılar ve "bu kılıkla nereye" diye sordu bende "sanane" dedim Alp bu sefer Ecem'e döndü ve "hadi abicim uğraştırmada söyle nereye gidiyosunuz" Ecem ilk bana baktı sonra "sahile atlasların yanına gidiyoruz sorun mu var" dedim.
Ali "Atlas-lar derken kim kim" diye sordu bende "üff ne uğraştınız be sizene" dedim ve ablamla Ecem'i kolundan çekerek dış kapıya doğru ilerledim.
Alp hemen "baran çabuk kapıyı tut" diye bağırdı adının baran olduğunu yeni öğrendiğim çocuk koşarak kapının önünde durdu bende tam onun önünde durdum sırıtarak bana göz kırptı.
Yavşak herif
Ağzım açık bir şekilde Alp'e döndüm ve "gerçekten mi" diye bağırarak salona girdim "artık kim kim olduğunu söylüyomusun" dedi bende "söylersem rahat bırakıcakmısın" dedim onaylar bir şekilde kafa salladı.
"Atlas, can, yağız, Talha ve arda bide Melis gelicek işte" dedim oda "o kadar erkeğin içine yolliycagimi sanıyosan yanılıyosun"
Ayy götüm senden kim izin istiyoda sen izin vermiyosum
Aslı ablam Ali'ye döndü ve gülerek "sizden izin isteyen kim kendi kendinize gelin güvey olmayın isterseniz" dedi ve sinirle kapıdan baranı ittirip bizide kolumuzdan çekerek evden çıkardı.
Bide şey diyomuşum b-bırak k-kolum a-acıyo
Ablama dönerek "helal olsun kız" dedim oda "ay şu büyümüşlük taslamaları beni benden alıyo daha dünkü boklar bugün bize izin vermiyolar" dedi bizde ecemle o son dediğine kahkaha atmıştık.
Alp'den
Durular evden çıkınca baranlara döndüm ve "bizde sahile gideriz o zaman" dedim hepsi güldüler sonra ben odama çıktım üzerimi giyinip aşşağı indim ve evden çıktık.
Duru'dan devam
Sahile gelince şok olmuştum çünkü atlasların yanında 1 yıl önceki eski sevgilim duruyodu ve bildiğiniz saplantılı yani.
Beni aldatmıştı ve bunun üzerine bide bana şiddet uygulamıştı zaten o zamandan sonra boks dersleri almaya başlamıştım.
Atlasların yanına gidince o piç yani oğuz bana döndü ve "ooo kimler gelmiş" dedi bende "senin ne işin var burda" dedim oda "niye öyle diyosun güzelim ya sevgilinin kalbini kırıyosun ama" alayla sırıtarak "piç olan eski sevgilin demek istedin herhalde" dedim bilerek eski kelimesine baskı uyguladım.
Oda "bana bak benimle düzgün konuş yoksa-" dedi ve lafı arkamızdan gelen bı sesle yarıda kesildi hepimiz arkamızı döndük arkamızda Alp'ler vardı.
"Diyelim ki düzgün konuşmuyo eee o zaman nolur?" Dedi Alp oğuzda bana dönerek "yeni sevgililerin galiba artık gruplarla takılmaya başlamışsın helal" dedi sonra bende ona "birden fazla sevgili yapmak anca senin gibi karaktersiz yavşaklara yakışır bana değil" dedim sonra yanındada beni aldattığı kızlardan biri vardı kızda "teklileri bıraktın grupları eğlendirmeye başladın herhalde" dedi sırıtarak.
Bende ona "yok canım eğlendirmek esc•rtların yani or•spuların işidir onuda en iyi sen yaparsın" dedim ve devam ettim "yani kısaca tencere yuvarlanmış kapağını bulmuş biriniz pezevənk ötekiniz or•spu tam birbirinize göresiniz" dedim ve oğuz piçine sağlam bir tokat yapıştırdım
Ali abim bunu yapmamı bekliyomuş gibi direkt oğuza bir yumruk attı oğuz zaten çubuk kraker gibi olduğu için direk yere düştü sonra Alp Ali'yi çekti ve bu sefer kendisi yerde yatan oğuzun üstüne oturdu ve yumruklama ya başladı bende bir yandan Alp'i onun üstünden almaya çalışıyodum ama bir türlü alamıyodum sonra atlaslara dönüp "ne bakıyosunuz yardım etsenize öldürücek" diye bağırdım Alp'i zar zor aldılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Biyolojik Ailem ~YILDIRIMLAR~
Teen Fiction17 yıl sonra doğduğu gün başka bir bebekle karıştırıldığını öğrenen bir kızın hikayesi✨