Ło cię panie.
Dobra zacznijmy od początku...
- Jeśli chodzi o pre!rookie season Shador, czyli czas gdy RS jeszcze nie powstało, nie przepadałxm za szipem.
- Nie była to nienawiść ogromna, ale na pewno nie widziałxm w nim niczego specjalnego.
- Nadal uważam, że w poprzednich sezonach i tak nie ma między nimi żadnej chemii.
- Faktycznie, spędzają ze sobą dużo czasu i są w zasadzie najczęściej pojawiającym sie duo na boisku.
- Mieli nawet fajne momenty jak w odcinkach Field of Vision czy też Dooma's Day.
- Mimo wszystko, bardzo irytowało mnie to jak fandom wychwalał ten szip jak bóstwo.
- Gdyby nie przez PEWNE osoby (aka elmatagirl i jej armia) pewnie byłxbym obojętna w stronę tego szipu, nawet bym nie wiedziałx, że istnieje.
JEDNAKŻE!
- Rookie Season wyszedł jakoś 2-3 lata temu i to zupełnie zmienia stan rzeczy.
- Dlaczego? Ponieważ potwierdzony jest wiek Shakera - ma 16 lat. Jeśli mi nie wierzycie, w odcinku Ghost Of A Chance (dokładny timestamp to 13:30) Nandi o tym wspomina.
- Problem polega na tym, że przez to potwierdzenje Shador z automatu jest proshipem, nieważne od którego sezonu oglądamy.
- Proship to ship o problematycznej tematyce, np. rodzic z dzieckiem, rodzeństwo - nieważne czy biologiczne czy adoptowane, czy też właśnie dorosły i nieletni.
- Inaczej mówiąc Shador bardzo szybko zrobił się po prostu pedofilią.
- Dlaczego pytacie?
- Wyobraźcie sobie sytuację, w której macie 15/16 lat i podrywa was osoba dorosła (mam tu na myśli kogoś o wiele starszego, już 20+).
- Słyszycie teksty typu "Jesteś dojrzałx na swój wiek" czy też "Wiek to dla mnie nie przeszkoda, poczekam".
- Zdarzają się też bardziej niebezpieczne sytuacje, gdy dorosły proponuje mieszkanie w tym samym domu z nieletnim, co może się skończyć bardzo źle.
- To bardzo wyniszcza psychikę małoletniej osoby, która później ma naprawde problemy ze sobą i z relacjami z innymi przez takie coś. To moi mili podchodzi pod grooming.
- El Matador w tym sezonie jest na pewno dorosłym.
- I nie, pierdolenie typu, że ma 18/19 lat nie jest prawdziwe, bo przecież widać z jego budowy ciała i twarzy, że nie jest nastolatkiem tylko dorysłym mężczyzną, który może nawet być po 30stce.
- Szipowanie Shador w takim momencie jednoznacznie sugeruje, że El Matador "czekał" aż Shaker dorośnie, patrzył jak nastoletni Shaker rośnie z roku na rok. Jeśli was to nie przeraża, to troche niepokojące.
- Dlatego od momentu wyjścia nowego sezonu nie znoszę tego szipu. Daje mi bardzo zły posmak i martwią mnie osoby, które nadal nie widzą w tym problemu.
◇ Ocena szipu przed wyjściem Rookie Season = 3/10
◇Ocena szipu po wyjściu Rookie Season = -100/10
CZYTASZ
Supa Strikas - Ocena Shipów [☆]
NouvellesJak widzicie ja wariat będzie pierdyliłx głupoty o szipach w tym fandomie. UWAGA! Wszystko co mówię jest moją opinią i masz prawo się ze mną nie zgadzać. Aczkolwiek będę tłumaczyć dlaczego lubię dany szip bądź też nie. Miłego czytania!