//pov: Suzuno//
Kiedy się obudziłem zobaczyłem Nagumo który mnie przytulał. Mogę się założyć że właśnie spaliłem buraka. No ale kto by nie skorzystał. Dał bym sobie rękę uciąć żeby codziennie mnie przytulał.
Co jeśli on też... Mnie kocha? Nie to przecież niemożliwe.
Nie chciałem jeszcze iść... To było takie przyjemne uczucie kiedy ktoś cię przytula. Wkońcu możesz poczuć się kochany przez kogoś.
Zawsze sobie wmawiałem że Nagumo to tylko działający na nerwy kurwiklesz. Ale to się zmieniło zaledwie kilka tygodni temu
Sam nie wiem jak do tego doszło... Pewnie jest mu mnie tylko żal.oł szit... przecież on się budzi! Dobra Suzuno nie panikuj poprostu udawaj że śpisz.
//pov: Nagumo//
kiedy się obudziłem to dostałem szoku. dosłownie szoku. SUZUŚ SPAŁ WTULONY WE MNIE!! BOŻE JESZCZE TAK SŁODKO WYGLĄDAŁ! Dobra Nagumo spokój... Grzecznie poczekaj aż sie obudzi. Przecież nie wytrzymam... MUSZE DOTKNĄĆ JEGO WŁOSÓW!
Powoli zacząłem bawić się jego włosami czekając aż się obudzi. Tak Nagumo bawi się włosami Suzuno. Dlaczego to robię? Bo mogę i nikt mi nie zabroni. OoOoOoO budzi sie~
- Wyspałeś się śpiochu? - uśmiechnąłem się lekko do niego.
- Powiedzmy... - powiedział zaspanym głosem.
- Gdzie ci shiperzy...? - zapytał.
- Szczerze to nie wiem... Znając życie zrobili ekhem Mido zrobił nam milion zdjęć...
- A okej... - wymamrotał mało słyszalnie.
- A co to źle?~ aż tak nie chcesz im pokazać że na mnie lecisz?~
Chwila. CZY JA OSZALAŁEM?! DLACZEGO JA TO POWIEDZIAŁEM?!?!?!
- C-co? - wydawał się... zszokowany? Wsumie nie dziwię się...
- ... Nie ważne nie słyszałeś niczego. - no i chuj spieprzyłem
O nie co ja zrobiłem... BOŻE NAGUMO JAKI TY GŁUPI JESTEŚ! PO CHUJ TO POWIEDZIAŁEŚ! TERAZ SUZUŚ JEST SMUTNY! Chwila. Smutny?
- Mrożonko...?
- Muszę już się ogarnąć przepraszam.
Poszedł. Poprostu poszedł. Nagumo jesteś totalnym idiotą. Tylko właściwe... O co mu chodziło...? O co NAM chodzi...
//pov: Suzuno//
... CO JEST ZE MNĄ NIE TAK?! CZEMU JA TAK Z DUPY WYSZEDŁEM?! PRZECIEŻ ON POMYŚLI ŻE JESTEM JAKIS DZIWNY I WOGULE! BOŻE SUZUNO TY IDIOTO O CO TAK NAPRAWDĘ CI CHODZI??? Dobra wyjaśnię mu to na śniadaniu i bedzie wszystko git. Powinno...
//time skip//
Jak zwykle usiadłem w najbardziej oddalonym stoliku od reszty. Sory ale jeśli mam siedzieć z Pistacją i Ketchupem to podziekuje. Ej właśnie zdałem sobie sprawę że ja nigdy SAM NA SAM filmu z Tulipanem nie oglądałem... Hehe PORA TO ZMIENIĆ
Czy ja właśnie uśmiecham się jak pedofil w połączeniu z psychopatą? Tak. O kurwa idzie tu! Dobra powiedz że sam nie wiesz o co ci wtedy chodziło i żeby zapomniał o tym.
- Hej... - powiedział zdołowany Haruya.
- O hej... Nie zauważyłem cię... - nie wcale go nie zauważyłeś Suzuno...
- ... Słuchaj przepraszam że tak poprostu wyszedłem... I nie sam nie wiem o co mi chodziło.
- och... Okej nie ma sprawy
CZYTASZ
I Need Only You... | NaguSuzu | ! ZAWIESZONE !
HumorNagumo energiczny dzieciak kochający grać w piłkę i kpić z innych. Natomiast Suzuno spokojny i chłodny również kochający grać w piłkę i bawić się z młodszymi dziećmi. czy coś z tego będzie? zapraszam do czytania ;3