"Benim güzeller güzeli torunum gelmiş,hoş gelmiş." dedi. Samimiyeti fazla kaçırarak kucağına atladım. Sımsıkı sarıldım. "Bu çocuğa ne yaptınız da bu hale getirdiniz?" dedi. "Babannecim,beni kurtar! Yoksa kendimi öldüreceğim burada" ."Yalnız,burada bana babanne demeyeceksin. Patroniçem diyeceksin!" diye bağırdı. Sarılmayı bıraktım.Geri geri adım atmaya başladım. Esra beni tuttu. "Yeni Cehenneminize hoş geldiniz çocuklar." Ne? Bu yaşadıklarımızdan beter olamazdı ya... Korkmaya başladık. İşte yeni göreviniz, diyerek bir kağıt uzattı. "Bu kağıdı,3 gün 3 gece sonra açacaksınız.Eğer daha erken veya daha geç açarsanız, bu sizin sonunuz olur." dedi. Ne? Bu benim o tonton babannem değildi. Acayip korkuyorduk. "derhal odanıza gidin" dedi. Sekula kollarımıza girerek , bizi odamıza doğru götürmeye çalıştı."Sekula,lütfen bir şey yap, bu benim babamdan da beter!" Esra şaşkın şaşkın bana bakıyordu. O an Sekula "Ben buranın sahibi değilim. Babann da değil. Maalesef yapacak bir şeyimiz yok tatlım!" dedi. Esra çıkıştı " O zaman neden şimdiye kadar burada değildi, nasıl bir cehennemdeyiz biz? Ölsek de kurtulsak!" dedi. "Artık ölmek yok. Sizlerde aynı bizim gibi ölümsüzsünüz" dedi ve odaya girdik.
3 gün boyunca acaba bu görev ne olabilir diye düşündük. 3. gece kağıdı açtık. Sihirliydi. Önümde iki seçenek vardı. Kurtulmak veya Kaan'ın geri dönmesiydi. Esra tam Efsa ne yapalım dediği an Kaanı seçtim. Esra bana "Efsa keşke bana da danışsaydın. Ben senin baban ve babannen yüzünden buradayım. Sen ise beni düşünmek yerine bencillik yapıyorsun!"
-Ama Kaan...
-Ben senin yüzünden buradayım biliyorsun dimi?
-Tamam kabul ediyorum sana danışmalıydım.
-Suçunu kabullenmen hiçbir şeyi değiştirmiyor yalnız bencil hanımefendi!
-Esra,sakin olur musun ?
-Sakin falan olamam. Benim annem babam ne halde sen onu hiç düşünüyormusun? Doğru ya,sen kendinden başkasını düşünmezsin.
-Esra,haddini aşıyorsun!
-Bak bak bak, hem suçlu hem güçlü!
-Sen nasıl bir insansın ya,seninle arkadaş olduğum güne lanet olsun!
çok üstüme geldi, ben bunları hak edecek ne yapmıştım? Çok kötü hissettim. Sekula'nın yanına gittim.
-Sekula, bana ayrı bir oda ayarlayabilir misin?
-Maalesef, bunu senin Patroniçeyle konuşman gerekiyor. Eğer o izin verirse ayarlarım tabi cesaret edebilip sorarsan!
-O tavırlarından sonra asla onun yanına gitmem, diyip odama gittim.Esra'nın yüzünde koca bir morluk vardı ancak bu normal dışı bir durumdu. Çünkü...
YOU ARE READING
Burası Neresi?
Teen Fictionİlk bölümün şarkısını alakasız ama Dünyanın sonuna doğmusum belirliyorumm...