2- ❝Bittin❞

3.8K 199 50
                                    

G-Eazy & Halsey - Him & I

❝G-Eazy & Halsey - Him & I❞

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Minik Omegam

Hyung.
[İletildi.]
Hyung!
[İletildi.]
Hyung!!
Baksana ya!
[Görüldü.]
Nasılsın?

Koca Deltam
İyiyim bebeğim, sen nasılsın?
Ayrıca bir isteğin mi var?
[Görüldü.]

Minik Omegam
İyiyim bende, amaaa
Eğer arkadaşımın partisine gitmeme izin verirsen
Neden olmasın?😄😉

Koca Deltam
Hayır.
Bir hafta önce yaşanılanları unuttun sanırım?
Tekrar aynı olayları yaşamak istemiyorum.
Derslerin daha önemli, iyi bir mesleğinin olmasını istiyorum
Ve bunun için çok çalışmalısın.
[Görüldü.]

Minik Omegam

Hyuuung😭😣
Lütfen geçen hafta ile aynı şey değil ki...
Bu sefer senden izin alıyorum sonuçta 🥺
Hem ben derslerime her zaman düzenli olarak
Çalışıyorum, neden bu kadar sıkıyorsun beni hyung.
Benimde arkadaşlarımla gezmeye hakkım yok mu?

Koca Deltam
Her zaman izin almalısın zaten, Jungkook. Ayrıca seni sıkmıyorum, fazlasıyla abartıyorsun. Haberlere bakmıyor musun bebeğim? Senin gibi Omegaları kaçırıyorlar ve öldürüyorlar, onlardan biri olmanı istemiyorum. Buna çözüm bulduğum zaman bazı kısıtlamalarını kaldıracağım. Ayrıca yemeğini yedin mi?

Minik Omegam
Abartıyor muyum?
Sen benim eşimsin Taehyung, evet
Bazı şeyler konusunda sana haber vermeliyim yeri gelir izin alırım ama bunu her zaman yapmak zorunda değilim.
Haberleri bahane etme artık bunu her zaman yapıyorsun, lise de ki büyük tartışmamız taktir edersin ki senin yine bu kısıtlayıcı davranışlarından dolayıydı.
Bazen boğuluyorum hyung beni anlamıyor musun?

Koca Deltam
Görüştüğün kişilerin iyi olup olmadığını anlamayacak kadar safsın, Jungkook. Bu konu da sana güvenemiyorum çünkü herkesi kendin gibi iyi sanıyorsun. Ayrıca lise zamanında takıldığın kişinin senin hakkında ki düşüncelerini bilseydin benim o sıralar durmama bile şaşırırdın. O yüzden daha fazla uzatmayalım. Ayrıca soruma cevap ver, yemek yedin? Ondan sonra ders çalış aksatmanı istemiyorum.

Minik Omegam
Hayır saf falan değilim ben.
Kimin ne olduğunu anlayacak kadar aptal değilim, ki ben Tanrı mıyım? Nereden bileceğim. Sonuçta bana başka yüzünü gösterip diğer yüzünü saklıyorsa elbette ki anlayamam. Ayrıca madem öyle o zaman açıklasaydın, bana dediğin tek şey, 'o çocukla konuşmanı istemiyorum, bir daha onu yanında görmek istemiyorum.' bana bunu söylersen elbette dinlemem. Ben senin çocuğun muyum, Taehyung? Biz eşiz bana bunu paylaşmak yerine neden uzak dur diyerek geçiştiriyorsun? Ayrıca yemeğimi yedim ama bugün partiye gitmek istiyorum.
[Görüldü.]

Control Freak, Kim | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin