Sabah uyandığımda hızla battaniyeye daha çok sarıldım çünkü hava çok soğuktu ya da bana öyle geliyodu çünkü ben çok üşüyen birisiydim.ha bu arada ben hazırlanırken kısaca hastalıklarımdan bahsediyim size
öncelikle tarçına ve kimyona alerjim var daha sonra B12 eksikliğim olduğu için çoğu şeyi unutuyorum ya da anılarımın bazılarını hatırlarken zorlanıyorum ve son olarak demir eksikliğim olduğu için çok çabuk hastalanıyorum.
(arkadaşlar hikaye dışı olarak söylüyorum bunu şimdi diyceksiniz ki daha geçen bölümlerde şort falan giyiyodu diyceksiniz hikayede şuan eylül ayındalar yani havalar bir soğuk oluyo bir sıcak yani en azından şuanlık böyle)
(Çanta olarak okul çantası hayal edin)Üzerimi giyindikten sonra saçımıda yaptım.
Saçım bitince bu sefer makyaja geçtim.
Gözümün altına biraz kapatıcı sürdüm sonra onu süngerle yedirdim sonra biraz allık sürdüm oda bitince highlighter ile makyajıma devam ettim onuda halledince son olarak kirpiklerimi kıvırttım ve güzel bir rimel sürüp makyajımı bitirdim tam masadan kalkarken aklıma sabitleyici sprey geldi ondanda sıkınca makyaj masamdan kalktım.
Okul çantam ve telefonumu alıp asansöre bindim tam kapı kapanıcakken içeri birisi girdi bu egeydi asansör kapısı kapanınca bana döndü "günaydın abla" dedi gülerek bende ona "günaydın dedim" sonra bana döndü ve "acaba eve gelince birlikte yani sen ve ben ikimiz bir yerlere mi gitsek" dedi bende "olur istersen tabi ki gideriz" dedim.
Tebessüm etti ve "tamam teşekkür ederim" dedi.
Asansör kapısı açılınca salona girdik bitek alp ve ali abim vardı ötekiler daha kalkmadı galiba diye geçirdim içimden sonra ege onlara döndü ve "günaydın" dedi onlarda "günaydın ege" dedi.
Onlara tabiki günaydın demiycektim çünkü ikiside bana karşı soğuktu sanki ben onlara çok bayılıyorum.
Ay nolur peşimden koşun Alp ve Aliiiiii
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Biyolojik Ailem ~YILDIRIMLAR~
Teen Fiction17 yıl sonra doğduğu gün başka bir bebekle karıştırıldığını öğrenen bir kızın hikayesi✨