Provukao se kroz prozor i spustio niz stepenice. Seo je na svoj motor Honda Super Cub i odjurio ka biblioteci. Znao je da mu se brat tamo vidja sa devojkom svakog utorka.
„Zanimljivo vreme za upoznavanje" – pomislio je.
Nakon 14 minuta našao se ispred stepenica biblioteke. Dva visoka stuba u obliku olovke podupirala su plafon ispred ulaza. Kreč bela vrata od stare javorovine nosila su gvozdene lance i zanimljivu kvaku u obliku glave orla.
Sedeli su jedno naspram drugo u istočnom krilu biblioteke. U trenutku kad je prišao Rod je srkao belu kafu dok je nepoznata devojka čitala pasus „At the time", istorijske knjige starog Rima. Kad je videla da ukočeno stoji iza brata prestala je da čita, a Rod se zbunjeno okrenuo i umalo zagrcnuo.
„Otkud ti ovde?"
„Poslom Riki, poslom" – Sem reče.
U tom momentu je obojici bilo neverovatno kakva je situacija bila njihova sadašnjost.
„Zanimljiv obrt, zar ne misliš brate?" – izusti Rod, na šta je Sem s osmehom klimnuo glavom. Upoznao ga je sa Teri, njegovom „prijateljicom", mada su obojica znali da ga je neizbežno rumenilo odalo. Semjuel je objasnio bratu situaciju, da je napustio posao i došao do nekih zanimljivih informacija. Kada ga je saslušao, Rodrik uopšte nije bio iznenađen, i sam je čekao da sazna koji je zapravo razlog bio zapošljenje u firmi. Iako se nije javilo iznenađenje, bio je ponosan na brata. Oduvek mu je bio podrška i to se neće promeniti.
Hemija između „čitalaca" bila je stvarna. Golubovi su već zagrizli imelu, no ta čorba je za drugu nedelju. Terrinola je predložila plan koji se istog trenutka svideo obojici.
***
Za razliku od svog brata, Sem nije obožavao školu. Misli su bile kratko zakačene za njegov mozak i ubrzo bi poput helijum balona odlutale kroz ušne kanale. U času kad bi dotakle dlačice uha i čežnjivo izjurile van, bivale bi sprovedene u akciju.
Želeo je da bude poznat svetu. Da bude čuven po svojim uspesima. Razmišljajući o svim avanturama koje ga čekaju postajao je radosniji. Kao da ga je samo razmišljanje podsticalo da uradi nešto sa svojim životom.
Okrepljen pozitivnom energijom, nakon kratke posete svog duhovnog sveta, rešio je da svoj plan sprovede u delo.
Kao i svima u ovom kapitalističkom svetu, trebao mu je novac. Želeo je da sagradi svoj „probni ranč", gde bi testirao različito oružje sa različitom municijom. U većem planu je imao psiho-socijalni test, gde bi dokazao ljudima da sila protiv svoje vrste dovodi do uništenja. Da bi sproveo eksperiment morao je da stekne ogromnu moć nad narodom, poverenje. Znao je da osobe kojima narod veruje gleda kao lidere i da oni imaju najveći uticaj na društvo. Isto tako je znao da ljudi pamte velike heroje ili nečuvene budale koji tragično postaju žrtve.
***
YOU ARE READING
Šuplja Istina
Science FictionČovek koji želi biti heroj otkriva misteriju sebične kompanije. Sem je veliki organizator koji uz pomoć porodice uspeva u ostvarenju cilja. Veoma je ambiciozan, ali brz i neoprezan. Srećnim sticajem okolnosti i velikim trudom postiže da „sve ide kao...