6.BÖLÜM

180 21 9
                                    

Utandığımdan hemen kalkıp kaçmıştım şuansa evde uzanıp olanları düşünüyordum "benim hoşlandığım tek biri var oda şuan burada" demişti ve öpmüştü ayş çok utanıyorum ilk öpücüğüm olmasa bile çok heycanlanmıştım parmak uçlarıma kadar kızardığımı hissedebiliyordum

İçimdeki his tarif edemeyecek kadar güzeldi ara ara güldüğümün ben bile farkında değildim tabi Luna ne gülüp duruyorsun diyinceye kadar hemen yatağımdan kalkıp doğruldum olanları hemen Lunaya anlatmıştım ondan birşey saklayamazdım bana şaşkınlık ve mutluluk karışımı gözlerle bakıp "çıkıyor musunuz?" Diyiverdi.

Biraz düşünür gibi yapıp "Hayır sanırım beni öper öpmez kaçtım ve hiç birşey söylemedim" bacağıma vurmuştu "deli kız onu orda öyle nasıl bırakırsın reddedildiğiğini sanacak hemen ara"

Hemen elime telefonu alıp numaraları çevirdim çalıyordu düşünmeden aramıştım ne diyecektim "alo" o 5 saniye içerisinde Lunaya sövüyordum "mm..şey ben aslında şey di.." gülme sesi geldi "evet" toparlanıp "aslında ne diyeceğimi bilmiyorum buluşalım mı?" "Tamam evinin yakınındaki parkta bekleyeceğim" dediği gibi telefonu kapatıp yatağa fırlattım.

Hemen Lunanın kolundan kavrayıp "bana yardım edebilir misin" dedim oda itiraz etmeden dolabımın kapağını açtı ve onca şey olmasına rağmen tek birşey beğenmedi hemen elimden tuttu ve beni kendi odasına götürdü birkaç kıyafet çıkardı ve onaylarcasına kafasını salladı." Sana çok yakışacak dene"

kıyafetleri bir süzüp elime aldım "çok abartmaya gerek yok" eliyle işaret verip "hemen giy onları" demesiyle odaya gidip denemem bir oldu.

Benim tarzım değildi fakat çok güzel olmuştu hemen Lunanın karşısına çıktım "bayıldım birazda makyaj yaptık mı tamam harika görünüyorsun" itiraz etmeme izin vermeden hemen yüzüme birkaç şey sürmüştü bile hazırdım.

Ne konuşacaktık neyse düşünmeyeceğim ve azıma ne gelirse söyleyeceğim diye düşünerek evden çıktım parka doğru ilerlediğimde Minhonun orada olduğunu görmüştüm beni bekliyordu.

Oraya doğru yaklaştığımda beni gördü ve bana doğru yürümeye başladı iyice yaklaştığında beni baştan aşağı süzdü "çok güzelsin" teşekkür etme anlamında gülümsedim gözlerindeki parıltıyı görebiliyordum "yürüyelim mi ?"

Onaylarcasına kafasını salladı yavaş adımlarla ilerliyorduk konuşmaya o başlamıştı "Suzy işi başlı başına seni kıskandırmak içindi Suzyninde haberi vardı zaten anlicağın oyundu seni Keyle öyle görünce ondan hoşlandığını sandım ama öyle olmadığını anlayınca.." gözlerimi devirip gözlerine diktim.

"Bana sorabilirdin" bir süre duraksadı "Keyle çıkıyordun ikimizde hatalıyız uzatmasak" uzatmasak ne ya benden hoşlanıyor ama söylemiyor oldu canım okadar kolay affetmeyi düşünmüyorum bide oyun peşinde.

Hızlı adımlar atıp onu geri geride bıraktım kolumdan tutup beni kendine çevirdi "özür dilerim hatalıyım" hafif gülümsedim trip atmayı bile beceremiyorum "Key çıktığımız sürece problem çıkaracağını söylüyor başına bela açabilir korkmuyor musun" biraz daha yaklaşıp beni kollarına sardı "yanımda olduğun sürece hiçbirşeyden korkmuyorum" gülümseyip bende ona sarıldım.

Elele yürüyorduk ve bir banka oturduk başımı omzuna yaslamıştım oda elini omzuma koymuştu "iyiki hayatıma girdin yoksa aşk ne bilmeyecektim sanırım" bu çocuğun yanında bir an olsun gülmeden duramıyordum. "Saat geç oldu gitmeliyim" dedim ve ayağa kalktım evden biraz uzaklaşmıştık.

Tamam ben seni eve bırakiyim derken telefonuna bir mesaj gelmişti eline telefonunu alıp mesajı okudu ve hemen surat ifadesi değişmişti "ah..özür dilerim sulli sonra görüşsek olur mu? benim acil bir yere gitmem gerekiyor" itiraz etmeden kafamı salladım "kötü bir şey yok dimi" "hayır" deyip arabasına doğru koştu ve telaşlı bir şekilde arabaya bindi ne olmuştu kesin birinin başına kötü bir şey gelmişti bana ihtiyacı olduğunu hissediyordum merakıma yenik düşüp önüme gelen ilk taksiye bindim ve minhoyu takip etmeye başladım.

Biraz kısa oldu ama şu aralar pek vaktim yok ama artık bölümleri çabuk atıcam :) voteleri bekliyorum ^^

KALP AĞRISIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin