+*゚⁠5゚⁠*+

153 4 14
                                    

// pov: Nagumo //

Dzień jak co dzień wstałem i popatrzyłem na Suzuno który słodko spał. Zwykle nie lubiłem nawiązywać nowych kontaktów bo i tak wszystkich wyśmiewałem. Ale Fuusuke to wyjątek Hiroto i Mido to też wyjątki bo są tak samo psychiczni jak ja. Skąd wiem? Poprostu wiem.

Patrzyłem jeszcze tak przez chwile kiedy zauważyłem że miał nałożony korektor w niektórych miejscach a tak dokładnie pod oczami. Niby z daleka tego nie widać ale jeśli się tak przypatrzeć...

Nawet jeśli się obudzi nie miałem zamiaru o to go pytać bo nie chce do niczego go zmuszać. Jeśli będzie gotowy to mi powie co nie?

Po kilku minutach wreszcie się obudził. Wyglądał na strasznie zmęczonego...

- Hejka... Wyspałeś się? - Tak brawo Nagumo jesteś poprostu tak w chuj inteligentny.

- No nawet...

- Za chwile jest śniadanie wiesz?

- I co z tego nie jestem głodny...

... Jak to nie był głodny? O NIE KURWA JEŚLI ON MI SIĘ GŁODUJE TO TEGO POŻAŁUJE.

- Okej nie będę cię to niczego zmuszał... - I tak miałem zamiar i z niego nie zrezygnowałem.

- Przynieść ci coś na później? Uznam twoją odpowiedź której nawet mi nie dałeś za tak.

KOCHAM SIĘ TAK ZACHOWYWAĆ. WIEM ŻE TO WKURWIAJĄCE ALE KTO MI ZABRONI? LOL.

- Nagumo nie musisz..

- Ale chce. Jesteśmy przyjaciółmi co nie? Powinniśmy się wspierać.

- Okej... Ufam tobie na tyle żebyś to ty mi coś wybrał. Zabije cię jak będzie otrute.

I wyszedłem. Nie słuchałem go bo interesowało mnie tylko to że się serio zgodził.

A TERAZ PORA ZACZĄĆ PIERDOLIĆ COŚ O KPOPIE!

OGÓLNIE NIE WIEM CZY WIECE ALE JA SIĘ DOWIEDZIAŁEM DOPIERO KILKA DNI TEMU ŻE NOWY ZESPOL ZADEBIUTOWAŁ! KURWA MAJĄ TAK ZAJEBISTA PIOSENKĘ DEBIUTOWĄ! MAGNETIC JEST JUŻ OD DOBRYCH KILKU DNI NA MOJEJ PLAYLISCIE WIĘC NO.

OGÓLNIE CHUJ MNIE TO ŻE SIĘ POWTARZAM ALE NO CHYBA ROZUMIECIE.

Więc tak. Zespół składa się z pięciu członkiń a nazywają się Iroha, Wonhee, Minju, MoKa i Yunah. Sama ich grupa nazywa się "Illit".

Szczerze jeszcze nie wybrałem biaski czyli ulubionej członkini w zespole ponieważ na moje wszystkie są wspaniałe!

Czy ja jestem simpem? Być może. Czy mnie to martwi? Nie.

//pov: Hiroto// (wiem nowość)

Kurwa oszalałem. Kiedy kurwa ten tulipan przestanie pierdolić o Suzuno. Już nawet moja pistacja ma go dość gdzie on zazwyczaj nie wkurza się tak szybko!

Pragnę jeszcze powiedzieć że znowu zadebiutował zespół tych jego koreańców i o tym też zaczął pieprzyć.

Jedyne co zrozumiałem jak śpiewał jakieś "Magnetic" to this time I want you czy coś.

Kurwa one taki w chuj chujowy akcent mają że nic z tego nie rozumiem. Kurwa niech one nad angielskim poćwiczą.

Boże jeszcze gorzej było kiedy Stray kids mieli nowy album.. Ten 5 Star który był wydany jedenaście miesięcy temu.

Kurwa ile on i tym pierdolił... Nie mam nic do kpopu ale Nagumo kys za bardzo mnie wkurwiasz czasami.

Wracając do tematu Suzuno.

Of course ja i mój Midorikawa śledziliśmy ich troche. Bo why not? Bitches we're stalkers.

- Ej mówiłem wam o nowym poscie Hyunjina na instagramie? - powiedział z dupy ten kurwikleszcz podczas naszego śniadania.

- Nie i wolimy żebyś nie mówił. Już nawet Midosia wkurwiasz.

- Aha ok pa kys.

- Haruya przestań być taki dziecinny.. - powiedział tym razem mój chłopak na co przytaknąłem.

Na szczęście zamknął się na chwile ale ta chwila nie potrwała długo na nasze nieszczęście

-  ... Nie zgadniecie. - odezwał się niestety po chwili Tulipan.

- No kurwa nie.. - odpowiedziałem już wkurwiony.

- Nauczyłem się nowej choerografi. Nie zgadniecie jakiej.

- Tego chujowego "Magnetic"?

- TO NIE JEST CHUJOWE ODWAL SIĘ.

I tak minęło nam całe śniadanie. Oczywiście ten zjeb wrócił do swojej Śnieżynki tak szybko jak mógł bo przecież jedzenie mu wziął no nie? Chłop serio nie żartował... Współczuję Suzuno.

Wracając. Jestem w trakcie przytulasków z Pistacją więc narka :3

// pov: Suzuno //

Kurwa czemu Nagumo jest taki wkurwiający. Doceniam że się o mnie martwi czy coś ale jakby tylko przestał być taki wkurwiający.

I ogólnie trochę dupa bo chyba zauważył mój korektor na ryju :3

Jak to dziewczyny mówią I'm just a girl. Wiem że nawet nią nie jestem ale jebać. I'm just a girl i koniec.

Ale nagle przyszedł mój kochany Tulipan i kazał mi zjeść jakąś kanapkę którą zrobił. Już się boje. Jakby nie byłem głodny ani nic a ten i tak mi przyniósł żarcie. Nawet kurwa do łóżka. Nie przebrałem się ze swojej piżamki nawet.

- Lubisz kanapki z pomidorami i ogórkiem? - odezwał się ten pacan.

- Nawet.. A czemu pytasz?

- Bo akurat ci taką przygotowałem. Dobra jedz bo jeszcze się wygłodzisz.

- Nie wygłodzę się.

- Żryj to.

- Boże co tak agresywnie..

Jadłem tą jebaną kanapkę dziesięć minut bo po pierwsze kto mi zabroni i po drugie jakaś mdła była.

Kiedy skończyłem jeść poszedłem do łazienki się przebrać ponieważ była już dziesiąta rano.

Po tym jak się przebrałem wyszedłem z pokoju zabierając ze sobą książkę i słuchawki.

Wyszedłem na taki jakby ogródek sierocińca i usiadłem pod drzewem czytając książkę. Pewnie zapytacie po co były mi potrzebne słuchawki. Puściłem sobie na nich moją comfort playliste na nich do czytania.

Czytałem tak pół godziny aż podeszła do mnie mała gromadka dzieci. Jeden chłopczyk zapytał czy się z nimi pobawie no to się zgodziłem.

Położyłem moje słuchawki i książkę pod drzewem podbiegając do dzieci sporo młodszych ode mnie oraz zaczynając zabawe z nimi.

// pov: Nagumo //

Śledziłem go. Może nie śledziłem ale za nim poszedłem... Czemu on wybrał te bachory zamiast mnie? Hello? Jestem od nich lepszy.

Mniejsza z tym. Miałem dziwną potrzebe podejścia do niego i się zapytać czy też mogę pobawić się z nim i tymi bachorami ale tego nie zrobiłem. Te bachory są za bardzo wkurwiające.

Patrzyłem i podziwiałem to jak potrafi bawić się z takimi bachorami ale nasze duo shiperów mnie porwało.

______________

_______

__

słowa: 953 (trochę krótszy)

MOJE ŻYCIE WYGLĄDA JAK WĄTPLIWEJ JAKOŚCI FANFIK NA WATTPADZIE :D

wstawiam rozdział ponieważ taka jedna osoba zagroziła mi że jeśli nie wstawię kolejnego rozdziału to zabierze mi wszystkie skarpetki z Kidou (pingwinami) więc nie będę ryzykować.

Anyways dobranoc dzień dobry <3

nie bądźcie jak ja i nie nawalajcie w cookierun: kingdom praktycznie cały dzień.

Do zobaczenia za następne kilka miesięcy kluseczki <33

I Need Only You... | NaguSuzu |  ! ZAWIESZONE !Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz