27. Shaker x Max Power

124 10 11
                                    

- Bardzo niedoceniany szip z Shakerem, a szkoda bo ta dwójka dobrze się dogadywała przez większość czasu.

- Shaker miał taką obsesję na punkcie Max'a przez cały odcinek The Perfect Match, chłop nawet grzebał w jego śmieciach.

- Ta obsesja również zniszczyła ich dobrą relację, czego nigdy w życiu nie zrozumiem. Dlaczego Shaker nie mógłby po prostu przestać być wścibski? Chyba odpowiedzi na to nie znajdę.

- Shaker i Max są w przeciwnych drużynach (które są ponadto odwiecznymi arcywrogami), a mimo wszystko potrafią zachowywać się przyjaźnie dla siebie.

- Obydwaj uratowali sobie życie, gdy prawie spadli z całkiem dużej wysokości podczas wydarzenia Skarry dla graczy z małymi kontuzjami (nie pamiętam dokładnie nazwy, nie bijcie proszę).

- Jest pokazane jak godzinami rozmawiali ze sobą, śmiejąc się nawzajem. Ponadto wymienili się swoimi technikami, co nie dzieje się często.

- Jedyne co mnie zastanawia to prawdziwe imiona bliźniąt i z którym Shaker spędził prawie cały dzień. W końcu drugi z Maxów nie miał pojęcia o czym rozmawiał Shaker z jego bratem (wspomniał np. o babci Max'a która wymiata w SLX4000).

- Nie rozumiem też, dlaczego wszyscy zrobili z tego aferę, że jest dwóch Maxów. Przecież obaj równie dobrze mogliby zostać w Niepokonanych skoro są na tyle dobrzy, że wygrywają prawie każdą nagrodę.

- Mówiąc o tym szipie mam na myśli pierwszego Max'a - do którego Shaker się tak zbliżył w jeden dzień.

- Myślę, że byliby zgraną parą i mogliby się nawzajem motywować podczas meczów. Przyjemny szip, ale zmarnowany (przez Shakera i twórców) potencjał.

Ocena szipu: 7,5/10

Supa Strikas - Ocena Shipów [☆]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz