8-❝Bu Gece İkimizede Uyku Yok❞

1.3K 97 40
                                    

Doja Cat - Streets

❝Doja Cat - Streets❞

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Yazar'dan

Kim Taehyung, sevgili eşiyle mesajlaştıktan sonra telefonu bırakarak, ara verdikleri toplantıya devam ettiler. Tabi bundan öncede şoföre eşini evine götürmesini söylemeyi unutmamıştı. Elinde olsa kendisi alırdı. Lâkin gerçekten önemli bir toplantı vardı, buna rağmen aklı sürekli eşine takılıyor, toplantı sırasında dalıp gidiyordu. Çok fark edilmesede 2 saatin sonunda toplantıyı bitirmeyi başarmış ve asistanına yapacağı şeyleri teker söyledikten sonra hızlıca şirketten çıkmıştı. Arabaya girdiğinde, derin nefes almıştı. Telefonuna gelen bildirimle cebinden çıkarmış ve eşinden gelme ihtimalini göze alarak merakla kakaotalk'a girmişti. Tahmin ettiği gibi mesaj eşinden gelmişti. Hızlıca dm'ine girerek kendisine atılan videoyla kaşlarını çatmıştı. Altına ise, eşi şöyle bir söz söylemişti.

"Beni bu kadar bekletmenin cezası diyelim biz buna."

Adam videoya basıp izlemeye başlamıştı. Eşi çıplak bir şekilde pespembe deliğini kamera karşısına sunmuş ve elinde yapay bir penisle ekrana gözleri dolu, aynı zamanda dağınık saçlarıyla bakıyordu. Adam bu manzarayla kasıklarında bir yanma ve karıncalanma hissetmişti. Bu yanma sırtını öyle bir yakmıştı ki, o gerginlikle birkaç saniyeliğine videoyu durdurmuş ve ceketini çıkararak bir çöpmüşcesine arka tarafa sertçe fırlatmış ve telefonu eline alarak duraklattığı videoya devam etmişti.

Eşi elindeki orta kalınlıkta olan yapay penisi deliğine götürmeye başlamıştı. Bu adamın kaşlarını çatmasına sebep olmuştu.

Bu adam fena kıskançtı.

Eşinin oyuncaklarla oynamasından bile hoşlanmazdı.

Eşi yapay penisin ucunu parmaklanmaktan dolayı kıpkırmızı olmuş deliğine değdirmişti. Değdirmesiyle beraber dudaklarını büzerek hıçkırmaya başlaması bir olmuştu. Yetmezmiş gibi arsızca, "Taehyung..." diyerek eşinin adını sayıklamaya başlamıştı. İçi çok fena kaşınıyordu. Eşi onu bekletmişti ve ona bir ceza vermeliydi. Sonuçta onun yüzünden kızgınlığa tam anlamıyla girmişti. Ve tabi beş dakika dahi bekleyecek mecali yokken, kendisi neredeyse yaklaşık iki veya iki buçuk saat beklemişti.

Penisi yarısına kadar içine soktuğunda, eşini hayal etmiş ve bu da onun gözlerinin kaymasına sebep olmuştu. Tekrar ucuna kadar çıkarıp içine sertçe soktuğunda, deliği deli gibi kasılmaya başlamıştı. Elini ağzına götürerek kapatmış ve ağlayarak sevgili eşinin adını haykırmaya başlamıştı. "Imhhh! Taehy-ahh! Mmm, çok iyi-ahh!" aklını kaybetmiş gibiydi. Ne dediğinin farkında dahi değildi. Sadece tek yaptığı zevkten bilinçsiz bir şekilde fısıldamaktı.

Bu sefer pozisyonunu değiştirmek istemişti. Kızarık deliği ekrana karşı dönük köpek pozisyonundaydı. Belini içeri bükerken, aynı zamanda başını yasladığı yerden ulaşabildiği kadar kameraya bakıyordu. Yapay penisi bir kenara bırakarak, yetmeyeceğini bile bile parmaklarını kıpkırmızı olmuş deliğine yollamıştı. Maksat kesinlikle eşini çıldırtmaktı. "Ihmmm... Taehyung-ahh! lütfen becer beni... Ye beni, yalvarırım!" elini deliğine sokup çıkarırken, ordan yankılanan cıvık sesler, kesinlikle karşı tarafı delirtmek için yeterli sebeplerden birisiydi. Özellikle kendisini hayal ederek parmaklaması ve ağlayarak kendisi tarafından becerilmek istendiğini söylemesi kesinlikle çıldırmalıktı.

Control Freak, Kim | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin