19. Klausdor (Klaus x El Matador)

152 12 13
                                    

- Ten szip chyba przeszesł najdrastyczniejsze zmiany moich opinii o nim.

- Na początku podobał mi się przez arty i był dla mnie lepszą alternatywą do pewnego innego szipu z El Matadorem.

- Headcanony moich znajomych też całkiem mnie wciągnęły w szip.

- Dopiero gdy zaczęlxm robić maraton ponownego oglądania odcinków serialu zauważyłxm coś bardzo dla mnie okropnego.

- Klaus jest moją ulubioną postacią jak już wszyscy wiedzą, a każdy moment, w którym El Matador obraża go/ jest dla niego wredny to dla mnie męczarnia dla oglądania.

- Naprawdę zaczęłxm nienawidzić jego postać z tego powodu, nie rozumiem dlaczego nie może sobie czasami oszczędzić oszczerbstw w jego stronę. Rozumiem, że El Matadador ma już taki charakter. Jednak nie ukrywam, że boli mnie to chyba mocniej niż Klausa.

- Plusem jest komiksowy El Matador, który o wiele bardziej go szanuję jako przyjaciela i kolegę z drużyny.

- Żeby związek się udał to El Matador musiałby najpierw zacząć traktować Klausa na równi.

- Sam fakt, że Klaus jest właśnie jego cieniem nie poprawia mojej opinii o szipie.

- Możliwe, że gdyby nowsze nie zdziecinnili postaci El Matadora byłoby inaczej z nim i Klausem.

- Na chwilę obecną nie lubię szipu ze względu na zachowanie El Matadora

Ocena szipu: 1,5/10

Supa Strikas - Ocena Shipów [☆]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz