Selammm bebislerim napiyorsunuz umarım iyisinizdir❤
Neyse hadi hikayeye geçelim daha doğrusu tanıtıma geçelim.
Yazar'dan...
Jeon jungkook yüz yılın tek deltasıydı ve tabii Kim Taehyung'ta yüz yılın tek Vitası. Onlar ruh eşiydiler ama bunlardan ikisinin de haberi yoktu. Delta Jeon Jungkook oldugça zorba ve sert biriydi. Kim Taehyung ise onun aksine çok neşeli,eğlenceli,tatlı ve bir o kadarda çocuk gibiydi. Taehyung her gün sabah yerinden neşeyle kalkıp, en sevdiği hanbok'larından giyinip en sevdiği yeri olan göl kenarına gelirdi. Uykusunda gördüğü güzel olan rüyaları hep o göle danışır, gerçek olmasını beklerdi. Hatta bunlardan bazıları gerçek olmuştu bile. Her gün göle giderken ordaki otlukların,çimenlerin,güllerin arasında ellerini açıp, gülerek koşa koşa, göle giderdi. Çocuk ruhlu birisiydi Kim Taehyung. Ailesi fakir olsa bile ona istediği herşeyi alırdılar. Ama Taehyung pek birşey istemezdi çünki biliyordu ailesi fakirdi ve onun bir çok isteklerini yerine yetiremezdiler. İşte bu fakir aile'in neşeli güzel kalpli çocuğu Taehyung'tu. Onlar fakir olsalarda kalpleri zengin di. Çok iyi kalpli insanlardı Taehyung'un ailesi, Taehyung'u da çok seviyordular aynı zamanda. E tabii Taehyung'ta onları. Taehyung'la beraber bir çocuk daha vardı onun ailesinde ama evlatlıktı yani evlatlık demiyelimde küçükken ailesi öldükten sonra Taehyung'un ailesi kendi himayeleri altına almıştılar çocuğu. Çocuk taehyung'un abi'si yerindeydi yani ikiside bir-birlerini çok seviyordular. Gerçek bir kardeş gibiydiler. Çocuğun ismi -Park Jimin'di-. Jimin'in 20, Taehyung'un ise 19 yaşı vardı. Aralarında sadece bir yaş farkı vardı. İkiside çocuk ruh'luydular. Taehyung göle giderken Jimin'de onunla birlikte giderdi. İkiside kırlarda koşa koşa, gülerek giderdi o göle. İşte onlarda böyleydiler eğlenceli,sevecen,kırılgan,tatlı,neşeli biriydiler.
Delta, Jeon Jungkook, ise çok sert, acımasız, zorba, ve insanların sürekli kalbini kıran biriydi. O hep Kral Jeon'la, yani baba'sıyla olurdu. Baba'sının çoğu işlerini o hallederdi. Hatta baba'sından sonra taht'a o geçicekti. Onunda bir kardeşi vardi onun adıda -Min Yoongi-'ydi yoongi'de jimin gibi küçükken ailesin kayb etmişti. Daha doğrusu yoongi annesini kayb etmişti. Annesi öldükten sonra babası içkiye ve kumara başlamıştı. Her gün içkili bir şekilde kumar oynadiktan sonra eve gelir, yoong'yi döverdi hatta bir gün gözünün üstüne isti çakı'yi bastırmıştı ve buda yoongi'nin yüzünde bıçak izi kalmıştı. Bir gün yoongi, artık babasinın eziyyetlerine katlanamayıp evden kaçmıştı ve Jeon malikanesinin önüne gelmişti ve o zamanda jungkook onu görmüş, babasına soyleyerek onu Jeon malikanesine aldırmıştı. Kral Jeon onu gördüğünde çok sevmişti ve Kral Jeon'da Bay Kim gibi yaparak yoongi'yi himayesi altina almıştı..
Bir gün Kral Jeon, Vita'nın Kim Taehyung olduğunu öğrenmiş ve askerleriyle beraber toplanıp Taehyung'un evine gitmişti. Ve oraya vardığında Kim ailesi biraz şaşırsada sonradan kendilerini toparlayıp Kral Jeon'u güzel bir şekilde ağırlamıştılar ve oturup sohbet etmiştiler. Kral Jeon'la beraber Jungkook ve Yoongi de onunla gelmişti ama jungkook'un Vitadan hiç bir haberi yoktu. Sanıyordu ki, babası her zaman yaptığı gibi sadece bir fakirin evine gidiyor ve onlara bir sandık dolusu altın bağışlıyordu. Orda oturduğunda iki kardeşinde yani Delta Jungkook'un ve Alfa Yoongi'nin ilk farkettiği şey ayak üste durup sadece onları gülümseyerek izleyen iki çocuk olmuştu. Ve daha ikiside bilmiyordu ki o, iki çocukta onlarin ruh eşleriydi. Ayak üste durup orda oturanlarin hepsini gülumseyerek izleyenler ise Vita Taehyung'la, Omega Jimin'di. Jungkook sadece karşısındakı bedenin yani Taehyung'un çok güzel olduğunu söylemisti içinden. Yoongi'de onun gibi Jimin'in çok güzel olduğunu söylemişti içinden.
Birden Kral Jeonun söylediği teklifle 4 bedende onlara şaşkınlıkla bakmıştı ama Jungkook'la, Taehyung ilk Kral Jeon'a bakmış sonrada bir-birlerine bakmıştılar.
İşte o günden sonrada ikisininde hayatı değişmişti...
Ve birbirlerinden nefret etmeye başlamıştılar.Kestikkkk
Nasıldı tanıtım? Umarim beğenmissinizdir.
Belki akşam yeni bölümü yani 1 ci bölümü atarım
Neyse şimdi baysss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
° Vita & Delta | Taekook °✓
AcakJeon Jungkook, yüz yılın tek Deltasıydı. Kim Taehyung ise yüz yılın tek Vita'sı. Jeon Jungkook'la, Kim Taehyug ruh eşleriydi ve bundan ikisininde haberi yoktu. Delta Jeon Jungkook çok sert, ve zorba biriydi. Kim Taehyung ise onun aksine, çok kibar...