5- ❝Özür dilerim❞

2.6K 171 36
                                    

Taylor Swift - Enchanted

❝Taylor Swift - Enchanted❞

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yazar'dan

Jungkook, yüzünü yalayıp geçen soğuk havayı zerre umursamadan dudaklarını kemiriyordu. Üşüse bile o anki stresle bunu zerre umursamıyordu. Tek istediği arası bozuk olan eşiyle tekrar barışmaktı. Siyah bir arabanın hemen evlerinin önünde durduğunu görünce yutkunarak oraya dikkat kesildi. Küçük birkaç saniye gidip gitmemek arasında kararsız kalsa da daha sonra siktir edip koşar adımlarla kapının giriş kısmına gelerek güvenliğe bakmıştı. "Eşimin arkadaşı geldi, açın kapıyı lütfen." Dediğinde, hızlıca başını sallayarak içeri giren güvenlik, otomatik kapıları açarak küçüğün koşarak arabaya gitmesini sağladı. O sırada Namjoon arabadan çıktıktan sonra arka kapıya ilerleyerek kapıyı açtı ve küçüğün, sarhoş eşiyle göz göze gelmesini sağladı. Daha sonra şaşkınlıkla Namjoon'a baktı. "Sen beni götürmeyecek miydin?" Diye merakla soru sorduğunda, Namjoon bıkkınlıkla başını iki yana salladı.

"İnan ki sarhoş Taehyung hiç çekilmiyor, zil zurna sarhoş olduğundan beridir; Jungkook'um da Jungkook'um. " Daha sonra Namjoon yorgunlukla derin bir nefes soğuk havaya saldığında, eliyle eşini göstererek, "bende çareyi sana getirmekte buldum." Dediğinde, Jungkook utanarak başını eğmişti. Namjoon, Taehyung'un sarhoş olduğunu fırsat bilerek Jungkook'a yaklaştı. Önce ellerini Jungkook'un omuzlarına koydu. "Bak Jungkook, yaşadığınız olayı Taehyung bize anlattı. Ve ah bilmiyorum gerçekten, iki tarafta hem haksız hemde haklı geliyor açıklası..." Diye düşünceli bir şekilde konuştu. Banyoda yaşadığı olayı hatırlayan küçüğün yüzü asıldı. Eşini daha önce bu derece sinirli ve korkunç görmüşlüğü vardı fakat bunlar çoğunlukla iş de yaşanan şeylerdi. Ama eşinin ilk defa kendisine karşı kontrolsüzce davranmasına şaşırmış ve açıkçası oldukça kırılıp, etkilenmişti.

Elbette bu kötü anlamda olan bir etkilenmeydi.

Küçük onu anladığını ifade ederek başını aşağı yukarı sallamıştı. Lâkin konuşmak pek tercihi değildi. "Elbette seni bu derece kısıtlaması ve seni domine etmeye çalışması hiç hoş bir durum değil, zaten daha öncede onu bu konuda uyardım ama maalesef biliyorsun, Taehyung kendi bildiğini okumaktan başka bir şey yapmıyor. Her neyse, seninde gezip eğlenmeye hakkın var. Taehyung'a göre genç ve toysun. Fakat Taehyung mükemmeliyetçi bir insan, her şeyin mükemmel olması için elinden geleni yapan birisi, ve bunu en iyi sen biliyorsun. Fakat haksız olduğun bir konu var tabi bunda da Taehyung haklıydı açıkcası, biliyorsun Taehyung senin asla kötülüğünü istemez. Taehyung'un daha önce anlattığı kadarıyla iki üç bardakla uçan birisiymişsin ve seni tanıdığı için izinsiz içmeni istememiş, bak bunu geçelim. Bilirsin..." Dedi. Gülerek, küçük olan merakla gözlerini eşinin arkadaşında gezdirmeye devam etti. Yatıştırıcı ve teselli edici cümleleri duymak ona çok iyi gelmişti açıkcası, "Deltaların bir gururu vardır, Tanrı'm hemde bazen gereksiz ve abartılı diyecek şekilde. Seni başka bir Alfanın kokusunu taşırken görünce delirdi sadece, ayrıca biliyorsun hiçbir eş, eşinin başka bir kurdun kokusunu üzerinde taşımasını istemez yahut kaldıramaz. Bu yüzden bence Taehyung bu konuda haklıydı." Dediğinde, küçük mahçup bir şekilde başını eğdi. Teselli edici sözler iyi gelmiş olsada bir yandan da kendisine mahçup hissettirmişti.

Control Freak, Kim | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin