3- ❝Tartışma❞

3K 191 63
                                    

Sickick - Infected

❝Sickick - Infected❞

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jungkook'dan

Zifiri karanlığı aydınlatan farlar söndüğünde, geldiğimizi anladığımda bulanan midemi insan üstü bir güçle bastırmaya çalışmıştım. Lâkin bu konuda pek de başarılı sayılmasamda rezil olmamak için ve aynı zamanda içeride ki kızgın boğayı daha fazla sinirlendirmemek için olduğum yere kusmamak adına adeta kıvranıyordum.

Birazdan içeride olacak kaosu bile sarhoş hâliyle düşünebiliyordum. Korkudan mıdır bilinmez, biraz kendine gelebilmiştim. Fakat önünü görmekte yahut yürümekte oldukça zorlanıyordum. Koruma arabadan çıktığı gibi hemen olduğum kısıma gelerek kapıyı açmış ve bana destek olarak eve kadar yürümemi sağlamıştı. Sonunda evin önünde durduğumuzda, yutkunarak korumanın zile basışını izledim. Sonunda kapı hizmetli tarafından açıldığında koruma beni odaya kadar götürmüştü. Kapının önüne geldiğimizde sadece kapıyı tıktıklamış ondan sonra ortadan kaybolmuştu. Patronunun gazabına uğramaya hiç niyeti yok gibiydi.

Kapı sonunda aralandığında, Taehyung'un oldukça sert bakışlarını gördüm, korkunç. Birkaç saniye bana bakmış daha sonra sanki bu hâlime katlanamıyormuşcasına derin bir nefes alarak arkasını dönmüştü. Ben ise sarsak adımlarla içeri geçmiş ve kapıyı sertçe kapatmıştım. Baskın kokusunu hissettiğimde acıyla sızlandım. Zaten midem bulanıyordu, özellikle de o alkol, sigara kokan alanda şimdi de o ağır kokusunu üzerimde baskınlık kurmak için etrafa yayıyordu. Kusacak gibi olduğumda daha fazla dayanamamış ve bağırmıştım.

"Yapma!" Beni dinlememiş ve daha fazla yaymıştı feromonlarını, elim karnıma gitti. Uzandığım yatakta sırt üstü döndüm ve yüzümü buruşturarak olduğum yerde daha çok kıvrandım. "Lütfen yapma şunu!" Yanıma gelip başımda dikildi. "Üzerinde başka alfaların kokusu var." Oldukça tehlikeli bir ses tonuyla konuştuğunda, yutkundum ve gözlerimi aralayabildiğim kadar araladım, Her ne kadar hemen gözüme çarpan ışık buna engel olsa da. Başımı yana çevirip mızmızlanarak mırıldandım. "Hayır yok!" Diyerek ağzımın içinde gevelediğimde baskınlığını daha çok artırdı. Olduğum yerde daha çok kıvrandığımda, öfkeyle çığlık attım.
"Yapma şunu!" Oysaki boşunaydı bu sözlerim, beni kâle bile almıyordu. Üzerime eğilip yüzünü boynuma soktu. Kokumu içine çektiğinde hırlamaya başladı.

"Bu kimin kokusu!?"

Diyerek kükrediğinde olduğum yerde irkilmiştim. Hatırlamıyordum, en son çok içmekten ki, bir iki kadeh deli gibi sarhoş olmam için yeterliydi. En son içmekten bayılmıştım ve tekrar ayıldığımda yine içmek istemiştim. Tek hatırladığım herkesin arasına girip deli gibi dans etmiştim, Tanrı'm şükürler olsun, arkadaşımın partisi olmasa sanırım basınlarda adım çıkardı ve sanırım... Kim Taehyung tarafından ölürdüm. Gerçi o an ayık olsaydım böyle bir bokluk göt korkusundan aklıma bile gelmezdi. Böyle bir düşüncenin yanından bile geçmezdim. Fakat maalesef ki, sarhoş olmuştum. Ve şu an başka bir alfanın kokusu üzerimdeydi. Bir alfa mı demeliydim yoksa birden fazla mı çünkü orada birçok insan vardı ve ben sahnede onların arasında arsızca dans etmiştim. Taehyung bunu öğrense bırak kapıyı açmayı, perdeyi açmama bile izin vermezdi.

Control Freak, Kim | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin