Por favor

2 0 0
                                    


Felkutatta testvére ajkait és ismét birtokba vette őket. Egy dolog azonban zavarta. Az olaj. Akárhova ért, ott öccsét fixen olaj borította. Belavigyorgott a csókba. Még jó, hogy itt az orra előtt egy hatalmas medence. Felkapta a spanyol menyasszonyi stílusban és meg sem állt a derékig érő vízig.

- Zavar a szagom? –Nevetett fel karjai közt Antonio.

- Az zavar, hogy akárhol érintelek, olajba nyúlok. –Mondandója végeztével elengedte őt, de két erős kar reflexből átkarolta a nyakát, kibillentve őt is az egyensúlyából. Nemes egyszerűen bukfencezett egyet a vízbe.

A felszín felett azonban rögtön elkapták és birtokba vették az ajkait.

- Engesztelést kérek. –Nézett rá morcon párja. És ki volt ő, amiért megtagadja mindezt tőle?

Napközben már elhagyták ruháik nagy részét, így most csak egy egyszerű fürdőnadrágot és inget – Antonio az ing alatt még egy trikót – viseltek. Nincs mit szépíteni, meleg van. Most azonban kapóra jött ruhátlanságuk, legalább nem kellett sok nedves holmit eldobálni a partig.

Mikor már nem volt köztük semmi akadály, nekilát a kényeztetésnek. Apró csókokkal kezdte és egyre vándorolt lefelé. Nem említette, bár nagy testvére tisztában van vele, de ilyenkor az útjába kerülő összes heget megcsókolja... Amikben öccse igencsak bővelkedik. Még mellkas fölött is. Az enyhe remegés vonta magára áll. Kérdőn emelte meg szemöldökét.

- Csikiz. – Kapott végül választ és ezzel egyidejűleg megérezte hajában a kutakodó kezeket. Antonio szokása lett a hajával játszani, míg ő csókolja. Nem panaszkodik, élvezi kellemes érzés, amint a gyengéd ujjak játszanak fürtjeivel és néha masszírozzák fejbőrét vagy tarkóját.

Csókjai közben egyre rendezetlenebbek lettek és néhol már inkább beillettek harapásnak...

Harapás?

Gondolkodás nélkül cselekedett és hagyta ott fogai nyomát Antonio nyakán, majd a vörös foltot finom csókokkal nyugtatta. A kapott reakciót hallva nem bánta meg. A spanyol megremegett karjai közt és hangosan nyögött minden kötekedő harapására.

- Ri, ne kötekedj. – A hangok alapján egy cseppet sem bánta, de azért kockáztatott picit. Harapásának következő célpontja sokkal érzékenyebb volt. Ahogy fogai közé csípte, Antonio felsikoltott.

Először megdermedt, amint öccse ujjai a vállába mélyedtek, de nem lökte el magától, inkább csak belé kapaszkodott. Megkockáztatott egy pillantást felfelé.

Tekintete találkozott a döbbent smaragdszín szempárral. Bár bőre jól leplezte, mégis látta a pírt. Elmosolyodott, minek hála már nem csak pír borította testvére arcát. Megszakította a szemkontaktust és a föle hegyéig elvörösödött. Most először így és imádta a látványt.

- Aranyos vagy. –Ha lehetséges még jobban elpirította testvérét. Nyakig elmerült és a kezei mögé rejtette arcát. –Ne bújj el. –Fogta meg kezeit és finoman elvette őket arca elől. A szemei sarkába gyűlt könnyek meglepték, de habozás nélkül lehellt csókot szemhéjaira.

- Ri. –Lehúzta magához egy lassú, de mély csókra. Ezt vehette jelnek is.A víz alatt megkereste Antonio derekát és a közeget használva a dereka fonta egyik combját, amit nemsokára a másik is követett.

Nem gyenge fizikumú ország, de örült a víz segítségének. Teljesen magához ölelte Antonio derekát. Ennek persze az lett az eredménye, hogy eleddig is hangsúlyos erekcióját még jobban kínozta a kapcsolat. Figyelmet kért ő is.

Egyazon szívvel (Hetalia Spain x Portugal)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora