FEDAKAR:4

185 4 5
                                    

Sanem Akbulut;

Eskiden baban ne kadar önemli senin için diye sorduklarında dünyalar kadar diye cevap verirdim her zaman ta ki bir gün biri gelip bana"Gerçekten dünyalar kadar mı ?Yeri geldiğinde onun için ne kadar fedakarlık yapabilirsin ki"demişti işte o an düşünmeye başladım cidden babam için an fazla ne yapabilirdim ki...

Eve geldiğimizde babam akşama Vural ailesi ile yemek yiyeceğimizi söylemişti odama gidip duş aldım ve hazırlanmaya başladım...

Ne kadar düşünürsem düşüneyim bir türlü karar veremiyordum bende Asaf'a biraz yaramazlıktan zarar gelmez diye düşündüm ve mesaj atmaya gittim...

-Selamm

Asaf-Ne var 

-Ayı olma hayatım ama ya o kadar mesaj attım

Asaf-Ne diyon kızım 

-Şey diyorum 

Asaf-Ney ?

-Nasıl olmuşum canım ?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Nasıl olmuşum canım ?

Asaf-Nu ne

Asaf-Bu ne kızım ?

Asaf-Bunla mı gelceksin

-Tabi ki de 

Asaf-Gel hatta karşımda da aç o göğüslerini olur mu fotodaki gibi dur yanımda 

-Dururum 

Asaf-Morarıp kaçma sonra

-Ne morarcam 

-Dur başka şeyler de atacağım bunda emin değilim

-Dur başka şeyler de atacağım bunda emin değilim

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Düğmeleri tamamen kapatıp böyle mi gelsem ?

Asaf-Saçamala be

Asaf-Sikerim seni böyle gelirsen 

-Ayı düşüneyim bunu ben bir

Asaf-Skınnn

Asaf-Gerçekten sikerim sewni yemin ediyorum atarım seni yatağa mecaz anlamda değil ilkin giy

-Tamam aşkım görüşürüz

Asaf-Hay aşkını sikeyim(Görüldü)

Tabi ki de ikinci attığımı giyecektim zaten üstümde o vardı hemen düğmelerimi ilekledim be ayaklarımı topuklu bir çizme geçirdik saçlarımı normal haliyle bırakıp kırmızı bir ruj sürdüm...

Çantamı alıp aşağıya indim ve yola koyulduk...

15 dakika aranın ardından büyük bir villaya gelmiştik kapı açıldı ve arabayla içeri girdik ev halkını bahçede dizilmiş bir şekilde gördüm aralarında Asaf da vardı onu görünce yüzümde sinsi bir gülümseme oluştu...

Sonunda arabadan indik.Herkesle selamlaştıktan sonra en son Asaf'la göz-göze geldik bakışları korkunçtu...

Birgül-Göründüğünden daha güzelmişsin kızım  

-Teşekkür ederim efendim

Birgül-Ama yapma güzel kızım anne de bana lütfen anne diyemiyorsan da başka bir şey de ama lütfen efendim deme 

-Peki Birgül anne öyle yaparım

Birgül-Ay canım hadi yemeğe geçelim

Herkes ayaklanınca yavaş yavaş ayaklandım ve yemek masasına doğru ilerlemeye başladım ki bir anda Asaf bileğimden tutarak beni kendine çekti...

Asaf-Umarım attığın fotoğraftaki gibi değildir şort falan giymişsindir

-Yoksa ?

Asaf-Yemekten sonra öğrenirsin sonrasını güzelim hadi yemeğe 

Masada Asaf'ın yanına oturmuştum karşımda ise annesi ve abisi oturuyordu abisi evliydi ama eşi şuan yoktu...

Konuşarak yemek yiyorduk bir anda Birgül anne bana"Eee bundan sonra ne yapmayı düşünüyorsun kızım ?"diyr sorunca ilk başta anlamaz gözlerle baktım,Asaf soruyu anlamadığımı fark edince çaktırmadan kulağıma eğilip"İş konusu yani evlenince çalışacak mısın diyor"diye açıklayınca gülümseyerek çalışmaya devam edeceğimi söyledim zaten şirketler birleşiyordu iki holding bir arada çalışacaktı babamlar Vural holdingi yönetecek Asaf'la bende bizim holdingi yönetecektik...

Bacaklarımda bir anda Asaf'ın sıcacık ellerini hissetmemle gerildim ama kimseye çaktırmamaya çalıştım masada katliam çıkardı aksi taktirde...

Elleri yavaş yavaş yukarı doğru çıkmaya başlayınca sinirli bir bakış atıp elini çektim ve lavaboya ilerledim...

Lavabodan çıkarken bir anda bir el beni siyah kaplı bir odaya götürdü ışıklar açıldığında Asaf olduğunu anladım ve sinsice gülmeye başladım...

Asaf sırıtarak üzerime doğru geldi ve beni kapıyla arasına sıkıştırdı açık bıraktığım saçlarımdan bir tutam alarak oynamaya başladı aklı sıra beni etkileyecekti...

Asaf-Düğmelerini aç 

-Ne ?

Asaf-Düğmelerini aç yoksa ben yapacağım

-Anladım...sen açsana daha zevkli oluyor öyle

Asaf-Peki

Eli yavaş yavaş düğmelerime gittiğinde nefesimi tuttum ilk defa birinin karşısında bu kadar çıplak olacaktım...

Bütün düğmeleri açtığında sinirle bana baktı çünkü üstümde sadece attığım fotoğraftiki şeyler vardı yani iç çamaşır...

Asaf-Böyle gelirsen seni yatağa atarım demedin mi ?

Ciddi miydi ?Surat ifadesine bakılırsa evet...Korkmuştum ama korktuğumu belli etmeyecektim...

Bir anda belim kapıdan çekildi ve kendimi yatakta buldum üzerimde ise Asaf...

Dudaklarını yavaş yavaş dudaklarıma götürdüğünde gözlerimi kapadım korkuyla o ise gittikçe yaklaşıyordu...


Soon

Nasıldııı

Sanırım çok hızlı gidiyor hjaja 

Yorum atın laa









FEDAKAR/+18Where stories live. Discover now